Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin pissannut sänkyyni humalassa

Vierailija
13.02.2016 |

Heräsin nyt ja koko sänky lainehti peittoa myöten. Onko patja ja peitto pilalla?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen?

Vierailija
2/19 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petauspatja mahtuu pesukoneeseen ja pitääkin pestä säännöllisesti. Jos ei ollut "petaria" niin pitää joko ostaa uusi sänky tai tyytyä kusiseen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran sama. Nolointa oli, että fuckbuddy nukkui vieressä :( Meidän suhde päättyi siihen, en vaan kehdannut enää tavata.

Vierailija
4/19 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin nyt ja koko sänky lainehti peittoa myöten. Onko patja ja peitto pilalla?

Minimi kuukauden tipaton, joka alkaa NYT. Toi on huono merkki. Kokemusta on.

Vierailija
5/19 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin muutaman tunnin krapulaani pois ja nyt aloin pyykkäämään ja huomasin että pissa on mennyt petarin läpi sänkyyn asti. Uutta sänkyä ei ole varaa ostaa ennen ensi syksyä. Miten kannattaa toimia että saisin sängystä mahdollisimman nukkumiskelpoisen?

Ap

Vierailija
6/19 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi saatana. naiset ON sikoja.

Vierailija
7/19 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran sama, mutta sänkyyn kusemisen sijaan olin kuitenkin osannut nousta ylös ja unissani ilmeisesti olin kuvitellut meneväni vessaan, mutta kussut kirjoituspöydän tuolille. Mietin aamulla, että miksi tuoli on märkä ja lattia lainehti. En ole ikinä kehdannut kertoa tätä kenellekään.

Vierailija
8/19 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat kusettoman sängyn? Kusinen sänky on se, minkä sinä ansaitset.

Vierailija
9/19 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverille kävi noin usein

Vierailija
10/19 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ansainnut kunniapissiksen arvonimen.

Vierailija
11/19 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten näin kävi. Olen viimeksi ollut humalassa viime vuonna, ja alkuvuodesta join kerran pari siideriä joten alkoholiongelmaa ei ole. Juotiin kaverin kanssa viinipullo puoliksi ja baarissa join kaksi lonkeroa. Jostain syystä en muistanut käydä vessassa ennen nukkumaanmenoa. En herännyt siihen kun pissasin, vaan aamulla huomasin että koko sänky on ihan litimärkä. Nyt kaipaisin vaan vinkkejä miten voisin saada runkopatjasta mahdollisimman hyvin tuon pissan ja hajun pois, kun rahatilanne on todella huono ensi syksyyn asti. Ap

Vierailija
12/19 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeeeeeeyaaaahhh!!!!1

Vierailija
13/19 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan runsaan juomisen seurauksena tuota usein. Patjassani oli petari ja suojus sitten kun huomasin tämän olevan toistuvaa humaltuneena. Vuokraa sellainen pesuri joka myös imee kosteuden eikä jätä sitä patjaan. samalla saat sohvan tms. pestyä

Vierailija
14/19 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petauspatja mahtuu pesukoneeseen ja pitääkin pestä säännöllisesti. Jos ei ollut "petaria" niin pitää joko ostaa uusi sänky tai tyytyä kusiseen :D

Petarin päällinen (tai toinen puoli päällisestä) ainakin mahtuu, mutta aika massivinen pesukone saa olla, että meidänkin 180 leveä ja paksu petari sinne mahtuisi. Voihan sitä petaria koettaa pestä vaikka kylppärissä tai höyrypesuri jos löytyy niin se on ihan paras. Kesäisin itse ainakin vetäisen tuon painepesurilla tai höyryllä.

Runkopatjaan voisi ainakin kokeilla hajunpoistoon soodaa. Levittää vaikuttamaan ja imuroi pois (kuivuttuaan.) Pesemiseen käyttäisin myös höyrypesuria jos sellaisen jostain saisi.

Vierailija
15/19 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aikoinaan runsaan juomisen seurauksena tuota usein. Patjassani oli petari ja suojus sitten kun huomasin tämän olevan toistuvaa humaltuneena. Vuokraa sellainen pesuri joka myös imee kosteuden eikä jätä sitä patjaan. samalla saat sohvan tms. pestyä

Pesurin vuokrahinnalla saat Torista tai fb-kirpparilta uuden (siis käytetyn) sängyn, jossa ei toivottavasti ole kusta. Kukaan ei varmaan usko ettet pysty parinkympin sänkyä ostamaan ennen ensi syksyä :'D

Vierailija
16/19 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvata. Osta uusi sänky ja petari. Torilta saa halvalla. Siihen sit patjansuojus (suosittelen sulle muovitettua froteeta).

Vierailija
17/19 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesurin vuokrahinnalla saat Torista tai fb-kirpparilta uuden (siis käytetyn) sängyn, jossa ei toivottavasti ole kusta. Kukaan ei varmaan usko ettet pysty parinkympin sänkyä ostamaan ennen ensi syksyä :'D

Kukaan järkevä ihminen ei osta käytettyä patjaa.. hyi hel*****! Saa jotain pahempaa kuin pissaa, luteita tai muuta hyhyh :(

Runkopatja uutena ei ole lähellekkään parikymppiä!

Vierailija
18/19 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie runkopatja parvekkeelle tuulettumaan.

Vierailija
19/19 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyrypesuri. Just oli Lidlissä 40e ja on oikeasti yhtä hyvä kuin ne kalliimmat mitä oli ostostv:ssä.