Vierailija

Miksihän eivät? Muistelen että teininä ja nuorena miehenä kaikki kaveritkin haaveilivat kovasti hyvännäköisistä 30-40-v. naisista, heitä koskaan saamatta.

• ylös 12
  • alas 132

Sivut

Kommentit (112)

Vierailija

No sun kanssa nyt kukaan ei halua mennä sänkyyn vaikka maksettaisiin. Ei ole halunnut eikä tule koskaan haluamaankaan. Että katso vaan peiliin ja tukehdu katkeruuteesi.

• ylös 40
  • alas 47
Vierailija

Ehkä hieman vanhemmissa naisissa on jotain äidillisyyttä vai mikä vetoaa nuoriin miehiin? Minun mielestäni nuoret naiset pitävät usein ns. kauniista pojista, joten vanhempi partanaama ei kiinnosta. 

• ylös 106
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No en kyllä oo koskaan haaveillut 30-40 vuotiaista naisista, vaikka oon itsekin jo 40v. 

• ylös 15
  • alas 61
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä hieman vanhemmissa naisissa on jotain äidillisyyttä vai mikä vetoaa nuoriin miehiin?

Kaunis on kaunis, siitä siinä on kyse.

• ylös 28
  • alas 1

Vierailija kirjoitti:
Miksihän eivät? Muistelen että teininä ja nuorena miehenä kaikki kaveritkin haaveilivat kovasti hyvännäköisistä 30-40-v. naisista, heitä koskaan saamatta.

Varmaan tästäkin aiheesta saisi jonkun tosi älykkkään ja hyödyllisen tutkimuksen aikaiseksi.Siis samaa sarjaa kuin "Jos kissasi olisi isompi,se tappaisi sinut."

En tietenkään voi puhua kuin omasta  puolestani,mutta en ole koskaan tuntenut vetoa itseäni paljon vanhempiin,vanhin on tainnut olla viisi vuotta vanhempi kuin minä.

• ylös 31
  • alas 0
Vierailija

Mä en halunnut nuorena vanhempaa miestä. Nyt nelikymppisenä voin olla vanhemmankin kanssa.

• ylös 25
  • alas 1
Vierailija

Koska yli kolmekymppinen mies on lähes aina helvetin ruma ja haisee vanhalle miehelle. Ei todellakaan oo haluttavia ja niiden stondiskin on huonontunut parikymppisestä.

• ylös 18
  • alas 29
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Avainsana on tuo hyvännäköinen. Olen 23 ja kaveripiirini koostuu 21-24 -vuotiaista nuorista naisista. Suurin osa pitää oman ikäisistä, tai max. 5v vanhemmista, mutta aika monella on joku 30-40v mies joka kiinnostaa. Ne vaan ovat kanssa hyvännäköisiä ja nuorekkaita vajaa nelikymppisiä, ei todellakaan mitään kaljuuntuvia kaljamahaisia vanhoja ukkoja. Minä olen bi, miehissä ja naisissa on sama, tykkään itseäni hieman vanhemmista henkilöistä sukupuolesta riippumatta, mutta kyllä kuuma 12 vuotta vanhempi nainen tai mies voi vielä saada sukat pyörimään jalassa, tosin yksilö usein poikkeaa sekö ulkomuodoltaan että luonteeltaan ikäluokastaan.

• ylös 33
  • alas 3
Vierailija

Itse olen alkanut harrastaa nuoria miehiä vasta kun 40 vuotta tuli täyteen. Thän ikään harrastin vain yli nelikymppiä miehiä ihan 14 vuotiaasta lähtien, mutta nyt ymmärsin että en enää tahdo kelvata yli nelikymppisille kun olen heille liian vanha.
Miehessä olen nuoresta alkaen arvostanut osaamista sänkyhommissa. Aikasemmin minuun oli ihastunut ikäisiänikin poikia, mutta heidän kanssa en koskaan edes saanut orkkua, koska taidot puuttui pojilta.
Vanhemmat miehet on aina olleet kiinnostuneet myös minun tyydyttämisestä. Oon nyt kun en saa nelikymppisiltä miehiltä enää ainakaan helposti kokeillut parikymppisiä, eivät valitettavasti osaa mitään kaikki pitää opettaa. Raskasta ja ei ole oikein edes vaivan arvoista.
Kuitenkaan en oikein usko että kuusikymppisiinkään siirtyminen auttaisi. Kaikki hyvät on varattuja.

• ylös 10
  • alas 5
Vierailija

harmaahapsi partasuut, möhömahat kaljut vanhat kurpat ei kiinnsta nuoria. 2-kymppisen mielestä yli 3-kymppinen on jo vanhus.Vaipau, lonkkaproteesit ja kävelykepit. Ainoostaan nuo mielenterveyspuolen ongelmaiset saattaa nähdä heissä jotain isähahmoja ym.hakea alitajuista turvaa,

• ylös 25
  • alas 13
Vierailija

Käänteisesti tehty ikäeroaloitus. Rivien välistä näkee mistä kysymys. Ja nuo naurettavat puheet 30-vuotiaista vanhuksina. Joku sairas, katkera mieli saa aikaan tuollaista tekstiä.

• ylös 23
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Et oo kyllä mies. Teininä eli yläasteella/lukiossa me kaikki haaveiltiin max 2 vuotta vanhemmista tytöistä. Muita ei ollut edes olemassa.

• ylös 21
  • alas 5
Vierailija

No mä en henk.kohtaisesti oo koskaan ollut kiinnostunut itseäni vanhemmista miehistä, monestakaan syystä (eikä oikeestaan kiinnosta vieläkään vaikka oon jo yli 30v. nainen). Poikaystävänikin ovat aina olleet n. 3-5-vuotta minua nuorempia. Mutta kyllä sellaisiakin naisia on joita kiinnostaa erityisesti vanhemmat miehet. Nämä kun ovat vain niin makuasioita. Yleisesti ottaen, tutkimusten perusteella useimmat naiset kuitenkin suosivat enimmäkseen itsensä ikäisiä miehiä, etenkin parisuhdemielessä. Toivottavasti kunnioitat tuota faktaa, etkä ala syyllistämään naisia, koska kaikilla on vapaa tahto haluta sitä mitä haluaa, teillä miehilläkin. Se on sitten eri asia toteutuuko se tahto.

• ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
harmaahapsi partasuut, möhömahat kaljut vanhat kurpat ei kiinnsta nuoria. 2-kymppisen mielestä yli 3-kymppinen on jo vanhus.Vaipau, lonkkaproteesit ja kävelykepit. Ainoostaan nuo mielenterveyspuolen ongelmaiset saattaa nähdä heissä jotain isähahmoja ym.hakea alitajuista turvaa,

Ikis? Tai joku muu vähän vinksahtanut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mä en henk.kohtaisesti oo koskaan ollut kiinnostunut itseäni vanhemmista miehistä, monestakaan syystä (eikä oikeestaan kiinnosta vieläkään vaikka oon jo yli 30v. nainen). Poikaystävänikin ovat aina olleet n. 3-5-vuotta minua nuorempia. Mutta kyllä sellaisiakin naisia on joita kiinnostaa erityisesti vanhemmat miehet. Nämä kun ovat vain niin makuasioita. Yleisesti ottaen, tutkimusten perusteella useimmat naiset kuitenkin suosivat enimmäkseen itsensä ikäisiä miehiä, etenkin parisuhdemielessä. Toivottavasti kunnioitat tuota faktaa, etkä ala syyllistämään naisia, koska kaikilla on vapaa tahto haluta sitä mitä haluaa, teillä miehilläkin. Se on sitten eri asia toteutuuko se tahto.

Yleisin ikäero on 2-5 niin, että mies on vanhempi.

• ylös 2
  • alas 13
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan halua mitään vanhoja kurppia kun nuorta ja viriiliäkin saa ;)

Haluan.

Vierailija

Voin kertoa, että yleisesti ottaen nuorehkot miehet eivät halua sänkyyn paljon vanhempien naisten kanssa. Eri asia, jos kyseessä on kaunis ja hyvinsäilynyt nainen. Silloinkin max. 5-10 vuotta vanhempi.

Vierailija

Joku naurettava tyyppi pitää 30-vuotiaita miehiä vanhoina kurppina. Se on se sama nainen, joka itse on varmasti yli 30v.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat