Elämäsi tärkein kysymys..Älä vastaa väärin!
Mignon vai Kinder??
Äsken ostin 4 mignon munaa kaupasta ja olipas hyvää :)
Kommentit (16)
Söitkö ne kerralla? Taidat olla aika läski.
Kinderiä jos sais paksumpana suklaana niin sitten Kinder.
Vierailija kirjoitti:
Mignon vai Kinder??
Äsken ostin 4 mignon munaa kaupasta ja olipas hyvää :)
Kinder,mielestäni suklaamunissa on tärkeintä yllätyslelu,mutta lisäksi Kinder maistuu parhaalta(inhoan "varsinaisten" pääsiäissuklaamunien ja suklaakalenterien suklaata).
Mignonissa on vaan sitä jotain.Vastaan Mignon.
Mignon. Jääkaappikylmää Mignonia on ihana haukata niin, että siihen jää hampaanjäljet.
Mä tykkään eniten niistä Maraboun munista, joissa on sisällä paljon sitä valkoista täytettä ja pikkulusikka mukana jolla sitä kaivetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään eniten niistä Maraboun munista, joissa on sisällä paljon sitä valkoista täytettä ja pikkulusikka mukana jolla sitä kaivetaan.
En olekkaan maistanut. Täytyy ostaa jos näen kaupassa, tosin en ole ikinä tälläisiä huomannut edes.
Vierailija kirjoitti:
Söitkö ne kerralla? Taidat olla aika läski.
Olet vaan kade koska itse olet niin läski ettet voi edes ajatella suklaata lihomatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekkaan maistanut. Täytyy ostaa jos näen kaupassa, tosin en ole ikinä tälläisiä huomannut edes.
Taitaa olla samaa sarjaa kun litran kossu josta on poistettu krapula "ominaisuus".Eli ei tule ihan heti vastaan.
:=D