Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eläin piikille,miksei ihminenkin?

Turha
05.02.2016 |

Mietin tässä omaa elämää mikä on perseestä ja ilman tarkoituksenmukaisuutta,mulla oli joku aika sitten synttärit milloin silmät aukesi ja aloin näkemään kaiken toisin kuin ennen,tapahtuma ketju lähti siitä liikkeelle kun avokki ei ollut hankkinut mitään lahjaa,ei edes onnitellut ja kutsui vain omat kaverinsa juhlimaan.
Yleisesti kaikesta vittuuntuneena lähdin kännäämään ja vedin parin päivän rännin ja sain eräältä puolitutulta naiselta huomiota ja jotain pientä säätöäkin oli ym.
tuli fiilis että mun elämä on pelkkää paskaa,avokkia olen elättänyt +10v ,enää ei saa seksiä kuin 2 kertaa,pyytää ja olla ilman,olen orja mikä ei saa kuin vittuilua,käyn töissä päivät,saan paskaa palkkaa ja joudun tekemään pimeitä iltahommia,tai katsomaan lapsia,rahaa ei ole ikinä,minkään näköistä oikeaa lomaa ei ole ollut vuosiin,viimeeksi joku oikeasti ja rehellisesti kehunut vuonna 2008.
terveyteni olen pilannut töissä,selkä on ihan paska eikä sille voi mitään tehdä,muutenkin paska fiilis ja puolikuntoisena painettava töitä,harrastuksistakin tullut rasite eikä rentoutumis keino.
mietin vaan kun työmaan koira lähti piikille selkävian takia vaikka muuten oli hyvässä kunnossa,miksei minuakin voisi viedä piikille? Selkä ei tästä parane,menee vaan huonompaan suuntaan,miksei ihmisiäkin mistä ei ole hyötyä enää revittävissä vaan alkaa olemaan työnantajallekin rasite,voitaisi viedä vaan piikille?
pitkässä juoksussa olisi helpompaa kaikille.
mummokin kituu sairaalassa liikuntakyvyttömänä,kaikille olisi helpompi viedä piikille ja lopettaa kaikkien kärsimykset.
itsellä ikääkin alle 40v

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero, ota etäisyyttä ja hanki merkitystä elämääsi kuntouttamalla aluksi vaikka selkäsi. "Piikille" menet vasta, kun olet vaarassa joutua mummusi tavoin hoitokotiin, jossa ei parannuta.

Vierailija
2/3 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eutanasia tulisi laillistaa! Ei ole reilua että loppuelämä on pitkitettyä kärsimystä. Painava syy esim. parantumaton, elämänlaatua merkittävästi heikentävä sairaus tai kovat kivut joihin hoidot eivät tehoa. Eutanasiaan tarvittaisiin kahdelta eri lääkäriltä lausunnot ja 4 todistajaa viimeisen sopimuksen kirjoitukseen. Jokaisella tulisi olla oikeus lähteä arvokkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo selkä enää kuntoudu,se on pilalla,loppuun kulunut,jalkojen hermotuksessa vikaa,tunto puutoksia,lihasheikkoutta ym.