Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 35 vuotias liian vanha vaihtamaan alaa? Palaamaan siis koulun penkille..

Vierailija
15.02.2006 |

Itseäni ei ikä vaivaa ja oon puhunut alan vaihtamisesta avoimesti. Nyt vasta aloin miettimään, olenko liian vanha, jos valmistumisen aikoihin olisin n. 38-39 v... Kannattaako? Ottavatko töihin vielä? Tiedän toki vanhempiakin alan vaihtajia..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin täytän 35 loppuvuodesta ja aion hakea nyt opiskelemaan uutta alaa.Onhan noita työvuosia vielä valmistumisen jälkeen (jos siis pääsen opiskelemaan)...

Vierailija
2/6 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti vaan uusia haasteita. ei saa jämähtää!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

39v tänä vuonna. Onhan sitä vielä työikää jäljellä, tietäs vaan mihin alkais kouluttautua.

Vierailija
4/6 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulunpenkille vaan...ei ole myöhäistä aloittaa..itse luin päihdetyöntekijäksi viime vuonna samalla kun olin töissä koulussa...nyt tosin saan vauvan ihan pian mutta parin vuoden kuluttua haen töitä uudesta paikasta ja uskon löytäväni, olen silloin 37vuotias...lanko-mies oli ennen parturi mutta ihottuman vuoksi opiskeli sosiaalikasvattajaksi ja sai töitä iällä 39.

Vierailija
5/6 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkatuloon, meinaatte pärjätä opiskelijan budjetilla? Itseäni hirvittää, mutta halu on SUURI!! Jos vielä pääsis hakemaansa..

Sinulle joka olet vaihtamassa alaa etkä tiedä mihin hakisit, varaa aika työkkäriin ammatinvalinnan ohjaukseen! Toimii...

Vierailija
6/6 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oliko alan kokemusta? Itseänikin kiinnostaa tuo.. Alan vaihtajana monimuotokoulutuksia ei juuri tunnu olevan, ainakaan jos haluaa AMK-tutkinnon...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi