Miten saisin itseni kiinnostumaan laihdutuksesta?
Muistan, että laihana olin tosi hyvännäköinen - varsinkin naamaan merkitys oli huomattava, ja oli ihanan kevyt ja itsevarma ja kaikki vaatteet näytti hyvältä. Nyt olen vähän lösähtänyt, ei paha, mutta naama on turpea ja maha löllyttää. En tunne olevani ihan hirveä, mutta vähän ällö. En ole parhaimmillani enkä osaa käyttäytyä itsevarmasti tällaisena, lisäksi tämän näköisenä minusta kiinnostuu miehet, joita itse en kelpuuta.
Silti en VIITSI laihduttaa. Mussutan jotain leipää, kun en jaksa kuoria omenoita ja vihanneksia... Kyllä syön terveellistäkin usein, mutta nyt oon viime aikoina antanut heti periksi mieliteoille, olen napannut kaupasta mukaan suklaata ja olutta, ihan vaan koska huvittaa ja koska mä voin.
Olen miettinyt, mikä tähän voi olla syynä. Ehkä mä alitajuisesti haluan olla piilossa ja rauhassa? Laihana olen aika kaunis, pieni pulleus tekee musta taviksen ja näkymättömän oloisen (varmaan lähinnä, koska häpeän kroppaani ja itseäni tällaisena.
Vielä ehtisi kesäksi tosi hyvään kuntoon, koska kolmen kilon pudotus auttaisi jo paljon ja 5 kg pois tekisi musta jo ihan eri naisen. Mutta miten saan käännettyä PÄÄSSÄNI oikean moodin päälle, että tulisin hoikaksi ja kauniiksi taas?
Sunnuntai on aina huono päivä aloittaa, mutta huomenna on maanantai ja armo uus, lähdet ensin siitä.
- Asennoidut niin, että ei ne herkut kaupasta katoa, vaikket just nyt niitä mukaan ottaisikaan - tämä ainakin minulla on sellainen kompastuskivi, kun kaikkia uusia nameja on muka omgpakkosaadatestatajustnyt. Totuus: ei ole pakko.
- Kirjoitat vaikka useammalle lapulle tuon -5 kg ja teippaat sen jääkaapin oveen, vessan peiliin, keittiökaappien jne. oviin "pystyit ennenkin, pystyt kyllä nytkin, ehkä tänään on turpea olo mutta kun jatkat näin niin huomenna olet taas lähempänä tavoitteitasi"-lässynlään kera. Otat kynän ja lehtiön esiin ja alat kirjoittamaan tätä samaa tsemppishittiä aina, kun tulee #voishakeemättööyolo-olot.
- Pilko niitä vihanneksia aina vähän enemmän kerralla ja pidä aina vihannes-hedelmäsekoituskulhoa esillä leivän sijaan. Leipä pienemmissä erissä pakastepusseissa pakkaseen, niin sen syöminenkin on vaivalloisempaa, kun pitää ärsyttävien pikkupussien kanssa pipertää ja sulatella ja kaikkea, kun voi helpommin ottaa vaan jääkaapista jonkun kurkkukulhon ja napsia niitä jne jne.
Näin lyhyemmin ilmaistuna olen huomannut, että jonkinlainen itsestäänselvyyksienkin itselleen toistelu ja itsensä huijaaminen on tässä hyväksi. Tai sitten olen itse vähän yksinkertainen, ehkäpä niin. :DDDD Tuloksia kuitenkin on tullut, joten en valita.