Millaisia alusvaatteita käytätte...
Kuntosalilla, jumpassa, spinning tunnilla, juoksussa? Mikä vaikuttaa alushousujen valintaan ja mitä seikkoja pidät parhaimpana kyseisten mallien valintaan?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Stringejä. Niin tiukat jumppatrikoot että näkyisi muuten läpi.
Stringit kanssa mulla käytössä ja samoista syistä. Trikoot niin tiukat, et muuten näkyisi läpi, ei jää rajoja ja muuten parhaimmat urheilussa, kun ovat jo valmiiksi "persvaossa" et ei tarvi nyppiä niitä pois ku tavallisiin :)
Käytän pelkästään erästä italialaista merkkiä (ei saa Suomesta), useimmiten saumattomia mikrokuitutyyppisestä kankaasta valmistettuja stringejä (ei kuitenkaan narumallisia). Välillä pitsisiä, muuten samaa mallia. Maailman mukavimmat alushousut, niitä ei edes tunne päällä. Ja käytän aina, riippumatta urheilenko tai teenkö jotain muuta. Jos käytän terveyssidettä, puen saman merkin "tavalliset" alkkarit :)
Hipstersit, aina. Koska sopii vartalonmalliini parhaiten ja tuntuu parhaalta päällä. Näkyy salilla trikoiden läpi mutta ei haittaa!
Maksimallisia mummokalsareita. Niiden rajat ei näy, koska ne ei ole keskellä pakaraa. Ne on stringejä mukavammet, koska ne ei ollenkaan mene pylkyvakoon. Ja ne on terveellisemmät, koska ei hinkaa pimppiä verille. Ja sit on vielä niin, että mun jumppatrikoot ei ole niin tiukköja, että niiden alta mitään näkyisi.
Hipsterit on mielestäni parhaimmat vaikka tuppaavatkin mennä "peppuvakoon" urheilussa. Käytän etupäässä saumattomat (lasercut) niistä ei jää mitään rajoja ovat todella hyvät ja istuvat alushousut. Merkit on Röhnisch ja Under Armour. Suosittelen lämpimästi :)
N38
Alushousuja en yleensä vaihda salille/jumppaan mennessä, käytän liki aina stringejä urheilussa, sitten kun on menkat niin tavalliset hipsterit jalassa. Tiukkojen treenihousujen tai trikoiden alla eivät jätä rajoja, eivätkä myöskään liiku treenisuorituksen aikana, kun ovat hyvin persvaossa :)
Hipsterit ja stringit ovat jalassa suhteellisen usein. Ei mulla ole syytä pitää vain stringejä tiukkojen trikoiden kanssa voin aivan hyvin olla myös hipsterit, ei mulle ainakaan ole häiritsevää vaikka alushousun rajat näkyy selvästi kaikki ainakin näkee etten ole ilman alushousuja urheilemassa :) N28
Mummoalkkarit mullakin, X-tran Maxi on ihan paras, yltää kunnolla takapuolen allekin etteivät kinnaa persvakoon eivätkä näin ollen näy minnekään. Ihan parhaat jalassa, ostan näitä tosi usein Prismasta varsinkin tarjouksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mummoalkkarit mullakin, X-tran Maxi on ihan paras, yltää kunnolla takapuolen allekin etteivät kinnaa persvakoon eivätkä näin ollen näy minnekään. Ihan parhaat jalassa, ostan näitä tosi usein Prismasta varsinkin tarjouksesta.
Sloggi MAXI "mummomalliset" parhaimmat kun on ISO ja LEVEÄ PERSE.....Ei muita voi käyttää
T: IsoPerseinen Nainen 42v ( )
Vierailija kirjoitti:
En käytä alushousuja urheilussa enkä muutenkaan......
N22
Oletko sä tyhmä kun et käytä alushousuja. Taitaa olla usein tulehduksia??!!
"Narustringit" aina käytössä oli sitten urheilemassa, töissä tai vapaa-aikana.
Nainen 48v
Stringejä. Niin tiukat jumppatrikoot että näkyisi muuten läpi.