Miten pyydätte anteeksi miehiltä
Mokasin eilen riidellessä pahasti ja sanoin todella kaikenlaista mitä en tarkoita. Nyt on paha mieli. Nään miehen kohta ja tuntuu et sanat on aika vähän pyytää anteeksi. Mitä vois tehdä lisäksi mikä järjestyis tässä nopeesti?
Kommentit (13)
Sori, et olin kusipää. Halusin vain saada sut yhtä vihaiseksi kuin minä ja päästelin suustani täyttä paskaa. Yritän parantaa tapani.
Sanot miltä tuntuu. Että harmittaa kun menit sanomaan sitä ja tätä. Ja että hän ei ansaitsisi kuulla sellaisia etkä halua kohdella häntä niin. Olet aidosti pahoillasi ja katsot silmiin.
Miehesi on kuitenkin ihminen eikö?
Mä luultavasti kysyisin mieheltä mitä hän toivoisi. Omalle miehelleni joku hyvä ruoka voisi olla sopiva vaihtoehto.
Mun nainen pyytää anteeksi ja hymyilee, senjälkeen sovintoseksi ja mä keitän kahvit seksin jälkeen. Kas noin :)
Onko joltain teiltä mies pyytänyt joskus anteeksi käytöstään?
Niin arvelinkin.
Vierailija kirjoitti:
Niin arvelinkin.
On niin sanallisesti kuin teoinkin... useampikin.
Vierailija kirjoitti:
Niin arvelinkin.
Olen pyytänyt ja ei tuota minkäänlaisia ongelmia pyytää mikäli aihetta anteeksipyyntöön on. Ihmisiä me miehetkin ollaan, käyttäydytään joskus typerästi, mutta osataan myös pyytää anteeksi. Psykopaatit ja muut erikseen, mutta nyt ilmeisesti keskutellaan miehistä jotka ei ole psykopaatteja.
Vierailija kirjoitti:
Niin arvelinkin.
Arvelit näköjään väärin. Milläs mallilla se suu nyt on?
mä en pyytele keneltäkään mitään anteeksi koskaan
Itekin oon lähiaikoina päästelly riidellessä vaikka mitä typerää :/ Viimeks kun sovittiin niin annoin miehelle lahjan. Kyllähän se aina vähän piristää mieltä, mutta eipä se raha riitoja ratkaise :/ Mun mielestä parasta on et oppii virheistään ja jatkossa kohtelee miestä nätisti :) Joskus myös jos ollaan riidelty, lähetän miehelle aen jälkeen jotain kivoja kuvia whatsappissa :) Siis jtn romanttisia tekstejä tms.