Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisikohan mies oikeasti laihduttaa jos lopettaisin seksialoitteiden teon?

Vierailija
27.01.2016 |

Mies kyllä tietää, että toivoisin hänen laihtuvan ne n. 10 kg joka ylipainoa keskivartalossa on, mutta ei tunnu ottavan asiaa todella työn alle. Jos nyt lopettaisin kokonaan seksialoitteiden teon hänelle, hoksaisikohan mistä se johtuu ja hankkiutuisi eroon vatsakummusta? Kannattaisikohan koittaa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
2/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pötsi tiellä panohommissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmasti.

Vierailija
4/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

viis kuusista kirjoitti:

Onko pötsi tiellä panohommissa?

No on se vähän, etenkin kun olen päällä. ap

Vierailija
5/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D no kokeile

10kg on vielä vähän joten jos se on nyt tiellä niin voin ennustaa ettei se siitä pienene vuosien mittaan

mun mies oli pullukka, 25kg tuli ekstraa. yks kaunis päivä ei enää ylettänyt pussaamaan  varpailleen kuikkaamatta, massu oli edessä ..tyhmä menin huomauttamaan niin mökötti viikon (+ joi lisää kaljaa kun muija sano rumasti) on nykyään ex...

Vierailija
6/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen vain unta naisesta, joka tekisi seksialoitteita. Sellaisiakin siis on?? Meillä ei sellaista ole tapahtunut ikinä. T: 41v mies - naimisissa 13 vuotta.

Vierailija
7/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä miehelläkin on aikomus sitä pienentää, mutta ei vain mielestäni tarpeeksi panosta ruokavalioon mitä siinä onnistuminen todella edellyttäisi. Ja olen siitä jo useamman kerran sanonut, ei ole suuttunut, mutta ei TARPEEKSI tee asioita laihtuakseen oikeasti! Onhan keskivartalolihavuus myös terveyskysymys. ap

Vierailija
8/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa, mutta TEE SE HÄNELLE SELVÄKSI. SANO SUORAAN! ÄLÄ VIHJAILE! 

Miehesi ei ole nainen, älä kohtele häntä tässä asiassa kuin naista. Kunhan et sano vihaisesti, väheksymällä tai sättimällä tietenkään. Naiselle miehiä on niin tajuttoman helppoa johdatella, tai sopia asioista, jos vaan luopuisitte tosta helvetin päähänpinttymästä, että kaikki ajattelee ja tuntee juuri kuten te, tai oikeastaan vielä pahempi, että kaikkien pitäisi toimia kuten te.

Tarraa vaikka läskistä kiiinni molemmin käsin, ja sano että sun on pakko hankkiutua eroon tästä, mulla katoaa himo tän takia, ja minä rakastan sinua ja haluan jatkossakin himota ja rakastella kanssasi.

Kun mies alkaa tekemään jotain asialle palkitset ilolla ja seksillä, kun jälkeä syntyy niin kehut ja kannustat jatkamaan samalla polulla.

Helppoa kun heinänteko. miksi et voi toimia näin?

M38

Vierailija
9/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuisessa puutteessa kirjoitti:

Minä näen vain unta naisesta, joka tekisi seksialoitteita. Sellaisiakin siis on?? Meillä ei sellaista ole tapahtunut ikinä. T: 41v mies - naimisissa 13 vuotta.

Kandee vaihtaa jos häiritsee meitäkin on. En mä aloitetta tee, ilmoitan vaan että sänkyyn siitä.

Vierailija
10/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suski79 kirjoitti:

Kandee vaihtaa jos häiritsee meitäkin on. En mä aloitetta tee, ilmoitan vaan että sänkyyn siitä.

Meillä pitää olla romanttista tunnelmaa, hierontaa ja oikeanlainen aloite, jotta naista yhtään kiinnostaisi. Sänkyyn siitä-meininki kiinnostaisi itseänikin, mutta ei tule kuuloonkaan meillä.

Vierailija
11/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai naiset aloitteita tee.

Vierailija
12/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ei ole nainen, älä kohtele häntä tässä asiassa kuin naista. Kunhan et sano vihaisesti, väheksymällä tai sättimällä tietenkään. Naiselle miehiä on niin tajuttoman helppoa johdatella, tai sopia asioista, jos vaan luopuisitte tosta helvetin päähänpinttymästä, että kaikki ajattelee ja tuntee juuri kuten te, tai oikeastaan vielä pahempi, että kaikkien pitäisi toimia kuten te.

Tarraa vaikka läskistä kiiinni molemmin käsin, ja sano että sun on pakko hankkiutua eroon tästä, mulla katoaa himo tän takia, ja minä rakastan sinua ja haluan jatkossakin himota ja rakastella kanssasi.

Kun mies alkaa tekemään jotain asialle palkitset ilolla ja seksillä, kun jälkeä syntyy niin kehut ja kannustat jatkamaan samalla polulla.

M38

Koska sitten mies kyllä pahoittaisi mielensä ja kokisi että kiristän. Ja seksi loppuisi siihen, mikä olisi enemmän minun menetykseni, koska seksi ei ole miehelle niin tärkeää lainkaan. Eikä se edes pidä paikkaansa, että en haluaisi seksiä tässäkin tilanteessa, mutta toki pitäisin miestä vielä komeampana jos mahaa ei olisi.  Olen sanonut sen. Ja kyllä minä aina miehen aloiteisiin tulen suostumaan. Meil´lä on vähän käänteiset sukupuoliroolit mitä seksihaluihin tulee... ap

Vierailija
13/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuta se pöydän ääreen ja kerro sille että vaikka rakastatkin häntä niin parisuhteessa merkitsee myös ulkonäkö ja haluaisit nähdä sen entisen normaalipainosen miehesi. Luulisi että olisi tarpeeksi hyvä motivaattori. Toki jos sulla on ylipainoa tai tullut kiloja parisuhteen aikana niin sunkin olis tarvetta timmiytyä eikä vaatia vain mieheltä sitä. Ehkä voisit ehdottaa että tästä tulis yhteinen projekti? Olis huomattavasti helpompaa kun toinen ei vain käskis laihtumaan samalla kuin itse loikoilee sohvalla sipsipussi kädessä.

Vierailija
14/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M38

Mies tajuaa kyllä vihjauksiakin yhtä hyvin kuin nainen. Jotkut ovat kovakorvaisempia kuin toiset, näitä on sekä miehissä että naisissa. Sukupuolten välillä ei ole eroa, vain yksilöiden. Moni vetoaa siihen että ei ymmärrä mitään muuta kuin yksinkertaisia käskyjä, koska silloin pääsee vähemmällä. Harvalla on pokkaa alkaa käskyttää sitä kumppainia, varsinkin tällaisessa asiassa.

Ja miten sinä sitten eroat naisista jotka "vaativat että kaikkien pitäisi toimia kuin naiset"? Sinähän vaadit kaikkia naisia toimimaan kuten SINÄ haluat.

Vierailija
15/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä. Esim. tuossa maanantai-iltana kun katottiin miehen kanssa telkkaria, kysyin mieheltä vain että "pitäiskö meidän?". Mies tiesi heti mitä tarkotin ja siitä se nosti mut ja kanto sänkyyn ja alko riisumaan :)

Vierailija
16/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuta se pöydän ääreen ja kerro sille että vaikka rakastatkin häntä niin parisuhteessa merkitsee myös ulkonäkö ja haluaisit nähdä sen entisen normaalipainosen miehesi. Luulisi että olisi tarpeeksi hyvä motivaattori. Toki jos sulla on ylipainoa tai tullut kiloja parisuhteen aikana niin sunkin olis tarvetta timmiytyä eikä vaatia vain mieheltä sitä. Ehkä voisit ehdottaa että tästä tulis yhteinen projekti? Olis huomattavasti helpompaa kun toinen ei vain käskis laihtumaan samalla kuin itse loikoilee sohvalla sipsipussi kädessä.

Miten saatat olettaa, että edellyttäisin mieheltä normaalipainoa ollessani itse ylipainoinen? Rasvaprosenttini on alle 15 enkä varmasti ikinä tule plösähtämään mikäli itse voin asiaan vaikuttaa. Kyllä mies tietää että ajattelen noin. Mutta. Olen sanonut miehelle ystävällisesti että pidän häntä nytkin komeana mutta kyllähän se tietää, ettei iso maha minua varsinaisesti sytytä. Mutta ettei se seksihalujani vie. Mies tietää aivan varmasti, että toivoisin hänen laihtuvan. Mutta ei näköjään kunnioita toivettani tarpeeksi. ap

Vierailija
17/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10kg on vielä vähän joten jos se on nyt tiellä niin voin ennustaa ettei se siitä pienene vuosien mittaan

mun mies oli pullukka, 25kg tuli ekstraa. yks kaunis päivä ei enää ylettänyt pussaamaan  varpailleen kuikkaamatta, massu oli edessä ..tyhmä menin huomauttamaan niin mökötti viikon (+ joi lisää kaljaa kun muija sano rumasti) on nykyään ex...

Ei jumalauta mitä estrogeeni paskakasoja teillä on miehinä, mökötti viikon :D. Itse olen lihaksikas, mutta naiset ei kiinnostu kuin seksin merkeissä, koska olen työtön.

Vierailija
18/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen se joka tekee aloitteita, olen suoran toiminnan nainen. Mies taas on se joka vaatii lämmittelyä, romantiikkaa ja sitä hierontaa ja vaikka mitä ennenkuin lämpenee, jos edes lämpenee. Saan hyvin usein pakit. Että näitä löytyy kyllä miehistäkin.

Vierailija
19/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla laihdutukset tyssäävät aina siihen kun sairastun jokaisen salin tai lenkin jälkeen flunssaan ja angiinaan. Sitten meneekin toipuessa pari viikkoa että kerkeää taas lenkille ja sama meno. ikuinen noidankehä.

Alkoholin käytön lopetin kokonaan samasta syystä. Aina sairastun juopottelun jälkeen.

Vierailija
20/21 |
27.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta mitä estrogeeni paskakasoja teillä on miehinä, mökötti viikon :D. Itse olen lihaksikas, mutta naiset ei kiinnostu kuin seksin merkeissä, koska olen työtön.

Minulla on tissit ja kaljamaha. Posketkin löytyy ja on kaljua. Sm-titteli on kuitenkin nyrkkeilystä junnuajoilta ja hakkaisin sinut jos alkaisit pilkkaamaan tissiposkiani.

Ei se kaikille ole helppoa pysyä laihana vaikka mitn söisi.