Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ois paras varainhankinta tuote?

Vierailija
02.02.2016 |

Ei niitä vessapapereita tai hirveen painavia pyykinpesuaineita.. Joissakin näyttäs myös olevan todella huono palkkio myynnistä vaikka tuote pitäs myydä ylikalliilla. Sukat on jo kokeiltu..Vinkkejä otetaan vastaan!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkutukun tuotteet.

Vierailija
2/34 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eii.. Kuka ees pystyy syömään niitä kamalia kakkutukun karkkeja..paikat irtoo.. Keksit ihan ylihintaisia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi juttu on nykyään niin myrkkyä  niin myrkkyä. En tiedä mistä oikeesti haluaisin maksaa ja siis ostaa. Pesuaineita en ainakaan jos ei ole sitä ainetta mikä ei hajota pesukonetta. Alkoholitonta olutta (saksalaista) voisin ostaa monta laatikkoa ja täysmehua. Noi kun tilaatte saksasta niin voitte myydä monen sadan prosentin voitolla ja hinta on kuitenkin edullisempi kun mitä kaupat myy täällä.  Niin, kotiin kannettuna ostaisin myös linturuokaa. 

Vierailija
4/34 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreita ja vastapaistettuja sämpylöitä tai leipiä tms. Tuotteita, joiden ostamisesta tulee arkiluksusfiilis. Ei todellakaan mitään tylsää vessapaperia tai shampoota.

Vierailija
5/34 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäkää iltamat. Kunnon ohjelma : näytelmä, laulua, musiikkia, lausuntaa. Lopuksi tanssia/disko. Myytte pääsylippuja ja buffettherkkuja. Markkinoitte mummeille, kummeille ja läheisen palvelutalon asukeille (ehkä esitätte siellä toisen näytöksen ja pyydätte euron tai 2/lippu).

Vierailija
6/34 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeita. Ei paina paljon ja hyvät katteet.

Vierailija
7/34 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa niitä pahoja karkkeja ja keksejä!

Piirtäkää tai valokuvatkaa laadukkaita kuvia, teettäkää niistä postikortteja. Ei aina joulukortteja vaan vaikka pääsiäiseksi.

Vierailija
8/34 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestäkää iltamat. Kunnon ohjelma : näytelmä, laulua, musiikkia, lausuntaa. Lopuksi tanssia/disko. Myytte pääsylippuja ja buffettherkkuja. Markkinoitte mummeille, kummeille ja läheisen palvelutalon asukeille (ehkä esitätte siellä toisen näytöksen ja pyydätte euron tai 2/lippu).

Aikamoista haaveilua. 

Vierailija
9/34 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku voisi tosiaan keksiä jotain uutta. Harvase viikko joku naapuruston lapsi ravaa ovella myymässä keksejä/sukkia/vessapaperia/pesuaineita.

Itse myimme 90-luvulla kynttilöitä loka-joulukuussa. Menivät hyvin kaupaksi.

Vierailija
10/34 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä suosittelen louis-tuotteita! Www.louis.fi . Oli todella helppo myydä ja ovat aivan ihania!

Vierailija
11/34 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista haaveilua. 

Mitä haaveilua? Jos mun lapsen koulu pitäisi iltamat, saisin heti myytyä 9-10 lippua hintaan 10 euroa/lippu. Ja tuotto menisi kokonaan koululle. Vessapaperia tms ei ostaisi kukaan en edes minä ja suurin voitto siitä myynnistä menee paperia välittävälle firmalle.

Niin joo, mutta niiden iltamien eteen pitää nähdä vaivaa. Voi kamala!

Vierailija
12/34 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelman ratkaisette sillä että mietitte mitä itse haluaisitte ostaa, ei sillä että mitä muitten päämenoksi, mitä voidaan pakottaa ihmisiä ostamaan. 

Vierailija
13/34 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista haaveilua. 

Mitä haaveilua? Jos mun lapsen koulu pitäisi iltamat, saisin heti myytyä 9-10 lippua hintaan 10 euroa/lippu. Ja tuotto menisi kokonaan koululle. Vessapaperia tms ei ostaisi kukaan en edes minä ja suurin voitto siitä myynnistä menee paperia välittävälle firmalle.

Ja päälle buffetin tuotto. Jokainen noista ostaisi pullan ja kahvin. Ja mä voisin leipoa ne pullat.

Vierailija
14/34 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista haaveilua. 

Ja päälle buffetin tuotto. Jokainen noista ostaisi pullan ja kahvin. Ja mä voisin leipoa ne pullat.

Eli jo tuosta porukasta saisi 110-120 euron rahat.

Vierailija
15/34 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokainen oppilas sais helposti myytyä 10 lippua a 10€ ja kakkumyynnit päälle, olis yhden iltaman tuotto noin 3000€. Ihme ettei iltamia ole joka ilta.. Äkkiäkös koko luokka lähtis etelänlomalle..

Vierailija
16/34 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista haaveilua. 

Riippuu varmasti paikkakunnasta. Tota on monesti meilläpäin kokeiltu ja laihaksi saldo on jäänyt. 

Vierailija
17/34 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jokainen oppilas sais helposti myytyä 10 lippua a 10€ ja kakkumyynnit päälle, olis yhden iltaman tuotto noin 3000€. Ihme ettei iltamia ole joka ilta.. Äkkiäkös koko luokka lähtis etelänlomalle..

No meiltä tulisi vanhemmat, isovanhemmat, kummit, yksi tuttavaperhe. Kavereita vanhempineen voisi myös saada paikalle.

Vierailija
18/34 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi buffan tuotosta irtosi 124 euroa. Kaikki pullat ja tortut jäi myymättä. Aika noloa. Miks ei kukaan mitään enää osta? 

Vierailija
19/34 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista haaveilua. 

Riippuu varmasti paikkakunnasta. Tota on monesti meilläpäin kokeiltu ja laihaksi saldo on jäänyt. 

Eli vanhemmat ja isovanhemmat ei tule katsomaan, kun lapset esiintyy? Mutta ö-laatuista wcpaperia ostavat? Justjoo.

Vierailija
20/34 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi buffan tuotosta irtosi 124 euroa. Kaikki pullat ja tortut jäi myymättä. Aika noloa. Miks ei kukaan mitään enää osta? 

Käsittämätöntä. Kyllä meidän porukka ostaaaina ,jos saa kahvia ja pullaa tai mitä vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän