Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla raskaana olevilla läski olo?

Vierailija
28.01.2016 |

Rv 33 nyt ja pari viikkoa ollut todella lihava olo. Ylimääräisiä kiloja oli ennen raskautta muutama ja raskauden aikana ei ole tullut kuin 6kg toistaiseksi. Syön kuinka terveellisesti tahansa ja juon vettä paljon ja liikunkin ihan hyvin niin todella turvonnut ja lihava ja löysä ja laiska ja kipeä olo kokoajan. Sama juttu oli ekassa raskaudessa, silloin tosin oli tässävaiheessa tullut vähän enemmän kiloja ja söin epäterveellisesti. Nyt olen tiedostaen koittanut välttää että tätä p**kaa oloa ei tulisi mutta tuli se vaan kuitenkin. Valivali, ei muuta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nää niitä kiellettyjä tunteita joista ei saa puhua?

Vierailija
2/11 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin välillä semmoinen fiilis :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oli kyllä, varsinkin ihan lopussa liitoskipujen kanssa ja tuntui että nousin sohvalta kuin vanha mummo. Mutta toisaalta olin sinut asian kanssa, ei haitannut yhtään pitää kesähelteellä hihatonta toppia ja hametta (maha peittyi mutta kaikki vyötärönmyötäistä). Se läski olo ei hävettänyt ollenkaan. 

Nyt on lapsi reilun vuoden vanha ja pukeudun paljon peittävämmin ja jotenkin se löysä vatsanahka ja makkarat hävettävät enemmän.

Vierailija
4/11 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Oon kipiä, turvonnu ja tunnen itteni läskiksi. Mun normipaino on 52kg, jostain syystä molemmissa raskauksissa painoa on kertyny 20kg. Tämä olo! Vihaan vihaan vihaan! Haluan jo oman kropan takas. Tänää lähtee rv38. Tsemppiä kaikille raskautetuille!<3

Vierailija
5/11 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua muuten, mutta ympäristön kommentit "Oo, kuinka iso maha sulla onkaan!" on alkanut vaikuttamaan ja nyt sitten tunnen itseni isoksi ja kömpelöksi.

Jokaikisessä raskaudessa (4) olen saanut kuulla päivittelyä mahani koosta ja vitsailua mahdollisista kaksosista. Jättäispä ihmiset mut vaan rauhaan. En mäkään kommentoi muiden kokoa.

Esikoista odottaessani yksi "huolehtiva" tuttava vielä varoitti, että mun mahani on niin iso ja vauvakin sitä myöten varmaan niin iso, että ei mahdu tulemaan alakautta ja tarvitsen keisarileikkauksen.

Mä olin tuolloin kokematon ja uskoin varoitteluita ja pelolla sitten odotin tulevaa synnytystä.

No, syntyessään (alateitse) se hurjan iso vauva oli 48 cm ja reilu 3 kg.

Vierailija
6/11 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis tää tunne..yök..Kai se olo tulee siitä kun keuhkot on puristuksissa ja vaikea hengittää yms. Todella inhottavaa aikaa. "kiva" kuulla että muillakin tällaista, mun kaikki tutut sanoo että hyvä olo alusta loppuun, ei mitään vaivoja! Ap

Vierailija
7/11 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan jäätävä valas-olo, joka paikka kipeenä, supistaa ja ahdistaa lyhyillä koiralenkeilläkin. Ärsyttää, kun ei jaksa/kykene tekemään mitään, vaikka haluaisinkin. Tänään 35+0.

Vierailija
8/11 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Maha on siis valtava!

Vierailija
9/11 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks liittyy valituskuoroon! :D Nyt rv 36+5, ja olo on kun ryhävalaalla. Liikkuminen kipujen kanssa jo todella minimissä. Painoakin tullu 14kg, vaikka oon syönyt ihan fiksusti enkä todellakaan tässä olotilassa ees pystyis mättämään mitään herkkuja. Ja sit kun kaikki kokee oikeudekseen kommentoida: "Ootpas sä kasvanu!" tai vastaavasti "Oi kauhee kun toi maha on niin pieni" , jollain tavoin pakko kommentoida kokoa. Haluun mun ihmisyyden takasin!!

Vierailija
10/11 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv31, henki ei kulje, ripeä liikkuminen on pelkkä haave, iltasin en pääse sohvalta kuin miehen avulla. Ärsyttää isosti. Nyt tiedän miltä tuntuisi jos joskus paisuisi lähes 90kg:n mittoihin.  

Vierailija
11/11 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 35 ja olo on sen mukainen. Liikkumaan en pysty enää juuri lainkaan, kiitos vasemman puolen si-nivelen. Aivan järkyttävä kipu, kuin puukolla iskis kun koittaa kävellä. Olo on lihava, tukala, jne...