Rick? Michonne?
Kommentit (17)
Ei jaksoa voi noin lopettaa ja nyt vituttaa kun ei kerkee jaksosta keskustellakaan kun on tää saamarin rekkauspakko aikaraja prkl.
Niinpä! Ja miten voin olla mustasukkainen tv sarjan hahmosta?? Vieläpä nimenomaan hahmosta, Rickin esittäjä itsenään ei kiinnosta yhtään...
Aika köyhä jakso kaiken kaikkiaan!! Ja ärsyttää noi foxin mainokset tuli 5minuutin välein 😀
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Ja miten voin olla mustasukkainen tv sarjan hahmosta?? Vieläpä nimenomaan hahmosta, Rickin esittäjä itsenään ei kiinnosta yhtään...
Mun on aina välillä pakko googlettaa kuvaa rickistä siitä kun se oli käynyt suihkussa.... nam nam =D
Ei oo yhtään Rickin naistyyppiä tuo emäntä.
Vierailija kirjoitti:
Mut kuka toi uus mies on...?
Jeesus.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että se on Negan. Paha, paha mies, mutta samalla mukaansatempaavan ihana..=)
ExoPol kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että se on Negan. Paha, paha mies, mutta samalla mukaansatempaavan ihana..=)
Eikö edes hävetä esittää fania ja sitten kirjoittaa tuollaista täyttää shaissea? Kyllähän se on jo tiedossa kuka esittää Negania ja milloin hän tulee näyttäytymään.
Oli pakko rekisteröityä ihan vain jotta pystyisin kirjoittamaan tätä.
etootosissas kirjoitti:
ExoPol kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö edes hävetä esittää fania ja sitten kirjoittaa tuollaista täyttää shaissea? Kyllähän se on jo tiedossa kuka esittää Negania ja milloin hän tulee näyttäytymään.
Esittää fania? Missä kohtaa? Eikö tämä(kin) ketju ole ihan keskustelua jaksosta ja spekulaatiota tulevista?
etootosissas kirjoitti:
ExoPol kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tekis mieli kertoa sarjan tapahtumia etukäteen. Oletpa fiksu kun valistat meitä tyhmiä sarjan tulevista tapahtumista. ÄO:oosi on varmaan lähempänä 150.
ExoPol kirjoitti:
etootosissas kirjoitti:
ExoPol kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko rekisteröityä ihan vain jotta pystyisin kirjoittamaan tätä.Esittää fania? Missä kohtaa? Eikö tämä(kin) ketju ole ihan keskustelua jaksosta ja spekulaatiota tulevista?
Esim siinä kohtaa kun teit aloituksen miten jännittää tämän päivän jakso? Jos ei kiinnostaz miksi jännittäisi? Jos kiinnostaa, miten on voinut missata tietoa Neganista?
etootosissas kirjoitti:
ExoPol kirjoitti:
etootosissas kirjoitti:
ExoPol kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko rekisteröityä ihan vain jotta pystyisin kirjoittamaan tätä.Esittää fania? Missä kohtaa? Eikö tämä(kin) ketju ole ihan keskustelua jaksosta ja spekulaatiota tulevista?
Esim siinä kohtaa kun teit aloituksen miten jännittää tämän päivän jakso? Jos ei kiinnostaz miksi jännittäisi? Jos kiinnostaa, miten on voinut missata tietoa Neganista?
No ok.
ExoPol kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että et katsonut jaksoa, kun sehän esittäytyi jo Paul Monroeksi (eli Jesus), joka taas on ihan täysin eri henkilö kuin Negan.
Joo, ei pysty kattoo, ku sisko ja sen veli...