Haluan itse laihduttaa vielä 10 kg. Nyt olen 164 ja 55 kg.
Kommentit (18)
mutta en anna sen häiritä kovasti.
Kuopuksen jälkeen, kun olin imettänyt 7 kk. painoin 49-50 kg, mutta sitten on vaan tullut salakavalasti 1 kg vuodessa lisää.
Nyt täytyy olla tarkkana ettei sama homma jatku... ja ikää on 36 v.
ei haittais vaikka olisi vähän lisää kiloja mut ei niin ei ....
Ei tarvitse sitten enää miettiä rintaliivien ostoa kun ei ole tissejä lainkaan. Eikä tarvi pelätä että miehet ahistelis ku et oo enää naisen näkönen. Eikä tarvi miettiä lenkkeilyä kun et jaksa minnekkään lähteä kotoa.
T: Yksi joka on ihan liian laiha ja tahtoisi tuon 10 kiloa ilomielin itselleen!
itse olen 167/48 ja ottaisin mieluusti 10kg lisää jo pelkästään siksi, että tämä hemmetin paleleminen loppuisi. Olisi myös mukavaa omistaa takapuoli jonka päällä istua/ rinnat jotka täyttäisi vähän liivejä ja kasvot jotka ei olisi ihan " lommoposkiset."
Onkohan olemassa tahattomasti laihoille jotain postituslistaa tai nettisivustoa jossa saisi vertaistukea ja vinkkejä lihomiseen??? Miksi tästä ongelmasta ei puhuta edes missään lehdissä.Aina vain laihdutetaan ja sitten on Ap:n kaltaisia jotka haluavat kutistua olemattomiin...
Itse olen painanut alimmillaan 46kg. Olen 161cm. Ja voi hirveä mikä olo oli silloin. itsetunto oli huono vaikka olin periaatteessa jonkun mittapuun mukaan ihannepainoinen. Ruoka ei maistu joten kierre on valmis. Minä tarvin siihen anopin kaveriksi todella tekemään sitä ruokaa ja säännöllisesti että paino lähti nousuun. Nyt 50kg ja olo on ihan toinen. Liian laihana ei jaksa mitään tehdä, yllättäen se itsetunto huononee, tuntuu että mieskään ei halua tällaista luuviulua jossa eri ole kuin luu ja nahka. Ja arvaapa miten käy kun mahdollisesti joskus tulet raskaaksi. Sinut joudutaan alkupahoinvoinnin aikana kiikuttamaan turhan takia sairaalaan kun oksennat kaiken pois. Ja ei ole enää mistä ottaa energiaa ja olo on ihan sairaan huono! Kokemuksesta kaikki tämä.
Älä laihduta enää yhtään. Olet nyt terveen kokoinen. Vai haluatko kenties kokea kaiken tämän?
Ap:lle jaksamista itsetutkiskeluun! Sä olet hyvä noin.
ja olin todella sairas silloin. Fyysisestikin, koko ajan vatsa ummella eikä tullut menkkoja, mutta ennen kaikkea henkisesti. Nyt normaalipainossa n. 10 kg painavampana olen paaaaaljon parempivointisempi ja paremman näköinenkin!
Olisikohan jossain sellainen? Taitaa olla turha toivo...
mutta viisi on varmaan sopivasti. mulla sama pituus ja painan 50kg, se on normaalipaino.
... toivotaan ap, että sullekin vielä ura urkenee.
Vaikka en uskokaan, että kukaan tosissaan tuollaista aloitusta vilpittömästi kirjoittaa. Mutta joka tapauksessa 50 kiloa ei ole vielä mitenkään anorektinen tuon pituiseksi.
tuolla pituudella 62 kiloakin on vielä täysin normaali. Eli ap myös täysin normaali, tai jopa hoikka.
Itsekin ex-syömishäiriöisenä ymmärrän näitä paino-/pituussuhteellaan " päteviä" , ihmisiä, jotka saavat sairasta tyydytystä omasta matalasta painostaan ja sen muille kertomisesta, mutta nyt kun en itse ole enää samanlainen, tunnen myös syvää sääliä, koska tiedän, että ihminen, jolle oma paino noin tärkeä, elää hyvin köyhää elämää. Sanoisin että oma suhde painoon on kunnossa, kun peilikuva suht ok eikä välttämättä edes tiedä, paljonko painaa, kun ei ole pakkomiellettä ravata vaa' alla jatkuvasti..
Näytin ihan kamalalta valokuvissa ja lääkärit oli laittamassa kaikkia ongelmia syömättömyyden piikkiin. Jopa e-pillereitä hakiessani sain luennon ruokavalion tärkeydestä.
Kokemuksen kautta olen huomannut, että mulle noin 53 kg (lihasmassa tietysti vaikuttaa) on paras paino. Silloin olo on hyvä ja koen näyttäväni kauniilta. Tällä hetkellä painan 57 kiloa, ja peffa näyttää aika isolta uimahallin peilissä, mutta ei mulla ole mitään tarvetta laihduttaa. Lähinnä painonnousu kertoo mulla liikunnan puutteesta, eli sen takia aion skarpata lähiaikoina. Varmaan samalla painokin taas tippuu sinne 53-54 kilon kieppeille.
en ole sanonut, etta ap:n paino olisi liikaa, han itse olis sita mielta. sanoin, etta 10kg:n pudotus olisi mielestani liikaa.
minulla ei myoskaan ole koskaan ollut mitaan ongelmia painon kanssa.
niin kauan, kun paino on terveydellisista syista normaali, on mielesta tarkeaa, etta on itse tyytyvainen ja oma paino tuntuu hyvalta.
Hoikkahan se on, mutta minkäs sille voi. Älkää te läskit siellä kauhistelko!Jos joku haluaa laihduttaa nin se on sen asia.
syomishairioisia, eivat nykyisia tai valttamatta ikina olleetkaan.
suurella osalla ihmisista on paino, mika tulee luonnollisesti ja usein se myos on se mika tuntuu hyvalta. minulla se paino on onneksi normaali.
ja muka tarkeinta , suurin osa normaalipainoisista on NORMAALEJA!
Ja jos paino tippuu muutaman kilon urheilun takia niin se riittää. Ehdottomasti.
Minkä ikäinen olet? Muista että naisen kuuluu näyttää naiselta eikä teiniltä.