Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko työhakemukseen laittaa tietoa mitä ei lue vanhoissa työtodistuksissa?

Vierailija
28.01.2016 |

Olen hakemassa työtä, johon toivotaan erästä taitoa. Olen eräässä entisessä työpaikassani tätä taitoa käyttänyt, kun itse asiassa aika suuren osan ajasta työskentelin myös toisella työpisteellä. Työtodistuksessani kuitenkin lukee vain ns. "virallisen" työni työtehtävät ja tästä kyseisestä taidosta ei ole mitään mainintaa. Voinko laittaa sen silti työhakemukseen vai voiko siihen laittaa vain asioita, mitkä pystyy työtodistuksella tmv. todistamaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä ainakin olen laittanut. Monesti työtodistuksissa kerrotaan vastuista hyvin pintapuolisesti ja suppeasti.

Vierailija
2/4 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hakemassa työtä, johon toivotaan erästä taitoa. Olen eräässä entisessä työpaikassani tätä taitoa käyttänyt, kun itse asiassa aika suuren osan ajasta työskentelin myös toisella työpisteellä. Työtodistuksessani kuitenkin lukee vain ns. "virallisen" työni työtehtävät ja tästä kyseisestä taidosta ei ole mitään mainintaa. Voinko laittaa sen silti työhakemukseen vai voiko siihen laittaa vain asioita, mitkä pystyy työtodistuksella tmv. todistamaan?

Jos työhönottaja haluaa tuohon jotain todistamista, voit kysyä sen aikaiselta pomolta tai työnjohtajalta voiko laittaa referenssiksi.

Itsekin olen tenhyt ties mitä varsin tunnettujakin järjestelmiä, ja työsuojelupiirin kautta saadussa työtodistuksessa ei ollut minkäänlaista mainintaa tehtävistä.

Vierailija
4/4 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Se on sitten niiden ongelma uskovatko sinun sanaasi vai ei, mutta niin kauan kuin ei valehtele, itseään saa myydä ihan niin paljon kuin haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän