Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on suosikkimuseosi /-nähtävyytesi Tukholmassa? Kaipaan vinkkejä!

Vierailija
13.02.2016 |

Menen työreissulle Tukholmaan ja päätin jäädä vajaaksi vuorokaudeksi lomailemaan kaupunkiin. Mikä olisi yksi sellainen paikka, jossa on käytävä? Ei ulkoilmajuttuja eikä kuninkaanlinnaa, shoppailua yms vaan museo, näyttely tms. Minä olen siis 37v nainen ja olen kiinnostunut kaikesta maalaustaiteesta pop-kulttuuriin ja urheiluun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fotografiska museet in aivan ehdoton. Maailmanluokan valokuvataidetta esittelevä museo, jossa laadukkaat näyttelyt, hyvät aukioloajat, hyvä museokauppa ja Viking Linen terminaaliin nähden upea sijainti. Bussit kulkevat ohi, jos ei jaksa kävellä. Terv Tukholmassa ennen asunut.

Vierailija
2/9 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennän Tukholmaan ja julkiset kulkevat, joten sijainnilla ei väliä :) Kiitos vinkistä, tutustun tuohon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen on Moderna museet. Huippupaikka.

Vierailija
4/9 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderna museet.

Vierailija
5/9 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkimuseo. Ei ole varsinaisesti museo vaan siellä on kaikensorttisia soittimia eri puolilta maailmaa ja niillä saa soittaa, ja on myös tietokoneita, joilla voi luoda ohjeiden mukaan omaa musiikkia. Siellä on sellainenkin soitin kuin theremin, joka on tosi jännä (ehkä olet katsonut joskus Midsomerin murhia, se alkutunnari soitetaan thereminillä).

Vierailija
6/9 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole käynyt Wasa-museossa, niin suosittelen sitäkin!

Vierailija
7/9 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.liljevalchs.se/utstallningar/varsalongen-2016/

Tämä on minun mielipaikkani. Nyt juuri heillä on avattu 'vårsalongen' joka yleensä on ihana taideelämys. Ikävä vaan että se ei ole heidän omassa tilassa, korjaustyön takia, mutta toisaalta tämä tilapäinen lukaali on city-alueella ja siten lähempänä.

Fotografiska on myös suositeltava kohde. Ehkä ehtisit käydä molemmissa?

Vierailija
8/9 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABBA museoa suosittelisin. Se on visuaalisesti upea ja sieltä löytyy vaikka mitä! :) Muistaa vaan ottaa sellasen ns. "kuulokkeen" minkä kautta saa infoa museoon liittyen. 

Vierailija
9/9 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä, eiköhän näistä löydy kiva paikka! Ap