Oletko törmännyt uimahallissa silakkaan?
Eilisen (24.1.) Hesarissa oli juttua uimahalleista. Siinä mainittiin myös miehet, joita henkilökunta kutsuu silakoiksi. Silakat ovat miehiä, jotka uivat pää veden alla ja yrittävät nähdä naisten haaroihin.
Siis kuinka epätoivoisia miehiä on olemassa?! Yrittävät nähdä naisten uimapuvun peittämiin haaroihin. Eikö ne oikeasti näe missään muualla naisten haaroja?
Kommentit (10)
En ole, johtuneeko siitä kun yleensä vesijuoksen. :)
Mutta olisi kiinnostavaaa kuulla, miten yleistä tuollainen tai muu vastaava pervoilu uimahalleissa on. Tuntuu nyt olevan niin kuuma aihe.
Olisko aika järkätä tuolle henkilökunnalle jotain oikeaa tekemistä kun vapaata-aikaa tuntuu olevan vähän liikaakin.
Joitain uintitekniikoita on vaikea uida pää veden pinnalla. Oikeastaan kaikissa on oikealla tekniikalla naama vedessä ainakin välillä paitsi selkäuinnissa. Itse en näe juuri mitään ilman laseja, vesi ei ainakaan paranna tilannetta, ilman uimalaseja jopa pahentaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisko aika järkätä tuolle henkilökunnalle jotain oikeaa tekemistä kun vapaata-aikaa tuntuu olevan vähän liikaakin.
Joitain uintitekniikoita on vaikea uida pää veden pinnalla. Oikeastaan kaikissa on oikealla tekniikalla naama vedessä ainakin välillä paitsi selkäuinnissa. Itse en näe juuri mitään ilman laseja, vesi ei ainakaan paranna tilannetta, ilman uimalaseja jopa pahentaa.
Eiköhän ne tunnista kuka on uimassa ja kuka tirkistelemässä. Jutussakin sanottiin, että pitävät eniten silmällä niitä, jotka ovat tulleet vain istuskelemaan ja katselemaan.
Kaveri ui uimahallissa. Hänen takanaan ui ensin pitkään ns. silakka, joka ohitti hänet ja laski uimahousuja pois niin paljon, että esitteli ahterinsa ja mahdollisesti muitakin partikkeleita. Kaveria ei todellakaan kiinnostanut kenenkään esittelemä karvap-e, joten hän nousi altaasta ja lähti pois.
Mä olin tosi yllättynyt siitä miten paljon kaikkea pervoilua sun muuta uimahalleissa ton jutun mukaan on, kun itse en ole koskaan nähnyt mitään. Käyn kuitenkin pari kertaa viikossa uimassa ja pk-seudulla oon asuinpaikan mukaan käynyt säännöllisesti aina siinä lähimmässä. En tosin koskaan Itiksessä, mutta kyllä muissa joissa aika paljon on maahanmuuttajia. En vissiin vaan tajua, jos joku ukko tuijottaa tai sitten mussa ei pönäkkänä naisihmisenä ole mitään houkuttavaa. Silakkaakaan en ole koskaan kohdannut, mutta syy lienee siinä, että uin ainoastaan nopeiden uimareiden radalla.
Vuosia kävin viikkoittain uimassa, enkä kertaakaan törmännyt minkäänlaiseen pervoiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vuosia kävin viikkoittain uimassa, enkä kertaakaan törmännyt minkäänlaiseen pervoiluun.
Paitsi kerran eräs nimeltä mainitsematon allekirjoittanut unohti suihkusta tullessa laittaa uimahousut jalkaan ja sitten häpeissään ryntäsi takaisin suihkutiloihin asianlaidan huomattuaan. :D
Harrastin uintia vuosia enkä koskaan nähnyt mitään outoa.
Ai niin, kerran oli naisella täysin läpinäkyvä uimapuku.
Taidankin alkaa taas pitkästä aikaa käymään uimassa. Kiitos AP:lle hyvästä harrastusvinkistä! Ehkä hankin sen gopron ja kuvailen vedenalaisia seikkailujani.
Terveisin Naispelko22
Ei se ole siitä kiinni etteikö näkisi naisten haaroja vaan tirkistely kiihottaa joitakin. Tai aika moniakin.