Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieras koira kävi kiinni lahkeeseen

Vierailija
20.01.2016 |

Eli olin ulkona kävelemässä ja vieras koira ollessaan hihnassa otti kiinni lahkeesta ja se repesi. En provoinut koiraa mitenkään kun vain menemällä ohitse. Koira ei edes haukkunu/rähissyt vaan kävi suoraan kiinni. Mitä tässä tilanteessa olisi pitänyt tehdä? Omistaja sai vain soperrettua anteeksi ja en itsekään osannut sanoa mitään sen enempää kuin vähemmän nätisti kiittää tapahtuneesta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaista koiraa ja sitten omistajaa. Syy seuraus suhteen ymmärtäminen.

Vierailija
2/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin haukkunut sen omistajan pystyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No öö, ei mitään ellet olisi halunnut korvauksia?:D

Vierailija
4/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia olisi pitänyt heti selvittää, on harvinista, että koira "haukkaa" vastaantulijaa.

Vierailija
5/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalia traumoja. Mahdankohan enää ikinä päästä edes ulos asunnosta kun niin pelottaa. Hohhoijaa..!

Halusin vain tietää miten muut olisivat reagoineet kyseisessä tilanteessa tai jos jollekin olisi sattunut vastaavaa. Tulen varmasti näkemään tätä koiraa vastaisuudessakin kun omistajansa asuu samalla alueella. Pitänee jatkossa vain kiertää mahdollisimman kaukaa ja toivoa ettei ole ikinä vapaana.

Olisin varmasti potkaissut refleksinä jos olisin heti tajunnut että koira käy kiinni. Normaalisti kun koirat vaan haistelevat vastaavassa tilanteessa..

Vierailija
6/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka liki sä ne koirat ohitat, jos ovat aina sun lahkeita haistelemassa?

Olisit pyytänyt yhteystiedot, niin voisit laittaa perästä laskun repeytyneistä vaatteista, ne kun koiranomistajan korvattavaksi kuuluu.

Ja sitten koiranulkoiluttajille vinkki, pitäkää (tekin) ne hurttanne riittävän lyhyellä remmillä tien reunassa siten, että koira kävelee reunaa ja ihminen keskemmällä. Eipä ole tällä taktiikalla koirat ohikulkijoiden lahkeissa, ellei sinne ihan erikseen pyydetä.

Vierailija
7/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vasten hyppäs koira ja näykkäs hupusta. Olin niin shokissa, etten saanut sanaa suustani. Mies nyppäs koiransa irti ja totes, oho sori. Ihme, että pysyin edes pystyssä siinä yllätyshyökkäyksessä kun pituutta on huikeet 157cm. Mietin vieläkin, yrittikö koira käydä mun kurkkuun kiinni.

Vierailija
8/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä niitä koiran omistajia, jotka antaa sen koiran sahata tietä ees takasin pitkässä hihnassa. Miksei sitä tosiaan voi pitää lyhyellä sitä remmiä, varsinkin silloin jos ihminen tulee vastaan? Itse usein sydän kurkussa, kun iso hurtta lönkyttelee suoraan kohti!

Vierailija
9/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska kuvaus IRAKILAISESTA MATUSTA "koira kävi kiinni :D "

Ovat kyllä nopeasti katsottuna samanlaisia ELUKOITA, mutta koirat on fiksumpia.

Vierailija
10/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri kuin chihuahua?

Vierailija
11/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin varmaan, että kuuluuko tuo koiran tapoihin ja kehottaisin pitämään koirasta parempaa huolta ja hakemaan apua arvaamattomuuteen.

Vierailija
12/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin tota! V..tu että mää vihaan koiria, omistajat vaan vetää röökiä ja kälättää puhelimeen, rakit saa tehä valvomatta mitä vaan.

Vierailija
13/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin tuolla haistelemisella sitä että harvemmin kukaan koira käy suoraan kiinni vaan haistelee jos pääsee ohikulkijan kanssa lähietäisyydelle. En kulkenut koiran vierestä eikä muutenkaan ole tapana ohittaa koiria likeltä. Ja ihan kunnon väli olisi ollut koiraan ellei se olisi päässyt menemään hihna pitkällä.

Vierailija
14/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi voi. Tuliko nyt traumoja?

Varmasti tuli. Minulla kävi samalla tavalla kun pikkukoira ohimennessä kävi pohkeeseen kiinni. Sain pienet neulanreiät pohkeeseeni. Ja koska minulla on hiv oli pakko hoidattaa ne pienetkin reiät etten saa mitään infektioo. Jäi trauma, koska tapahtuma tuli niin yllättäen. Ilman mitään tapahtumaa. Olin vielä aika kaukana koirasta, mutta se oli pitkän hihnan päässä.

Vierailija
15/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidemmälle ilta pitenee, sitä enemmän koiranomistajan maailmanomistajaharha tulee esille. Seilataan miten sattuu ympäri väylää.

Vierailija
16/16 |
20.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hauska kuvaus IRAKILAISESTA MATUSTA "koira kävi kiinni :D "

Ovat kyllä nopeasti katsottuna samanlaisia ELUKOITA, mutta koirat on fiksumpia.

Tästä loppui lause kesken. ...mutta koirat on fiksumpia kuin "kriitikot".