Palstailun passivoiva vaikutus?
Mitä kaikkea sulla on jäänyt tekemättä palstalla roikkumisen vuoksi?
Mitä kaikkea olisit ehtinyt ja voinut tehdä tänne tuhlaamallasi ajalla?
Mulla ainakin on jäänyt puolet siivouksista tekemättä ja olen laiminlyönyt lapsia, myöhästynyt tapaamisista jne. Olisin ehtinyt varmaan opetella kaks vierasta kieltä, hommata uuden ammatin, treenata itseni huippukuntoon ja hoitaa kaikki rästihommat siinä ajassa, jonka olen keskustelupalstoilla notkunut vuosien varrella.
Kommentit (10)
Itse asiassa mun piti tehdä tälläkin hetkellä yhtä työhakemusta. Hyvä kun otit asian puheeksi, alankin tehdä sitä heti!
Aika paljon, pakko se on myöntää. Tänäänkään en ole tehnyt vielä yhtään mitään muuta ja olen ollut hereillä jo kolme ja puoli tuntia.
Me ollaan narkkareita kaikki...
- unta odottelen, eli nukkumiseen ois pitänyt käyttää tätä aikaa.
Herrajumala, onko kello jo noin paljon! No, mulla on gradu tossa tekeillä. Pitäisi olla valmiina helmikuun loppuun mennessä - koko helmikuu mennyt eri palstoilla ja fb:ssä roikkuessa. Tulee muuten kiire!
No niin, nyt haen kahvia ja sitten ryhdyn hommiin. Ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Herrajumala, onko kello jo noin paljon! No, mulla on gradu tossa tekeillä. Pitäisi olla valmiina helmikuun loppuun mennessä - koko helmikuu mennyt eri palstoilla ja fb:ssä roikkuessa. Tulee muuten kiire!
No niin, nyt haen kahvia ja sitten ryhdyn hommiin. Ihan oikeasti.
Teeppä se
Joo passivoi, kiitos muistutuksista, tänään on paljon asioita tehtävänä joten av kiinni .
Voihan tänne kokeilla palstailla vieraalla kielellä, niin treenaa kielitaitoa, samalla voi supistella pakaralihaksia ja tehdä saksiliikkeitä jaloilla. Myös laulua voi harrastaa samalla jne.
Men ny ska ja viska paska. Förlåt mej.
Ajattelin yrittää lopettaa tämän kokonaan, niinku tänään, klo 11 mennessä. - ap
Pöh