Sanni - Että mitähän v*ttua
Kommentit (40)
Mä tykkään vaikka oon vuotta vaille 40vee 😊
Mä veikkaan että tästä tulee yhtä paljon radiosoittoa saava kipale kuin esim. Antti Tuiskun peto on irti-kappale, sen verran joka tuutissa tästä nyt kohistaan. Go Sanni
Vittu mitä paskaa.Huomaa että Sannin jalkoväliin on tungettu liikaa patukkaa.Ei osaa enään lauluja tehdä.Nyt Sanni b-rappu käyttöön!
Vierailija kirjoitti:
Sanni on aivan ihana, panisin
Sanni tuskin panis suo kun on ihan avoimesti lesbo. Tokihan voit olla nainen, mutta käyttääkö naiset keskinäisistä touhuistaan sanaa panisin?
Sannin kitaraa rämpytetään liikaa ja kieletkin on käytössä.
Eve ja Sanni taitaa seurustella, voivat yhessä toistensa kitaroita rämppäillä.
Aivan järkyttävä biisi... Niin turha, ei kosketa millään tasolla. Melodia on jotenkin kökkö ja sanat niiiiin sisällöttömät.
Olipa kamala biisi, en voinut kuunnella loppuun asti. Sannin äänestä en ole pitänyt koskaan, mutta tuossa biisissä se särähti korvaan tavallista enemn. Etenkin siinä että mitähän vittua? -kohdassa, ihan vihlaisi korvissa se kimittävä huuto. Sanoitukset aivan törkeän huonot ja typerät. Biitti ihan mitäänsanomatonta perushuttua, mitä soi radiossa koko ajan.
Siis ihan oikeasti en voi ymmärtää, että ihmiset tykkäävät tällaisesta musiikista. Ehkä minä sitten olen outo, kun en pidä melkein mistään musiikista mitä enemmistö fanittaa. Esim Spotifyn maailman top 50 -lista on mielestäni ihan järkyttävää kuraa. Makuja on tietty monenlaisia.
Voisiko joku kertoa, miksi tää Sannin biisi on niin suosittu?
T. 18
Hyi helvetti.