Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rick? Michonne?

Vierailija
22.02.2016 |

Mitä täällä tapahtuu :o

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei pysty kattoo, ku sisko ja sen veli...

Vierailija
2/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksoa voi noin lopettaa ja nyt vituttaa kun ei kerkee jaksosta keskustellakaan kun on tää saamarin rekkauspakko aikaraja prkl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kuka toi uus mies on...?

Vierailija
4/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! Ja miten voin olla mustasukkainen tv sarjan hahmosta?? Vieläpä nimenomaan hahmosta, Rickin esittäjä itsenään ei kiinnosta yhtään...

Vierailija
5/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika köyhä jakso kaiken kaikkiaan!! Ja ärsyttää noi foxin mainokset tuli 5minuutin välein 😀

Vierailija
6/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaraja, niinpä !

Vierailija
7/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Richonne!

Vierailija
8/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä! Ja miten voin olla mustasukkainen tv sarjan hahmosta?? Vieläpä nimenomaan hahmosta, Rickin esittäjä itsenään ei kiinnosta yhtään...

Mun on aina välillä pakko googlettaa kuvaa rickistä siitä kun se oli käynyt suihkussa.... nam nam =D

Vierailija
9/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo yhtään Rickin naistyyppiä tuo emäntä.

Vierailija
10/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus.

Vierailija
11/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että se on Negan. Paha, paha mies, mutta samalla mukaansatempaavan ihana..=)

Vierailija
12/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että se on Negan. Paha, paha mies, mutta samalla mukaansatempaavan ihana..=)

Eikö edes hävetä esittää fania ja sitten kirjoittaa tuollaista täyttää shaissea? Kyllähän se on jo tiedossa kuka esittää Negania ja milloin hän tulee näyttäytymään.

Oli pakko rekisteröityä ihan vain jotta pystyisin kirjoittamaan tätä.

Vierailija
13/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

etootosissas kirjoitti:

ExoPol kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö edes hävetä esittää fania ja sitten kirjoittaa tuollaista täyttää shaissea? Kyllähän se on jo tiedossa kuka esittää Negania ja milloin hän tulee näyttäytymään.

Esittää fania? Missä kohtaa? Eikö tämä(kin) ketju ole ihan keskustelua jaksosta ja spekulaatiota tulevista?

14/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

etootosissas kirjoitti:

ExoPol kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tekis mieli kertoa sarjan tapahtumia etukäteen. Oletpa fiksu kun valistat meitä tyhmiä sarjan tulevista tapahtumista. ÄO:oosi on varmaan lähempänä 150.

Vierailija
15/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol kirjoitti:

etootosissas kirjoitti:

ExoPol kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esittää fania? Missä kohtaa? Eikö tämä(kin) ketju ole ihan keskustelua jaksosta ja spekulaatiota tulevista?

Esim siinä kohtaa kun teit aloituksen miten jännittää tämän päivän jakso? Jos ei kiinnostaz miksi jännittäisi? Jos kiinnostaa, miten on voinut missata tietoa Neganista?

Vierailija
16/17 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

etootosissas kirjoitti:

ExoPol kirjoitti:

etootosissas kirjoitti:

ExoPol kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim siinä kohtaa kun teit aloituksen miten jännittää tämän päivän jakso? Jos ei kiinnostaz miksi jännittäisi? Jos kiinnostaa, miten on voinut missata tietoa Neganista?

No ok.

Vierailija
17/17 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExoPol kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että et katsonut jaksoa, kun sehän esittäytyi jo Paul Monroeksi (eli Jesus), joka taas on ihan täysin eri henkilö kuin Negan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan