Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana oleva ystäväni kilahti

Vierailija
22.02.2016 |

Kun en ole kiinnostunut hänen tulevasta vauvasta.

Taustaa. Saadessani itse lapset 10 ja 12 vuotta sitten kyseistä ihmistä evvk minun odotukseni. Enkä kyllä sitä vaatinutkaan. On vanhemman lapseni kummi jota muistanut tasan 2 x .

Nyt sitten kun itse on raskaana minun pitäisi olla kiinnostunut raskausoireista, ultrakuvista ja vauvan vaatteista. Olen itsekäs kun hänelle tärkeä asia ei kiinnosta.

Joo-o! Sanoin ettei hänkään aikoinaan ollut kiinnostunut minun odotuksista enkä tietääkseni vaatinut tapaamisilla puhumaan odotuksesta, pällistelemään ultrakuvia tai vaatteita. Eri juttu kuulemma kun oli nuori silloin. Vastasin että mä kans niin vanha nykyään ettei jaksa kauheesti kiinnostaa ja että olen tuon vaiheen elänyt jo.

Ja olen kyllä vointia kysynyt ja puhuttu synnytyksestä jne. Mutta en jaksa raporttia joka hiton potkusta tms.

Että näin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset...

Vierailija
2/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te ootte kavereita? 😶

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti oot itse ollut teiniäiti, ja olet alitajuisesti katkera tästä menetetystä nuoruudesta joten halusit näpäyttää ystävääsi joka pääsi elämään normaalin nuoruuden ja oikeaan aikaan äitiyden. Kuulostaa ettet ole käsitellut tätä tunnelukkoa.

Muuten olisit hoitanut asian loukkaamatta ystävääsi, pikainen vilkaisu vaan ultraan yms ja sit muuhun asiaan.

Vierailija
4/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ...

Vierailija
5/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
6/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ole minun "ystäväni".

Vierailija
7/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö sitä nyt voisi koittaa vähän olla kiinnostunut?Ihan ystävänä vaan?Se on sille tärkeetä!

Vierailija
8/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se on eri juttu, kun ei ole omasta asiasta kyse. Hyvä esimerkki tästä tarjota. Sukulaiseni oli menossa naimisiin juhannuksena ja ihmisillä nyt oli sattumalta suunniteltu ko. päivälle kaikkea omaa kivaa. Sukulaiseni pisti pystyyn sellaiset itkupotkuraivarit että.. Kaikkien pitää tulla, kun elämänsä tärkein päivä kyseessä. Nyt veljeni menee naimisiin ja tämä sukulaiseni kutsuttiin myös. Ei kuullemma ehdi, kun lähtee reissuun. Pitäisi ymmärtää, ettei kaikille aina sovi, kun on omakin elämä. Niinpä niin.. Nopeasti unohtuu..

Vierailija
9/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 40 v kumpikin.

Ja olen katsonut kuvia yms. Mut muusta ei puhuta kun hänen raskaudesta. Toki se hänelle tärkeä juttu mutta meillä muillakin on omia tärkeitä juttuja.

Ap

Ps. Ei oo tunnelukkoa. Vauvat kivoja mut hei mä en halua et ne on ainoa asia mistä enää puhutaan.

Vierailija
10/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi et ole minun "ystäväni".

Minä ymmärrän kyllä aapeeta. Itse odotan nyt esikoista ja ystävä on hylännyt ihan kokonaan, muut menot ja kaverit joiden kanssa voi mennä ravintoloihin menee edelle, niin että kaikki minun kanssa sovitut menot perutaan aina. Siis _aina_, 8kk aikana nähty kerran, kun ennen joka viikko. Ymmärrän kyllä tavallaan, mutta en minä sitten tulevaisuudessa kun hän on raskaana aio hehkuttaa hänen raskautta pakollista enempää.

Vierailija
11/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toinen teistä on kasvanut aikuiseksi 12 vuoden aikana. Toinen käyttäytyy epäkypäsästi vieläkin. Saa veikata, kumpi on kumpi.

Vierailija
12/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, toinen teistä on kasvanut aikuiseksi 12 vuoden aikana. Toinen käyttäytyy epäkypäsästi vieläkin. Saa veikata, kumpi on kumpi.

Molemmat vaativat vielä kypsyttelyä. ohis

Vierailija
13/13 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä molemmat vähän lapsellisia. Kun sää et sillon, niin mää en nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän