Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa enää

Vierailija
09.02.2016 |

mun miestä.
Mä en merkitse sille yhtään mitään.
Mulla on ollut tässä vähän vaivoja joiden vuoksi olen välillä liikuntakyvytön ja joudun kulkemaan lääkärissä usein. Mies vaan sanoo, että ilmoittele sitten mitä sanoivat. Ei kuskaa mua lääkäriin eikä sieltä pois.
Mutta kun herran äidillä on lääkäriaika, niin kyllä pääsee tämä äiti kyydillä lääkäriin, mies jopa on vastaanottohuoneessa mukana ja juttelee lääkärin kanssa. Äiti joutui leikkaukseen, mies kuskaa, soittaa leikkaavalle lääkärille jälkeenpäin ja kuskaa vielä äitinsä kotiinsa.
Ja mies väittää rakastavansa mua. Huh!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei taida pitää sinua oikein minään. Olet itsestäänselvyys. Minullakin oli jossain vaiheessa noin, ja se näkyi todella monessa asiassa. Lopetin suhteen. Sitten miestä alkoikin yhtäkkiä kiinnostaa kovastikin minun asiani ja roikkui monta vuotta pyytelemässä, että otan takaisin.

Vierailija
2/6 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sikoja. Toi on ihan tyypillistä käytöstä, luulevat että naista voi alistaa miten haluaa. Jätä se vässykkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaa varmaan yhä ajatella sinua naisena eikä huolehdittavana. Äiti on pitänyt aikanaan miehestäsi huolta ja nyt hänen on aika huolehtia hänestä. Kaksi hoidettavaa on vaikea asia. Tue miestäsi!

Vierailija
4/6 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi haluaa varmaan yhä ajatella sinua naisena eikä huolehdittavana. Äiti on pitänyt aikanaan miehestäsi huolta ja nyt hänen on aika huolehtia hänestä. Kaksi hoidettavaa on vaikea asia. Tue miestäsi!

Tue miestäsi?

Eikös miehen pitäisi tukea vaimoaan? Johan se luvataan vihkikaavassa.

Kiva hävitä anopille. Pääasia lienee, että äiti tulee kuntoon, vaimosta viis.

Vierailija
5/6 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse että miehesi kohtelee sinua kuin sairasta tai rinnastaa sinut äitiinsä? Vala ei tarkoita yksipuolista tukea. Hän kunnioittaa sinua vaimona ja sinun tulisi kunnioittaa häntä miehenä. Hienoa että hän huolehtii äidistään. Turhaan olet kateellinen äidille. Äitinä varmaan tiedät oman lapsen aseman ja arvon. Ja varmaan omat vanhempasikin ovat tärkeitä sinulle.

Vierailija
6/6 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko itse että miehesi kohtelee sinua kuin sairasta tai rinnastaa sinut äitiinsä? Vala ei tarkoita yksipuolista tukea. Hän kunnioittaa sinua vaimona ja sinun tulisi kunnioittaa häntä miehenä. Hienoa että hän huolehtii äidistään. Turhaan olet kateellinen äidille. Äitinä varmaan tiedät oman lapsen aseman ja arvon. Ja varmaan omat vanhempasikin ovat tärkeitä sinulle.

Kyllä ovat vanhempani tärkeitä minulle. Mutta he osaavat käydä yksin lääkärissä. Anoppi ei osaa, ja hänestä tehdään sankari.

Minunkin on siis selviydyttävä yksin, ja selviänkin koska minut on hyvin kasvatettu.

Olisi kiva tietää kumman haudalla mies seisoo, minun vai äitinsä? Ehkä sanon hänelle, että eroaa minusta ja nai äitinsä. Koska äidin terveys tuntuu hänelle olevan tärkeämpi kuin vaimon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi