Sairausloma viikonloppuna
Osaisiko joku auttaa. Olen hirveässä kuumeessa ja opiskelijana teen töitä kaupassa näin viikonloppuisin. Tiedän, etten ole huomenna työkuntoinen koska kuumeeni on jo tunteja ollut yli 39 astetta, nenä vuotaa ja nukun ja yskin vuorotellen. Meillä töissä on tapana ilmoittaa tällaiset tekstarilla. Pistin viestin. Myöhemmin yritin soittaa pomolle tuloksetta. On kuitenkin perjantai-ilta ja nyt kello on niin paljon etten usko voivani häntä terrorisoida enää. Ja olenhan yrittänyt soittaa ja ilmoittanut tilanteeni viestein. Minulla olisi aamulla heti vuoro. Mitenkä minun tulisi menetellä, kun pomoni ei ole vastannut? Pitääkö minun vain kipeänä nyt mennä? Ilmeisesti? Vai soitanko heti lauantai aamuna eli huomenna uudelleen ja pudotan pommin? Tuntuu pahalta olla pois, mutta olen aivan kuoleman kielissä... Miten tässä tulisi menetellä?
Kommentit (5)
Et tietenkään mene töihin. Kuuluu pomosi työhön katsoa sitä puhelintaan tälläisten tapausten varalta. Soitat aamulla uudestaan.
Kyllä pomon kuuluisi reagoida.. aamulla uudestaan viesti/soitto ja et mene töihin. Parane pian! :)
En mä enää soittelisi, nukkuisin aamulla pitkään.
Onko teillä mitään vuoropäällikköä, tai vastaavaa, jolle voisit myös varalta laittaa viestin poissaolostasi? Pomolle olet jo yrittänyt soittaa ja laittanut viestin, sen pitäisi riittää sinun puoleltasi, seuraavaksi olisi pomon tehtävä reagoida yhteydenottoosi. Tietenkään et mene kipeänä töihin, vaan sairastat rauhassa.
Lähetät uuden viestin aamulla aikaisin. Paranemista!