Swinger-gallup
Tänään Helsingissä järjestetään swinger-bileet, joissa on paljon osanottajia. Minusta tuntuu, että aiheesta kiinnostuneita ihmisiä on kuitenkin harvassa. Tästä kysely, perustele lyhyesti vastauksesi.
a) Voisin kuvitella osallistuvani
b) Aihe kiinnostaa minua, mutta ympäristöstä johtuen en voisi ikinä kokeilla.
Kommentit (24)
a) ei minulla ole mitään tuollaista vastaankaan, tosin olettaen, että tällä hetkellä hypoteettinen puolisoni olisi myös halukas kokeilemaan.
A. haluaisin mennä, mutta aloittelin juuri keskustelua Helsingin keskustassa liikkumisesta ja en tiedä miten asiani järjestän jos ei siellä uskalla enää olla. N29
Up!
Olen kahden vaiheilla, vähän mietityttää onko kokemus sen arvoinen. Kuitenkin 50e hinta, saisin munaa ilmaiseksikin varmaan ihan menemällä lähibaariin.
Ääh... Helsingin keskustastakin on vielä 25 km. Ei taida nyt rahkeet riittää lähteä. Ja ois kai pitänyt ilmoittautua aikaisemmin.-4
Jos joku on menossa Helsingistä sinne, niin voisin tulla kyydissä (osallistua bensakuluihin).
viestiä jeniizinvenice@gmail.com!
Nämä bileet on Helsingin keskustassa.
C) En osallistuisi, ei ole mun (meidän) juttu
En uskalla liikkua enää naisena varsinkaan yöaikaan :(
A ja aion osallistua :) Olen menossa yksin paikalle. Onko muita, mentäisiinkö porukalla sisään?
Joo, voisin tulla mielellään jonkun kanssa! Laittaisitko 11 jotain yhteystietoja tähän?
miten noihin hgin keskustassa oleviin pääsee? pääseekö enää? mitään linkkiä?4
En taida mitenkään ehtiä Ikkunan eteen 18:ksi. Nähdään paikan päällä, jos sinne asti päädyn. :) -12
Siis mikä tuon idea on? Kymmenet ihmiset menee sinne nussimaan toisia? Ei olis mun juttu, liikaa estoja.
Mitkä bileet on Helsingissä? En tiennytkään. Aiemmin olen osallistunut, Suomessa ja ulkomailla.. Itse parinvaihto ei kiinnosta, kimpat kylläkin.
A. Koska ajatus kiihottaa. N25