Mies lähetti viestin että haluaa eron ja käski pakata tavaransa valmiiksi
Sanoin hänelle että pakkaan samalla 4 lapsemme tavarat valmiiksi. Saa lapset mukaansa kun muuttaa uuden lapsettoman naisensa luokse. Saa nähdä muuttuuko mieli.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti! Vastaisin että herra saa pakata ihan keskenään, samalla kun keskustellaan osituksesta ja elatusmaksuista.
Mä aion jäädä etä-äidiksi.
Älä pelkästään pakkaa miehen nykyistä irtaimistoa, vaan osta settiin yllätyksellisiä tuotteita kuten: mummoalkkareita, seksileluja, uskonnollista kirjallisuutta jne.
Ok, ilmoita, että vaihdoit kukot ja lapset viet naiselle
Ei sulla olisi pääsyä jonnekin jätekompaktorille, siis sellaiseen mitä on kauppojen takapihalla? Sillähän ne äijän tavarat menee kivaan tiukkaan pakettiin.
Heh, kyllä meillä saisi pakata ihan itse. Tai sitten heittäisin muovipusseihin tai läjään johonkin nurkkaan. Ihme juippi.
Kyllä, tänään pidän hauskaa kun saan miehen ja 4 lasta uuteen kotiin.
Ukko änkytti äsken puhelimessa että haluaa lähteä yksin uuden naisensa luo. Sanoin ettei se käy, mihin nuo 4 lasta laitetaan, en ala yh-äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
No tunge ne 4 lasta sinne mistä ne on tullutkin?
Tungen ne ukon mukaan.
Anna sen kusipään mennä, mutta rakasta nyt omia lapsia sen verran ettet tyrkytä niitä petturin matkaan.
Omat lapset on aina Nr.1.
M41
Vierailija kirjoitti:
Ok, ilmoita, että vaihdoit kukot ja lapset viet naiselle
Jos AP omistaa miehensä kanssa siipikarjaa, tulee niiden kohtalosta keskustella asiallisesti ja hätiköimättä.
Pistä sille hymäriviesti että toivottavasti uusi naisesi tykkää lapsista.
Jos teillä on kissa, niin anna sen pissata vaatteisiin tai kaada kissanhiekkalaatikosta parhaat alat mukaan vaatesäkkeihin. Munkin mies lähti yllättäen toisen naisen luokse. Oon toipunut siitä jo onneksi, vaikka oltiinkin yhdessä yli 20 vuotta. sapahan toinen akka tuta, mikä mies on oikeasti.
Mä tekisin aivan samoin! Hyvä sinä! En ymmärrä miksi miehet saavat eron jälkeen viettää villiä sinkkuelämää ja nainen jatkaa yh äitinä. Voi tulla uusi naisystäväkin toisiin ajatuksiin, kun miehen katras pöllähtää paikalle. No jos otti perheellisen miehen niin sitten myös ottaa! Mä olen omalle miehelleni jo sanonut, että jos alkaa miettimään lähtöä, tiedoksi, että sinä pidät lapset!
Voi ei! Ihan loistava tapa pilata miehen suunnitelmat. Raukka on kuvitellut lähtevänsä uuden vetreän ja nuoren naikkosen luo kun perhe-elämä ei enää maistunut. Just tällästä asennetta pitäis löytyä kaikilta naisilta!
Vaikka, olen vähän skeptinen sen suhteen että pidät lapsia pelinappuloina..
Jos asut rivi tai omakotitalossa nosta tavarat oven ulkopuolelle ja jätesäkki rulla kasan päälle
Jätesäkkiin ja säkki pihalle. Turvaketju kiinni jos sellainen on. Ei pääse sisälle. Käske pudottaa avain postiluukusta.
Vierailija kirjoitti:
Mä tekisin aivan samoin! Hyvä sinä! En ymmärrä miksi miehet saavat eron jälkeen viettää villiä sinkkuelämää ja nainen jatkaa yh äitinä. Voi tulla uusi naisystäväkin toisiin ajatuksiin, kun miehen katras pöllähtää paikalle. No jos otti perheellisen miehen niin sitten myös ottaa! Mä olen omalle miehelleni jo sanonut, että jos alkaa miettimään lähtöä, tiedoksi, että sinä pidät lapset!
Näin sanoin myös omalle miehelleni ja miehen kommentti tähän oli että lapset menevät adoptoitaviksi, kun kumpikaan ei niitä huoli jos erottaisiin.
MGTHWWK = Men going the highway with kids, lassukoille uusi alajaosto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sanoin myös omalle miehelleni ja miehen kommentti tähän oli että lapset menevät adoptoitaviksi, kun kumpikaan ei niitä huoli jos erottaisiin.
Onneksi mulla on kunnollinen mies ja hänelle sopisi hyvin jäädä yh-isäksi.
Voi helvetti! Vastaisin että herra saa pakata ihan keskenään, samalla kun keskustellaan osituksesta ja elatusmaksuista.