Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos laitan treffi-ilmoitukseen, että etsin 23-27-vuotiasta miestä parisuhteeseen

Vierailija
10.02.2016 |

Miksi minulle laittaa viestiä yli 35-vuotiaat panoseuraa etsivät???

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät häviä siinä mitään. Pakko yrittää.

Vierailija
2/58 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kato ku nykyään kuulutetaan medialukutaitoa joka paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa elämään...

Vierailija
4/58 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he ovat masokistejä ja koettavat saada mahdollisimman monta torjuntaa naisilta. Ainakin minä toimisin noin jos haluaisin kokea torjutuksi tulemista.

Vierailija
5/58 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät välitä. Minä etsin naisena panoseuraa ja olin silloin 25-vuotias. Laitoin ikäeroksi max. 15 vuotta vanhemmat ja sain viestejä 50+ miehiltä.

Vierailija
6/58 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittänyttä ei laiteta :D

Vierailija
7/58 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on erikoisia.. En tosiaankaan itsekään aina heitä ymmärrä, heidän ajatuksen juoksuaan, tarkoitusperiä yms. eikä kyllä oikein jaksa kiinnostaakaan.. 

Vierailija
8/58 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät välitä. Minä etsin naisena panoseuraa ja olin silloin 25-vuotias. Laitoin ikäeroksi max. 15 vuotta vanhemmat ja sain viestejä 50+ miehiltä.

Sitten vielä kehuvat, että ovat nuorekkaita, hyviä sängyssä yms. ikä ei vaikuta mihinkään kuulemma.

Vierailija
9/58 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä kehuvat, että ovat nuorekkaita, hyviä sängyssä yms. ikä ei vaikuta mihinkään kuulemma.

Joo, siis tää tuntuu olevan ikävän yleistä, että miehillä on itsestään vääristyneitä käsityksiä. Kuvittelevat olevansa hohdokkaampia, kuin oikeasti ovat. Ovat sellaisia keisareita ilman vaatteita. Ja sitten naisten kohdalla törmää paljon siihen, että murehtivat ulkonäköään (ja joskus älykkyytäänkin), vaikka siihen ei oikeasti juuri syitä olisikaan. 

Vierailija
10/58 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tietää toimiiko tämä myös toisinpäin? Kuinka monet 20-25v. miehet saa ehdotuksia 50+ naisilta, jos on laittanut ilmoitukseen, että etsii alle 30v. naista seurustelukumppaniksi... Miten kohteliaasti torjutte nämä naiset?

Vierailija
11/58 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi hävitä maineen puolesta jos sana lähtee kiertämään esim. tietyissä naispiireissä. Siinä ei miehelle tule olemaan ottajia edes seksisuhteeseen kun on nolannut itsensä tyrkyttämällä itseään jo parisuhdettakin etsiville ja väärän ikäisille...

Vierailija
12/58 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vai sillä lailla voivat saada seksiä nuorelta. Kyseessä luultavasti massapostittaja, joka ei paljon profiileita lue ja laittelee vähän jokaiselle panoviestiä. Ei koskaan tiedä, milloin tärppää. Monella nuorella naisella on fetissi tai fantasia seksistä vanhemman kokeneen miehen kanssa, eikä sellaista tietenkään voi treffi-ilmoitukseen laittaa tai edes ikähommaan ei kehdata laittaa, että etsii myös reilusti vanhempia, sillä se saattaa karkoittaa oman ikäiset ja jos joku kaveri näkisi, että etsii keski-ikäistä, niin olisi noloa.

Kyllä ne 20 molemmin puolin olevat neitokaiset välillä vastailee ja lähtee flirttiin mukaan, vaikka minulla ei ole edes kuvaa profiilissa. Saavat taatusti paljon viestejä päivässä, ja kun käyttävät yhden niistä viidestä vuorokauden kontakteista vastatakseen meikäläiselle, kertoo se aina jonkin sortin kiinnostuksesta.

M46

Vierailija
13/58 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa kokeilla.

M36

Vierailija
14/58 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, miksi olet vastaillut, jos ei kerta kiinnosta? Pääset eroon ignooraamalla täysin. Vastailemalla juttu vaan pitkittyy.

Vierailija
15/58 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt tätä ihan samaa. Lisäksi "opiskelija" tuntuu muuten täysin normaalissa ilmoituksessa kääntyvän miehille "myyn seksiä" tai "etsin sugardaddya". Poistinkin profiilin, kun kyllästyin.

Vierailija
16/58 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi hävitä maineen puolesta jos sana lähtee kiertämään esim. tietyissä naispiireissä. Siinä ei miehelle tule olemaan ottajia edes seksisuhteeseen kun on nolannut itsensä tyrkyttämällä itseään jo parisuhdettakin etsiville ja väärän ikäisille...

Minä oletin, että tässä puhutaan nyt sellaisista treffisivustoista, joissa ei juurikaan tuttuja ole.

Vierailija
17/58 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.. eivät ole ymmärtäneet, ettei pari h&m ostettua paitaa ja adidaksen kengät tee kenestäkään automaattisesti nuorekasta. Eivätkä välttämättä ymmärrä sitäkään, että hyvä sängyssä on eri asia kuin se, että olet pannut muutamaa naista...

Vierailija
18/58 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni voi olla sen verran hyvätapainen, että laittaa jonkinlaisen vastausviestin, vaikka ei ole yhtään kiinnostunut.

Vierailija
19/58 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oletin, että tässä puhutaan nyt sellaisista treffisivustoista, joissa ei juurikaan tuttuja ole.

Ei oletuksesi liity siihen, että tuolla tavalla netissä häiriköivä mies voi tietoisesti pilata maineensa.

Vierailija
20/58 |
10.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ikuisesti kun etsin teini-ikäisenä mesekavereita (:D) samanikäisistä joltain  ja eräs 30-vuotias mies suuttui verisesti, kun ystävälliseen ja asialliseen sävyyn totesin että etsin samanikäistä 13-16 -vee juttuseuraa, kuten ilmoituksessa lukee.

Kaikki ei vaan ota sitä ikähaarukkaa sitten vissiin tosissaan, oli ilmoitus sitten treffimielessä tai ei. AP:lle vinkkinä, eikös Tinderissä aseteta ikäpreferenssi ihan asetuksiin jolloin suhun pystyy ottamaan yhteyttä vaan sen ikäiset, mitä olet itse asetuksiin laittanut? Miinus tietenkin ne jotka valehtelee ikänsä, mutta tuon ongelman luulis olevan ihan yleistä muissakin treffipalstoilla ja -sovelluksissa.