Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähetti viestin että haluaa eron ja käski pakata tavaransa valmiiksi

Vierailija
22.01.2016 |

Sanoin hänelle että pakkaan samalla 4 lapsemme tavarat valmiiksi. Saa lapset mukaansa kun muuttaa uuden lapsettoman naisensa luokse. Saa nähdä muuttuuko mieli.

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti! Vastaisin että herra saa pakata ihan keskenään, samalla kun keskustellaan osituksesta ja elatusmaksuista.

Vierailija
2/141 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti! Vastaisin että herra saa pakata ihan keskenään, samalla kun keskustellaan osituksesta ja elatusmaksuista.

Mä aion jäädä etä-äidiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkästään pakkaa miehen nykyistä irtaimistoa, vaan osta settiin yllätyksellisiä tuotteita kuten: mummoalkkareita, seksileluja, uskonnollista kirjallisuutta jne.

Vierailija
4/141 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ilmoita, että vaihdoit kukot ja lapset viet naiselle

Vierailija
5/141 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla olisi pääsyä jonnekin jätekompaktorille, siis sellaiseen mitä on kauppojen takapihalla? Sillähän ne äijän tavarat menee kivaan tiukkaan pakettiin.

Vierailija
6/141 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kyllä meillä saisi pakata ihan itse. Tai sitten heittäisin muovipusseihin tai läjään johonkin nurkkaan. Ihme juippi.

Vierailija
7/141 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tänään pidän hauskaa kun saan miehen ja 4 lasta uuteen kotiin.

Vierailija
8/141 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko änkytti äsken puhelimessa että haluaa lähteä yksin uuden naisensa luo. Sanoin ettei se käy, mihin nuo 4 lasta laitetaan, en ala yh-äidiksi.

Vierailija
9/141 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tunge ne 4 lasta sinne mistä ne on tullutkin?

Tungen ne ukon mukaan.

Vierailija
10/141 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen kusipään mennä, mutta rakasta nyt omia lapsia sen verran ettet tyrkytä niitä petturin matkaan.

Omat lapset on aina Nr.1.

M41

Vierailija
11/141 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, ilmoita, että vaihdoit kukot ja lapset viet naiselle

Jos AP omistaa miehensä kanssa siipikarjaa, tulee niiden kohtalosta keskustella asiallisesti ja hätiköimättä.

Vierailija
12/141 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä sille hymäriviesti että toivottavasti uusi naisesi tykkää lapsista.

Vierailija
13/141 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on kissa, niin anna sen pissata vaatteisiin tai kaada kissanhiekkalaatikosta parhaat alat mukaan vaatesäkkeihin. Munkin mies lähti yllättäen toisen naisen luokse. Oon toipunut siitä jo onneksi, vaikka oltiinkin yhdessä yli 20 vuotta. sapahan toinen akka tuta, mikä mies on oikeasti.

Vierailija
14/141 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin aivan samoin! Hyvä sinä! En ymmärrä miksi miehet saavat eron jälkeen viettää villiä sinkkuelämää ja nainen jatkaa yh äitinä. Voi tulla uusi naisystäväkin toisiin ajatuksiin, kun miehen katras pöllähtää paikalle. No jos otti perheellisen miehen niin sitten myös ottaa! Mä olen omalle miehelleni jo sanonut, että jos alkaa miettimään lähtöä, tiedoksi, että sinä pidät lapset!

Vierailija
15/141 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Ihan loistava tapa pilata miehen suunnitelmat. Raukka on kuvitellut lähtevänsä uuden vetreän ja nuoren naikkosen luo kun perhe-elämä ei enää maistunut. Just tällästä asennetta pitäis löytyä kaikilta naisilta!

Vaikka, olen vähän skeptinen sen suhteen että pidät lapsia pelinappuloina..

Vierailija
16/141 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut rivi tai omakotitalossa nosta tavarat oven ulkopuolelle ja jätesäkki rulla kasan päälle

Vierailija
17/141 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätesäkkiin ja säkki pihalle. Turvaketju kiinni jos sellainen on. Ei pääse sisälle. Käske pudottaa avain postiluukusta.

Vierailija
18/141 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tekisin aivan samoin! Hyvä sinä! En ymmärrä miksi miehet saavat eron jälkeen viettää villiä sinkkuelämää ja nainen jatkaa yh äitinä. Voi tulla uusi naisystäväkin toisiin ajatuksiin, kun miehen katras pöllähtää paikalle. No jos otti perheellisen miehen niin sitten myös ottaa! Mä olen omalle miehelleni jo sanonut, että jos alkaa miettimään lähtöä, tiedoksi, että sinä pidät lapset!

Näin sanoin myös omalle miehelleni ja miehen kommentti tähän oli että lapset menevät adoptoitaviksi, kun kumpikaan ei niitä huoli jos erottaisiin.

Vierailija
19/141 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTHWWK = Men going the highway with kids, lassukoille uusi alajaosto

Vierailija
20/141 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin sanoin myös omalle miehelleni ja miehen kommentti tähän oli että lapset menevät adoptoitaviksi, kun kumpikaan ei niitä huoli jos erottaisiin.

Onneksi mulla on kunnollinen mies ja hänelle sopisi hyvin jäädä yh-isäksi.