Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö lähteä yöllä apuun?

Vierailija
22.02.2016 |

Talvilomalaisen mökkeilijän auto on jumittunut metsätielle. Lomailija soitti äsken ja pyysi avuksi hinaamaan sen pois ja samalla auraamaan mökkitien. Ei suostu maksamaan avusta euroakaan. Pitääkö mennä apuun vai sanonko, että voi hyvin kävellä ne loput kilometrit perheensä luokse. Ei siellä ole susia. Tiellä ei ole talvikunnossapitoa, koska tiekunta päätti, että tie on niin vähällä käytöllä, että ei kannata.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mennyt jo.

Ihan vaan auttamisen ilosta.

Saattaahan se olla että itse olen joskus pulassa, olisi mukava jos joku silloin auttaisi .

Vierailija
2/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie sille lumikola ja lapio. Jos oikeen ystävällinen haluat olla niin termokseen kuumaa kaakaota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako mökin vuokrasta? Jos maksaa, niin kyllä tien olisi pitänyt olla aurattuna vuokraajan puolelta ennen sinne ajoa/nyt lähdettävä. Jos on ilmaiseksi siellä lomailemassa, niin sano, että tullaan huomenna.

Vierailija
4/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tyyppinen aloitus on ollut täällä ennenkin. Joo, roikun liikaa av:lla.

Vierailija
5/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaako mökin vuokrasta? Jos maksaa, niin kyllä tien olisi pitänyt olla aurattuna vuokraajan puolelta ennen sinne ajoa/nyt lähdettävä. Jos on ilmaiseksi siellä lomailemassa, niin sano, että tullaan huomenna.

Mä jotenkin oletin että oli menossa omalle mökilleen?

Sellaisia nuo mökkiläiset tuppaa olemaan, palvelut pitäis olla mutta maksa ei tietenkään haluta.

Vierailija
6/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvilomalaisen mökkeilijän auto on jumittunut metsätielle. Lomailija soitti äsken ja pyysi avuksi hinaamaan sen pois ja samalla auraamaan mökkitien. Ei suostu maksamaan avusta euroakaan. Pitääkö mennä apuun vai sanonko, että voi hyvin kävellä ne loput kilometrit perheensä luokse. Ei siellä ole susia. Tiellä ei ole talvikunnossapitoa, koska tiekunta päätti, että tie on niin vähällä käytöllä, että ei kannata.

Jos on mukava lomalainen, menisin. Jos veemäinen, antaisin olla siellä. Tilatkoon hinausauton, ei sekään ilmaiseksi auta.

Vierailija
7/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sen oma mökki, itse oli vaatimassa sitä, että talvella ei ole aurausta. Vetosi nelivetomaasturiinsa ja siihen, että ei rupea maksamaan euroakaan siitä, että 4 muuta mökkiläistä käyttää hänen maksamaansa tietä (mikä tosin ei pidä paikkaansa, hän  mökkeilee pisimmällä tien päässä eli maksaa siksi enemmän kuin ne, jotka mökkeilee aivan tien alkupäässä).

Tähän aikaan illasta ei käy mielessä, että lähtisin pariksi tunniksi töihin saamatta mitään korvausta.

Vierailija
8/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, noilla spekseillä en lähtisi huomennakaan :D muistuttaisin aiemmista kommenteista ja sanoisin, että lapion voi käydä meiltä hakemassa, jos oma jäi kotiin. T. Se vuokrasta kysynyt

Vierailija
9/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sen oma mökki, itse oli vaatimassa sitä, että talvella ei ole aurausta. Vetosi nelivetomaasturiinsa ja siihen, että ei rupea maksamaan euroakaan siitä, että 4 muuta mökkiläistä käyttää hänen maksamaansa tietä (mikä tosin ei pidä paikkaansa, hän  mökkeilee pisimmällä tien päässä eli maksaa siksi enemmän kuin ne, jotka mökkeilee aivan tien alkupäässä).

Tähän aikaan illasta ei käy mielessä, että lähtisin pariksi tunniksi töihin saamatta mitään korvausta.

Jos noin on niin en menis. Jos on itse valinnut, että ei aurata niin sitten ihan itse hoitaa autonsa kinoksesta. Lähtisin korkeintaan maksusta.

Vierailija
10/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vittuilit jotain siitä maasturista? :D

Vierailija
11/11 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähditkö?