Immenkalvo!
Tiesittekö ettei sitä ole olemassa, vaan kyse on renkaasta, jossa on aukko kuukautisveren takia?
Kommentit (7)
Ovatko kaikki, jotka neitsyeinä menee gynegologille, menettäneet neitsyytensä sille välineelle joka tungetaan pimppaan? Että se siitä neitsyenä vihille menosta!
Noh, itse asiassa joillakin harvoilla se on umpinainen.
Minulla ainakin taisi olla täysin avoin jos tuota nyt koskaan olikaan. 13-vuotiaasta asti olen käyttänyt tamponeja ongelmitta eikä ensimmäinen yhdyntä (18v) sattunut eikä verta tullut tipan tippaa. Onhan tuo tietysti voinut rikkoutua aiemminkin syystä tai toisesta. Muistan ainakin tilanteen kun kaaduin pyörällä kotipihassa. Ajoin yöpaita päällä, ilman pikkareita ja kippasin niin että löin pimppini johonkin kohtaan pyörää. Muistan että tuolloin tuli verta mutta en ole varma tuliko ihan sisäpuolelta.
Menetinköhän neitsyyteni polkupyörälle? :D
N31
Vierailija kirjoitti:
Jääkö heidän menkkaverensä sitten pimpulin sisälle, immenkalvon taa ja kuukautiset alkavat ensimmäisen yhdynnän aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkö heidän menkkaverensä sitten pimpulin sisälle, immenkalvon taa ja kuukautiset alkavat ensimmäisen yhdynnän aikana?
Minulla itselläni oli umpeutunut immenkalvo. Yhtenä päivänä kun olin 12 tai 13 vuotias, niin en pystynyt virtsaamaan tai ulostamaan, joten menin sairaalaan ja siellä minua tutkittiin ja ultrattiin, ja selvisi että kohdussani on verta. Siitä sitten lääkäriin ja mut humautettiin ja se kalvo viillettiin auki. Ja kohdusta tuli muistaakseni 7 desiä verta(menkkaverta). Eli en olisi voinut edes olla yhdynnässä ennen tätä operaatiota, sillä toisin sanoen sitä reikää ei vain ollut. Siitä lähtien mulla on ollut menkat ihan normaalisti.
Ei nyt ihan noinkaan. Se ei vaan ole umpinainen, minkä nyt varmaan kuka tahansa normaalijärjellä varustettu tajuaa, koska jostainhan sen kuukautisveren on tultava pois. Immenkalvoissa on toki runsaasti vaihtelua - joillain se voi peittää suuren osan introituksesta eli emättimen aukosta, mutta suurimmalla osalla se on aika mitätön sidekudosrämmäle emättimen seinämällä. Monilla niin mitätön, ettei ekan penetraation jälkeen tule verta. Sehän ei toki häviä mihinkään seksin myötä vaan venyy ja voi hieman revetä.