Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ovat teidän suuret salaisuutenne?

Vierailija
16.02.2006 |

Minulle ei ainakaan tule mieleen yhtään asiaa mikä olisi niin suuri salaisuus, että jos sen jollekin kerron tämä ei saisi kertoa sitä eteenpäin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, josta juuri kukaan ei tiedä, on se, että kihlausaikanani rakastuin palavasti toiseen mieheen. Mutta tästäkään ei seurannut mitään,koska tunne oli yksipuolinen. Kihlattuni halusi silti jatkaa kanssani ja edelleen olemme yhdessä.

Vierailija
2/4 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiltani syön salaa herkkuja

Äidiltäni olen salannut huumeiden kokeilut

Mieheltäni illan entisen luona

Kavereiltani tietooni tulleet miesten pettämiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vauvaa alettiin yrittää 1,5v sitten, kerroimme asiasta muutaman kuukauden jälkeen minun parhaalle ystävälleni ja hänen miehelleen (joka nykyään taitaa olla mieheni paras kaveri:)) mieheni serkulle n. 8kk yrityksen jälkeen ja minun siskolleni samoihin aikoihin. muut eivät asiasta tiedä,enkä haluakaan että tietää... nämä neljä ihmistä ovat meille tarpeeksi tukena ja jaksavat kuunnella&rohkaista tarpeen tullen. emme jaksaisi sitä hössötystä, joa kaikki tietäisivät...kyselyä jne... ensin kerroin ystävälleni siksi,että halusin jännätä jonkun kanssa, sitten jännääminen muuttui peloksi ja suruksi,missä vika? nyt taas jännätään, kun lapsettomuustutkimukset alkoivat:) on hyvä että on muutama ihminen kenelle voi purkaa tuntojaan,mutta en halua kaikkien tietävän,en halua mitään säälittelyjä.

Vierailija
4/4 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni (silloinen poikaystäväni:)) tietää asiasta, samoin muutama silloinen paras kaverini... asiasta ei olla puhuttu enää pitkään aikaan, ja se saakin mun puolestani painua unohduksiin...:( se oli tyhmä temppu,joka ei ole toistunut.