Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso musta monttu hampaassa, milloin pääsen hammaslääkäriin?

Vierailija
03.02.2016 |

Yksityiseen ei ole varaa. Hampaat ovat olleet yksi suuri kirous koko aikuisuuden ajan. Lapsena ei ollut yhtään reikää, eikä muitakaan ongelmia. Tällä hetkellä suussa on suorastaan piloilla olevat hampaat. Olen kaiken lisäksi purrut purentakiskoni jo melkein rikki. Jo unohdan ne yhdeksikin yöksi, tuntuu siltä kuin kaikki paikat olisivat irronneet. Enkä edes muista missä kaikissa hampaissa minulla on paikkoja.

Ja reikiä tulee koko ajan lisää, vaikka kuinka yritän huoltaa ja noudattaa ohjeita. Nyt huomasin sattumalta ylhäällä kulmahampaassa ison montun. Ei ole mitään infernaalista kipua ollut (vielä), mutta pelkään sitä.

Voiko hammaslääkärille saada aikaa Helsingissä, tuollaiseen vaivaan, jos ei ole kipua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat heti aamulla hammaspäivystykseen ja hieman liioittelet kipua niin voit päästä jo heti aamusta hammaslääkärille, viim.saman päivän aikana. 

Vierailija
2/6 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsin samana päivänä kunnalliselle, kun sanoin hampaassa tuntuvan painetta. Siinä tuntuikin, ja muutenkin ihan kuin olisi ollut kunnon juurihoitoa vaativa projekti, mutta syyksi paljastui poskiontelotulehdus... Hampaissa ei siis ollut mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haartmanin päivystykseen pääsisit just nyt noilla spekseillä.

Vierailija
4/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mussukka kirjoitti:

Tuonne pääsee vain, jos on reiän lisäksi kipuja. Pelkkä karieshan ei kipuile, ennen kuin se on levinnyt juuriin saakka.

Kivuttoman reiän/lohjenneen hampaan kanssa sain itse ajan kolmen viikon päähän.

Vierailija
5/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mussukka kirjoitti:

Tuonne pääsee vain, jos on reiän lisäksi kipuja. Pelkkä karieshan ei kipuile, ennen kuin se on levinnyt juuriin saakka.

Kivuttoman reiän/lohjenneen hampaan kanssa sain itse ajan kolmen viikon päähän.

Vielä pieni tarkennus, eli sen kivun pitää olla sellaista että särkylääkkeet eivät auta, jotta pääsee Haartmanin päivystykseen.

Vierailija
6/6 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset kun sanot että sattuu ja pirusti. Muuten on aivan turha tässä maassa hoitoa toivoa. Ja tee se, jos henkikultasi on sinulle kallis.