Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua lapsettomien ja sinkkujen marinaa veroista, joita joutuvat maksamaan. Eikö ne ymmärrä, et ne lapset maksaa sit heidän eläkkeet?

Vierailija
07.02.2016 |

Eli ilman lapsia heidän eläkkeille ei olisi maksajia. Joten on ihan toivottavaa, että lapsiperheitä, jotka näitä eläkkeenmaksajia kasvattavat, autetaan.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen mielummin niin, että maksan veroja koska olen lapsena hyötynyt itsekin noista lapsiperheen eduista

Vierailija
2/37 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva tietää että olen maksanut TÄYSIN TURHAAN palkastani eläkemaksuja jos se onkin sinun lastesi tehtävä. Mihin voin lähettää laskun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, itse en kyllä usko koskaan eläkettä tulevani saamaan :D

T. 24-vuotias, jolla on kyllä ihan toiset suunnitelman "eläkkeen" turvaamiseksi kuin muiden lapset

Vierailija
4/37 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meille kohta enää mitään eläkkeitä maksella, joten kyllä ne sinkut ovat vain maksumiehiä.

Vierailija
5/37 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on kyllä maksanut jo omat eläkkeensä. Sinun tenavasi eivät tule maksamaan minun eläkkeitäni. 

Vierailija
6/37 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jo ei jää eläkkeelle, tai jos on säästöjä. Lähinnä ne sun lapset maksaa sun eläkkeet, kun me muut ensin on maksettu sun lapsien koulutus, sosiaalihuolto ja muut sun korvaukset. Ja kyllä mullakin on lapsi, mutta jokaisen pitäisi hoitaa omien lasten kulut. 

Vierailija
7/37 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olen sitten maksella itselleni palkastaan eläkettä jos sinun lapsesi ne maksaa? Voinko lähettää sinulle laskun että voit maksaa ne lapsesi puolesta takasin?

Vierailija
8/37 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei kamoon, onko vähän väärin jotkut lapsilisät ja muut tuet, jotka maksetaan MEIDÄN verorahoistamme! Kyllä pitäisi lapsiperheen itse kyetä muksut rahoittamaan ja kasvattamaan heistä täyspäisiä kansalaisia, seuraava sukupolvi, joka pitää huolen niistä eläkeikäisistä sinkuistakin. Sehän olisi ihan reilua, että yksi porukka luistaa tästä seuraavan sukupolven tulevaisuuden turvaamisesta, mutta hyötyy heistä kuitenkin itse sitten, kun sille on tarvetta!

P.s. Luuletteko oikeasti, että valtio laittaa teidän lapsettomien verorahat johonkin säästöön, josta ne sitten maksetaan teille takaisin eläköityessänne? Ei se yhteiskunta ihan niin toimi, vaan me KAIKKI tarvitsemme tulevaisuudessa tämän päivän lapsia! Eiköhän se siis ole vain oikeus ja kohtuus, että jokainen osallistuu myös uuden sukupolven kulujen kattamiseen.

Vierailija
9/37 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiva tietää että olen maksanut TÄYSIN TURHAAN palkastani eläkemaksuja jos se onkin sinun lastesi tehtävä. Mihin voin lähettää laskun?

Kiva että aikuiselle ihmiselle edes tässä vaiheessa nyt selvisi. Niillä sun maksuilla maksetaan juuri nyt eläkkeellä olevien eläkkeitä. Sinä tulet tarvitsemaan uudet maksajat eläkkeelle jäädessäsi.

Vierailija
10/37 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että aikuiselle ihmiselle edes tässä vaiheessa nyt selvisi. Niillä sun maksuilla maksetaan juuri nyt eläkkeellä olevien eläkkeitä. Sinä tulet tarvitsemaan uudet maksajat eläkkeelle jäädessäsi.

Jep järjestelmä on vain osittain rahastoiva, joten kenenkään eläkkeet eivät kerru täysimääräisinä työtuloista odottamaan elääkkeelle jääntiä. Jokainen eläkesukupolvi tarvitsee maksajasukupolven. 

Vierailija
11/37 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri ikäluokka on hoitanut itselleen hyvät eläkkeet, mutta jo 60-luvulla syntyneet jäävät ilman. Huoltosuhde menee todella pahaksi, mutta onneksi työuria jatketaan varmaan sitten 80-vuotiaaksi.

Vierailija
12/37 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hei kamoon, onko vähän väärin jotkut lapsilisät ja muut tuet, jotka maksetaan MEIDÄN verorahoistamme! Kyllä pitäisi lapsiperheen itse kyetä muksut rahoittamaan ja kasvattamaan heistä täyspäisiä kansalaisia, seuraava sukupolvi, joka pitää huolen niistä eläkeikäisistä sinkuistakin. Sehän olisi ihan reilua, että yksi porukka luistaa tästä seuraavan sukupolven tulevaisuuden turvaamisesta, mutta hyötyy heistä kuitenkin itse sitten, kun sille on tarvetta!

P.s. Luuletteko oikeasti, että valtio laittaa teidän lapsettomien verorahat johonkin säästöön, josta ne sitten maksetaan teille takaisin eläköityessänne? Ei se yhteiskunta ihan niin toimi, vaan me KAIKKI tarvitsemme tulevaisuudessa tämän päivän lapsia! Eiköhän se siis ole vain oikeus ja kohtuus, että jokainen osallistuu myös uuden sukupolven kulujen kattamiseen.

Eli on ihan ok, että sinkut maksavat kaikesta (kuten lapsilisät, lasten koulutus, päivähoito, terveydenhoito jne), omat eläkemaksut. Just joo.. Mulla on eläkevakuutus, sun lapset ei tule maksamaan mun eläkettä. Sitä paitsi kun itse jään eläkkeelle, en usko nykyisen kaltaiseen eläkejärjestelmään, joten olen todellakin maksanut muiden lasten kustannuksia saamatta itse mitään.

Vierailija
13/37 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko noin tyhmä vai teeskenteletkö vain?

Työssä käyvät maksavat noin 2/3 eläkkeistä ja 1/3 eläkkeestä on itse maksetta osuutta.

Vierailija
14/37 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomalle sopii oikein hyvin, että jokainen maksaisi sekä terveydenhoitonsa että lastensa koulutuksen että omat eläkkeensä ja vanhuuden hoivansa. Lapsetonhan jää siinä valtavasti plussan puolelle.

Vierailija
15/37 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl on kovaa!!! Lapsettomat maksaa lapsiperheiden tuet JA omat eläkkeensä. Lapsellisethan eivät veroja maksa...

Vierailija
16/37 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläkkeet voisi lopettaa kokonaan. Kaikki saa säästää sen verran kuin luulee tarvitsevansa loppuelämänsä aikana. Yksi valtion kusetus koko homma.

Vierailija
17/37 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko noin tyhmä vai teeskenteletkö vain?

Työssä käyvät maksavat noin 2/3 eläkkeistä ja 1/3 eläkkeestä on itse maksetta osuutta.

Työssäkäyvien osuus taitaa olla vielä suurempi, olisiko 3/4. Mutta ei nykyisellä syntyvyydellä pystytä enää maksamaan nykytason eläkkeitä. Työikä tullaan tosiaan nostamaan jonnekin 80 kieppeille. (Ei koske poliitikkoja ja yritysjohtajia.)

Vierailija
18/37 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomalle sopii oikein hyvin, että jokainen maksaisi sekä terveydenhoitonsa että lastensa koulutuksen että omat eläkkeensä ja vanhuuden hoivansa. Lapsetonhan jää siinä valtavasti plussan puolelle.

Ja kuka sitä lapsetonta hoitaa vanhana, jos kukaan ei tee lapsia?

Vierailija
19/37 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä terveenä ihmisenä halua maksaa kenenkään muun terveyspalveluista. Ja työssäkäyvänä työttömien loisimisesta.

Vierailija
20/37 |
07.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka sitä lapsetonta hoitaa vanhana, jos kukaan ei tee lapsia?

niin kuin kukaan niitä vanhuksia nykyäänkään hoitaa. Viruu jossain kopissa ja saa perunan päivässä. Sukulaiset käy kerran vuodessa kattomassa saisiko jo perinnön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän