Sampo Terhon hehkutusketju
Kommentit (27)
Sampo terho on ainoa Persujen intellektuelli.
Mä olen jo sen ikäinen, että en voi käyttää tuollaista sanaa, mutta sanoisin, että todella puoleensavetävä :). En edes tiedä miksi, mutta näin on.
Itse olen -77, kuten Sampokin ja täytyy sanoa että alfa-ainesta!
Komea ja fiksu mies. Tällainen vanha tätikin tykkä.
katsoin just pressiklubin ja olin tulossa tekemään avausta 'sampo terho on kuuma' :) koska se on!! i so would.
muutenkin oli hyvä keskustelu ohjelmassa, aevostan yanaria ja terhoa. mutta terho on kuuuuuuuu-ma.
Ap ei tää nyt oikein toimi. Montako kertaa ajattelit kompata itseäsi:)
Täytyy olla taso aika matala jos tuota puolikaljua silmäpusseineen pitää kuumana.
Lisäksi Terho on idiootti ja populisti. Miten muka tuva-kustannukset voisi pitää jotenkin "erillään" muista kustannuksista? Tasan samasta potista ne menevät kuin muutkin kustannukset ja tasan samalla tavoin ne pitää rahoittaa.
Av-mamma panisi vaikka natsia tai apinaa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla taso aika matala jos tuota puolikaljua silmäpusseineen pitää kuumana.
Kaikki eivät ajattele rajoittuneesti pelkän ulkonäön perusteella. Sampo Terhosta seksikkään tekee äly ja skarppi olemus.
Vierailija kirjoitti:
No se karisma onkin jotain mitä rahalla ei saa.
Nimenomaan älykkyys ja skarppi olemus tekee seksikkään. En ole poliittisesti samaa mieltä mutta Terhossa on ryhtiä. Oli myös hauska pressiklubissa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä soinin seuraaja?
No, tavallaan oli...
Missä se oli oikeassa?