Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa, että olen raskaana

Vierailija
21.01.2016 |

Menkkojen pitäisi alkaa tänään tai huomenna, mutta ei ole kovinkaan sellainen olo ja seksiä oli juuri oviksen aikaan...
Lapsi ei olisi mitenkään katastrofi, hyvä liitto jne., mutta jostain syystä pelottaa, että miten mun kroppa jaksaisi vielä raskauden ja synnytyksen? Olen 36v. Kyllähän tässä iässä vielä hyvinkin lapsia tehdään, mutta meidän nuorin on jo aika iso ja jotenkin hirvittää, että miten kroppa jaksaa tällaisen tauon jälkeen.
Synnytyskin pelottaa enemmän kuin ennen.

Mulla oli kova vauvakuume vielä joku aika sitten, mutta nyt vain pelottaa ja tuntuu, että en halua enää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisenä luulisi jo osaavan käyttää ehkäisyä, jos ei lasta halua.

Vierailija
2/5 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin... Ei vaan ole ollut aiemmin tällaisia tuntemuksia vaan ollaan menty, että saa tulla vielä jos on tullakseen.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin... Ei vaan ole ollut aiemmin tällaisia tuntemuksia vaan ollaan menty, että saa tulla vielä jos on tullakseen.

ap.

Jos menkat ei ala, baby on sitten tullakseen.  Sitähän sä halusit.

Vierailija
4/5 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Mutta miten kroppa jaksaa? Ja se synnytys? Ja miten mua ei aiemmin mietityttänyt ja pelottanut nuo asiat ollenkaan? Varmaan joku rimakauhu...

ap.

Vierailija
5/5 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Mutta miten kroppa jaksaa? Ja se synnytys? Ja miten mua ei aiemmin mietityttänyt ja pelottanut nuo asiat ollenkaan? Varmaan joku rimakauhu...

ap.

Noin neljä vuotta sitten olin 37-vuotias ja vauva ilmoitti tulostaan. Osin odotetusti, osin "yllärinä". Kuudes lapsi, mutta pelkoja koin enemmän kuin aiemmin. Esim. synnytys jännitti ja huoletti. Kuitenkin kaikki meni aivan loistavasti ja koin tosi rennon vauva-ajan. Poika on nyt suloinen nelivuotias. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi