Ostaakohan joku vielä Raxun laihdutuskirjoja?
Kuinkahan suuri vaikutus kirjamyyntiin on Raxun nykyisellä kunnolla ja ulkomuodolla?
Hienon työnhän Rakel teki pudottaessaan kiloja niin hurjan määrän pois ja varmasti vinkit siihen häneltä löytyy, mutta mikä vielä tärkeämpää on se kuinka ne kilot saadaan pidettyä pois. Onkohan hän sivunnut tätä aihetta niissä kirjoissa?
Silloin muutama vuosi sittenhän häntä tuli ulos joka tuutista tämän painon pudottamisen kanssa, onko teillä jollain niitä kirjoja? Pidetään ketku kuitenkin mielellään asiallisena, tämä ei ole mikään Raakelin pilkkausketju, mutta oikeasti kiinnostaa tietää koska muutos hoikaksi ja taas vähemmän hoikaksi on ollut niin ilmeinen.
Kommentit (8)
En ole lukenut Raxun kirjoja koska meidän kirjastossa ne on jatkuvasti lainassa. Eli jotakuta muutakin kiinnostaa kuin minua. :)
Tykkään Raxusta, koska hän on niin erilainen muihin julkkislaihduttajiin verrattuna. Hän ei koskaan vähättele niitä aikoja kun hän oli ylipainoinen vaan on ylpeä siitä mitä on tehnyt kehollaan ja mielellään, ollut taiteilija ja äiti ja selvinnyt monesta. Monet muut tekevät siitä entisestä ylipainostaan hirveää draamaa, ja kuvailevat että ylipainoisina he eivät olleet oikein mitään, pelkkää läskiä. Onnetonta, itseään vihaavaa, mitätöntä läskiä. He puhuvat kaikesta vaan se painon kautta. En mä halua esikuvaksi ihmistä, joka puhuu itsestään ja omasta kehostaan ilkeästi. Ei sellainen ole aivan tasapainoisen ja elämässä kiinni olevan ihmisen puhetta.
Aamu tv:ssä kyllä huomasi, että painonpudotus ei ole ollut pysyvää sorttia.
en pahemmin seuraa viihdeuutisia, joten Raakelin painonnousu ei ole tuttua. Onko hänellä paljonkin paino noussut (linkkejä?)? Joskus sitä tietää, miten pitäisi tehdä, mutta elämässä on muuta (stressi, henkilökohtaiset murheet, terveys) miksi paino nousee. Varmasti ihan asiaa hänen kirjansa, vaikka paino olisikin noussut.
Eikös se ollut just jossain leikkauksessa? Kuntoilikohan se paikkansa hajalle?
En tiiä minkä painoinen on ollut pienimmillään, mutta just näin muutama päivä sitten raxun ja nicken risteilyllä ja näytti ihan hyvältä? Sanoisin että oli normaalipainon yläpäässä.
Itseäni nimenomaa kiinnostaa näin painonpudottajana se kilojen pois pitäminen, siksi tähtään pysyvään elämäntapaan enkä ole pitänyt hirveää kiirettä laihtumisessa.
Ennen viimeisintä raskautta -juuri ennen plussaamista- painoin 74kg (olen 165cm) eli olin ylipainoinen. Tämä oli heinäkuuussa 2014. Raskausajan välttelin herkkuja, joka oli helppoa, koska oloni oli niin huono koko ajan. Paino nousi raskausaikana vain n. 8kg josta 6 kg jäi synnärille. Samassa painossa (74) olin vauvan ollessa 1kk. Imetyksen päätyttyä viime syksynä painoin 72 ja pienillä muutoksilla olen 4 kk:n aikana laihtunut vielä 4 kg eli painoni on nyt 68kg. Karistettua olisin saanut varmastikin nopeammin, mutta haluan painonpudokseni olevan pysyvää. Nyt mukana on säännölliset salitreenit ja tavoite on vielä pudottaa ainakin 5 kg.
Mun mielestä se oli aika hauskaa, että Raxu oli ensin ensimmäisen painonvartijat-lehden kannessa ja sitten muutama vuosi myöhemmin sen jonkun karppaus-lehden ensimmäisen numeron kannessa. Ilmeisesti kumpikaan metodi ei sitten tuottanut pysyviä tuloksia.
Luin jonkun artikkelin Raxun kuntoilusta ja minusta hän liikkui aivan liikaa. Muistaakseni hän kävi jumpissa melkeinpä viikon jokainen päivä ja joskus parikin kertaa päivässä. Ei ihme jos sellaisen rehkimisen jälkeen on ruoka maistunut. Minulle ainakin olisi.
No sehän julkaisi vuonna 2014 Patrik Borgin kokonaisen kirjan aiheesta, "Kohti pysyvää painonhallintaa".