Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi paremip K-citymarket vai Prisma?

Vierailija
21.02.2016 |

Itse olen tykännyt yleisesti ottaen enemmän K-citymarketeista, parempi ja laajempi valikoima monesti. Mites te?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tarviiko käydä Alkossa samalla.

Vierailija
2/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari mieluummin. K-kaupan omat tuotteet ovat mielestäni parempia kuin S-ryhmän. Lisäksi Cittari on jotenkin selkeämpi ja järkevämmän kokoinen, ainakin tämä paikallinen Prisma on kuin joku varastohalli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä on ostamassa. Citymarketista saa kissalle tuoretta naudan sydäntä ja hevosen jauhelihaa, Prismasta ei. Prismasta taas saa Rainbow-tamponeja, jotka ovat parempia ja halvempia kuin Pirkat. Ja omassa Citymarketissani on usein päiväystuotteita todella reilusti alennettuina, olen saanut sieltä esim. suklaata alle euron kilo.

Vierailija
4/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on edullisempi. Cittarissa usein hyviä tarjouksia, mutta toisaalta se on ärsyttävää kun kaupassa käydessä päätyy aina tonkimaan aletuotteita (ja tulee kalliiksikin loppujen lopuksi ostaa aina jotain ylimääräistä). Siksi käydään lähes aina nykyään Prismassa.

Vierailija
5/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vitussa näitä Prismoja muuten on? Olen käynyt sittarissa monella eri paikkakunnalla, mutta en muista oikeasti edes nähneeni missään Prismaa, vaikka Tampereelle tulee käytyä silloin tällöin?

Vierailija
6/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppiaat kehumassa taas kilvan itseään ja valikoimiaan. Vastaukseni = lidl, erikoisemmat prismasta.

Vierailija
7/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari on ehdottomasti parempi. Prisma on laatikkohalli, eli paljon on ananasmurskaa, mutta ainoastaan kahta laatua. Cittariss on siis kaikkia tuotteita useilta eri valmistajilta ja pienempiä määriä.

Vierailija
8/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen suosin itsepäisesti citymarkettia, mutta nyt olen suostunut myöntämään prisman olevan edullisempi. Cittari tuntuu edelleen selkeämmältä, mutta hinnan takia Prisma. Sekä Lidl.

Vierailija
9/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-kauppiaat kehumassa taas kilvan itseään ja valikoimiaan. Vastaukseni = lidl, erikoisemmat prismasta.

No mä en ainakaan ole kauppias, enkä missään kaupassa koskaan työskennellytkään. Kaupoissa aina ollut asiakkaana. Eli ei tarvetta mainostella. :) -Ap

Vierailija
10/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari, koska kiljuvat lapset prismassa. (Ja tämä oli sitten ironiaa viitaten tuohon prisma ketjuun)

Vierailija
11/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa parempi luomuvalikoima kokemukseni mukaan ja löytyy muutenkin enemmän "erikoistuotteita", joita tykkään välillä käyttää. Molemmissa tulee silti käytyä, tosin Cittarissa useammin, kun sieltä löydän paremmin sitä, mitä olen hakemassa.

Vierailija
12/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tarviiko käydä Alkossa samalla.

Miten se siitä riippuu? Alkon myymälöitä on molempien kyljessä.

Vierailija
13/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan Prismat ovat enemmän yhdestä muotista kuin CM:t, joiden valikoimat vaihtelevat enemmän.

Vierailija
14/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun asuinpaikkakunnallani on 3 Citymarketia ja 3 Prismaa. Näistä yksi Citymarket on valikoimansa ja tarjoustensa kannalta ihan omaa luokkaansa. Valikoimasta löytyy myös paljon paikallisten pienvalmistajien tuotteita ja melkein aina on myös hyviä tarjouksia ja tarjouseriä. Nuo loput 5 kauppaa taas ovat keskenään yhtä huonoja.

Yleisesti ottaen kaikissa Prismoissa on aina sama tylsä valikoima eikä vahingossakaan mitään pienvalmistajien tuotteita tai tarjouseriä, kun taas Citymarketeista saattaa löytyy oikeinkin hyviä kauppoja, mutta se riippuu täysin kauppiaasta. Vaikuttaa siltä, että Citymarketeissa kauppias pääsee vaikuttamaan valikoimaan paljon enemmän kuin Prismoissa.

Vierailija
15/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilan Prisma ainakin on umpisurkea. Hevi-osastolla usein nahistuneita ja huonoja tuotteita. Suppea liha- ja kalatiski. Koivukylän Cittarissa on mukava asioida: Tuoreet tuotteet, hyvät valikoimat. En tiedä, mikä tilanne on muualla Suomessa.

Vierailija
16/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun asuinpaikkakunnallani on 3 Citymarketia ja 3 Prismaa. Näistä yksi Citymarket on valikoimansa ja tarjoustensa kannalta ihan omaa luokkaansa. Valikoimasta löytyy myös paljon paikallisten pienvalmistajien tuotteita ja melkein aina on myös hyviä tarjouksia ja tarjouseriä. Nuo loput 5 kauppaa taas ovat keskenään yhtä huonoja.

Yleisesti ottaen kaikissa Prismoissa on aina sama tylsä valikoima eikä vahingossakaan mitään pienvalmistajien tuotteita tai tarjouseriä, kun taas Citymarketeista saattaa löytyy oikeinkin hyviä kauppoja, mutta se riippuu täysin kauppiaasta. Vaikuttaa siltä, että Citymarketeissa kauppias pääsee vaikuttamaan valikoimaan paljon enemmän kuin Prismoissa.

Johtunee siitä, että vain CM:ssä on kauppias, siis yrittäjä. Prismaa johtaa ketjun palveluksessa oleva palkkajohtaja, jonka tehtävä on panna toimeen ketjun määräykset.

Vierailija
17/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmäen Cittarissa Vantaalla oli aina tosi nahistuneet vihannekset ja kärpäsiä pörräsi homeisten hedelmien päällä ja kassajonossa meni aina ikuisuus joten siellä mikä tahansa muu kauppa vei voiton.

Nykyisessä kotikaupungissa Cittarissa on paremmat vihannekset ja lihat/kalat mutta miuten Prisman valikoima on parempi ja huomattavasti edullisempi.

Vierailija
18/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskon kauppiaat ainakin ovat yrittäjiä, ässän kauppiaat ilmeisesti eivät.

Vierailija
19/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun Citymarket lanseerasi ne Jutta Gustafsberg vaatteet myyntiinsä olen alkanut käymään Prismassa ja Lidlissä. Olen periaatteen ihminen.

Vierailija
20/52 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma. Selkeästi halvempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme