No nyt on Iltalehden sivuilla juttu äidistä, joka kirjoitti aihe vapaa-palstalle "Väsyneen naisen vastaus Heli Vaaraselle"
"Heli Vaarasen paljon julkisuutta saanut viesti oli lyhykäisyydessään se, että hän on huolissaan naisten tavasta vähätellä ja mitätöidä miehiään
Kirjoitus sai myös raivokasta kritiikkiä Vauva.fi -palstalla, jossa Heli Vaaranen sai julkisen vastauksen otsikolla Väsyneen naisen vastaus Heli Vaaraselle. Kirjoitusta on jaettu sosiaalisessa mediassa runsaasti."
http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2016012220997019_ir.shtml
Kommentit (10)
Vaaranen jatkaa naisten vähättelyä ja miehen ihailua, nyt vain mies osaa rentoutua.
Kannattais nyt Vaarasen käydä lukaisemassa, näkis sitä miesten naisiin kohdistamaa vähättelyä mitä ei ole koskaan nähnyt tai lukenut. Kommentoijien mielestä naisilla on vaan liian korkeat standardit, eivät ohjaa miehiään tarpeeksi, eivät motivoi, ovat heikkoja jne. Naisissa se vika on. Naiset on niin huonoja.
Joo, ihmettelen kovasti sen akan puhetta että miehet osaa rentoutua ja naiset ei, ei kyllä pidä paikkaansa, yleensähän sanotaan että miehillä on kauheaa työperäistä stressiä, ja stressaavat myös perheen elättämisestä, ja tällä palstalla monet kertovat että miehet eivät kestä lastensa metelöintiä yhtään.
Luojan kiitos mulla on mies joka mun töissä ollessa on kotona siivonnut, siis imuroinut ja pessyt lattiat, haettuaan lapset eskarista, omana vapaapäivänään. Ennen minä tein kaiken kotona, mies vei roskat ja tamppasi matot kun pyysin. Mutta sitten aloin kärsiä uupumuksesta enkä enää ole jaksanut tehdä, mies sitten kerran kuussa siivoaa ja on ottanut tiskauksenkin kokonaan kontolleen, ei jaksanut enää katsoa tiskejä pöydällä, haluaa että joka päivä tiskataan, niin sitten itse tiskaa. Se jota sotku häiritsee, siivoaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ihmettelen kovasti sen akan puhetta että miehet osaa rentoutua ja naiset ei, ei kyllä pidä paikkaansa, yleensähän sanotaan että miehillä on kauheaa työperäistä stressiä, ja stressaavat myös perheen elättämisestä, ja tällä palstalla monet kertovat että miehet eivät kestä lastensa metelöintiä yhtään.
Luojan kiitos mulla on mies joka mun töissä ollessa on kotona siivonnut, siis imuroinut ja pessyt lattiat, haettuaan lapset eskarista, omana vapaapäivänään. Ennen minä tein kaiken kotona, mies vei roskat ja tamppasi matot kun pyysin. Mutta sitten aloin kärsiä uupumuksesta enkä enää ole jaksanut tehdä, mies sitten kerran kuussa siivoaa ja on ottanut tiskauksenkin kokonaan kontolleen, ei jaksanut enää katsoa tiskejä pöydällä, haluaa että joka päivä tiskataan, niin sitten itse tiskaa. Se jota sotku häiritsee, siivoaa.
Sulla on selvästi aika hyvä mies, onnittelut siitä. Mutta tuo "se jota sotku häiritsee, siivoaa" -kommentti tietysti koskee vain niitä joita ei haittaa tehdä sataprosenttisesti kaiken työn kotonaan, ilman että toinen osapuoli koskaan osallistuu yhteisen elämän pakollisiin töihin. Ja siis onneksi itsekin olen siinä tilanteessa että lopulta, yli vuosikymmenen kodin orjatyöhön (normaalin palkkatyön lisäksi) alistuttuani pystyin lähtemään. Olen vihdoin vapaa, mutta edelleen täällä vingutaan että olen kelvottoman, mihinkään omasta mielestään tylsään hommaan sekaantumattoman mieheni jättämällä sortanut hänen sukupuoltaan. Saatana. Eikö täällä saa edes elää ilman noita vapaamatkustajia ilman syyllistämistä? En ole senttiäkään ex-mieheltäni pyytänyt, mutta se että elämäni helpottui aivan valtavasti kun hän poistui huolehdittavien listalta on silti merkki siitä että minä kohtelen miehiä väärin?
''Heli Vaaranen kuvaili perjantaina MTV:n aamulähetyksessä, että naisilla ja miehillä on erilaiset tavat rentoutumiseen. Hänen mukaansa naiset eivät osaa rentoutua samalla tavalla kuin miehet, mikä sekin voi turhauttaa. Nainen ajattelee hänen mukaansa jatkuvasti seuraavia hommia, mies osaa pysähtyä hetkeen.''
Mitä tämän edes pitäisi tarkoittaa? Kai miesten nyt on helpompi rentoutua kun he tietävät että vaimo tiskaa tiskit, pesee pyykit, vaatettaa lapset, varaa neuvola-ajat... mitä vielä? Saatetaan kerran viikossa tulla ruokakaupan kautta ja tehdä ruokaa josta pitää tietenkin saada joku hiton mitali. Niin reipas poika kun teki ruokaa koko perheelle!
Nuorempana asuin ensimmäisen poikaystävän kanssa kaksiossa. Minä olin asunut omillani jo muutaman vuoden ja poikaystävä muutti suoraan vanhempiensa luota. Virhe! Ei mitään aloitekykyä. Jos kysyin miksi roskat ovat lojuneet jo viikon lattialla kun herra ne lupasi viedä vastaukseksi tuli vittuilua siitä miten nalkutan. Onneksi on eksä.
Ei voi olla totta tuota huomioh...
Nuo iltapaskalehdet voivat pyytää täältä konsulttiapua, kun niiltä loppuu oma älli, eivätkä kykene käsittelemään normaaleja asioita. Av:lla tiedetään kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Heh ja naisen sanomana tämä sitten saa pelkkää yläpeukkua. Melkoiset kaksoisstandardit.
Vierailija kirjoitti:
Nuo iltapaskalehdet voivat pyytää täältä konsulttiapua, kun niiltä loppuu oma älli, eivätkä kykene käsittelemään normaaleja asioita. Av:lla tiedetään kaikki.
Mun mielestä supon ja fbi:n ja kaikkien mafiapomojen kantsis olla yhteyksissä aaveeseen. Ihan oikeesti, vaikka tämä palsta nyt on mitä on ja välillä tyhmyys tiivistyy niin että haisee, niin silti täällä on kyllä välillä sellaista kollektiivista älyä että tajunta räjähtää. Av<3
🙆
Hahhah nytkö vasta tuli aloitus tuosta palstalle... Luin sen het ilmestymisen jälkeen iltalehdestä enkä viittinyt tehdä aloitusta, kun ajattelin, että niitä tulee ihan liukuhihnalla tänne. :D
Go, Vauva.fi, go :)