Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö sen tunteen kun tulet kotiin töistä, olet väsynyt ja nälkäinen mutta jääkaapissa ei ole tietenkään juuri silloin mitään ruokaa?

Vierailija
26.01.2016 |

Ah tämä niin ihana tunne!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Meillä on aina ruoka pöydässä kun tullaan kotiin. Ah, ihana tunne!

Vierailija
2/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Jotain todella hämmästyttävää olisi pitänyt tapahtua, ettei meillä olisi ruokaa kotona. 

Oletko aikuinen vai lapsi? Etkö osaa ennakoida, milloin ruoka loppuu kaapista? Oliko oikeasti yllätys, ettei kaapeissa ole ruokaa, kun tulet kotiin? Jos oli, kuka ne on syönyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo voi tulla sinulle yllätyksenä, ettei ole ruokaa, kun tulet töistä kotiin?

Vierailija
4/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulen töistä, juon kupin kahvia ja syön hedelmän. Sitten käyn lenkillä.

Päivällisen syön vasta seitsemän maissa.

Vierailija
5/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy koskaan noin, koska osaan vähän ennakoida. Vai syökö teillä joku ruokia salaa?

Vierailija
6/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joka päivä :) kyllä vituttaa mutta ei vaan jaksa tehdä ruokaa...

Vierailija
7/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä!

Vierailija
8/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kyllä vituta yhtään. Jää aikaa muuhunkin kun ei tarvi ruokaa tehdä tai tiskeistä välittää, kun tämän kaiken kun voi ulkoistaa.

Vierailija
9/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän vituttaisi kyllä, joten ennakoin aina vähintään edellisenä päivänä, että jotain ruokaa on.

Vierailija
10/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä teet, kun tulet tähän aikaan töistä kotiin? 

Ja anteeksi nyt vain, mutta taidat olla teini-ikäinen, jonka iskä ja äiskä täyttävät jääkaapit ja sinun tehtäväsi on tyhjentää niitä. Mitään muuta selitystä en keksi sille, että jääkaappi tai ruokakaapit olisivat yllättäen tyhjiä.

Vierailija
11/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kotona kun on aina esim. kananmunia ja muutama pussikeitto pika-ateriaksi.

Vierailija
12/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kyllä vituta yhtään. Jää aikaa muuhunkin kun ei tarvi ruokaa tehdä tai tiskeistä välittää, kun tämän kaiken kun voi ulkoistaa.

Kenelles ulkoistit?

Mulla on jo ihan hirveä nälkä kun pääsen kotiin ja mies pääsee 2-4h myöhemmin niin ei voi :D

Kärvistelen sinne asti tai syön jotain hapankorppua

Vierailija
13/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset käy työmatkan varrella kaupassa?

Vierailija
14/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kyllä meillä ruokaa on ja osaan ihan käydä kaupassakin matkalla kotiin.

Vierailija
15/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö sen tunteen kun kaupat on aina auki, jee! Aina saa ruokaa ja mulla on kännykässä myös Alepa kauppakassi palvelu ja myös osaan pizzaa tilata. Lähin kauppa on 300 metrin päässä. Tiedätkö sen tunteen kun homma on hallussa?

Vierailija
16/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelles ulkoistit?

Mulla on jo ihan hirveä nälkä kun pääsen kotiin ja mies pääsee 2-4h myöhemmin niin ei voi :D

Kärvistelen sinne asti tai syön jotain hapankorppua

Mihin aikaan syöt lounaan? Itse menen lounaalle noin 12.40 ja kun tulen kotiin vähän ennen viittä, ei minulla ole vielä yhtään nälkä. Juon kuitenkin kupin kahvia ja katson sähköpostit yms.

Vierailija
17/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö sen uusavuttomuuden tunteen?

Vierailija
18/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna tunnistan tuon tavallaan . Joskus on vain päiviä, kun ei huvita käydä kaupassa tai vaikka ainekset johonkin ruokaan olisikin, niin ei huvita kokata. Silloin vain nukun päikkäreitä, vetelehdin sohvalla, juon kahvia tai syön korkeintaan leipää tai hedelmiä. Kun ei tarvitse huolehtia kuin omista syömisistä, niin välillä vaan iskee laiskuus. Ei huvita ennakoida eikä mitään.

Vierailija
19/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani syö kaapista ruokiani poissaollessani. Minulle jää esim. leipäpaketista vain viimeinen pala, jos sitäkään. Ja on vielä niin ovela, että laittaa paketin siististi kaappiin, että huomaan leivän loppuneen vasta, kun avaan kaapin aamulla.

Myös jogurtit syö jääkaapista, mutta laittaa tyhjän tökin takaisin jääkaappiin hämätäkseen!

Vierailija
20/30 |
26.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi