Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvin ihmisen teko toiselle ihmiselle hädän keskellä, jota olet ollut todistamassa?

Vierailija
27.01.2016 |

Omiakin tekoja saa kertoa, näinä aikoina sitä kaipaa todisteita siitä, että toisiakin ajattelevia ihmisiä on vielä maailmassa. ❤

Itse olin Pariisin metroasemalla, kun eräs mies tippui raiteille, ja hetkeäkään epäröimättä kaksi sankaria, mies ja nainen hyppäsivät perään, punnasivat miehen ylös kuilusta ba saivat hurjat ablodit. Uskomatonta, kuinka jotkut osaavatkin heittäytyä tilanteeseen mukaan sekunnissa, itse kun vielä kasaat ajatuksia sattuneesta tapahtumasta. Arvostan!

Kerran Suomessa olin kassajonossa, jossa pieni poika yritti ostaa kahta pillimehua, sekä kahta suklaapatukkaa, mutta summasta puuttui euro. Kassamyyjä sanoi, että yksi tuote täytyy jättää pois, ja poika ääni väpättäen selitti kuinka olisi halunnut ostaa kaikkea kaksin kappalein, sillä hänen kaksosensa on sairaalassa ja olisi hänelle ne vienyt. Takana ollut nuori nainen maksoi pojan kaikki ostokset ja käski pitää rahat paranemisrahana, eli sitten ostaavat kaksosensa kanssa jotain hyvää kun hän pääsee kotiin. Ihana nainen ja poika oli ihan hämillään ❤

Baarin edustalla mies yritti lyödä takaapäin naista pullolla, kun äkkiä portsarin juttusilla ollut mies äkkäsi tilanteen ja uskomattomalla ninjakaratepotkulla potkaisi pullon pois hänen kädestään, joka oli jo n. 10sentin läheisyydessä naisen päästä. Piti myös riehuvaa miestä maassa siihen saakka kun poliisit tulivat. Uskomatonta reaktionopeutta, vau! Portsarikaan ei kerinnyt reagoida tilanteeseen millään lailla.

Kaikki tarinat ihmisyydestä jakoon arvon tyypit! 😊

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi