Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen miehen pitäisi olla?

DM
14.01.2016 |

Aiheesta voi olla jo monta postausta, mutta asiaa olen pohtinut ja hieman tämän hetken tilannetta haluan kartoittaa. Kertokaas neidit nyt sitten millainen mies saa teidät syttymään? Ja onko se sama mies jonka kanssa perustetaan perhettä?

Olen yrittänyt oppia ymmärtämään naisia (tiedän, se on mahdotonta) ja saanut pienen otannan jälkeen käsityksen, että sängyssä miehen pitää olla komea, itsevarma/dominoiva, lihaksikas treenattu vartalo ja hyvin varusteltu. Parisuhteeseen kuitenkin halutaan miltei vastakohta: kiltti, nallekarhumainen jöriläs. Ota nyt näistä sitten selvää.

Sana on vapaa, kertokaa naiset onko olemassa yhtä ihanne miestä? Saako oma miehenne teidät syttymään vai haaveiletteko jostain toisesta seksin aikana?

Tietysti myös kiinnostaa ikänne eli miten se vaikuttaa mieltymyksiin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sikäli huono vastaamaan, että en ole oikeastaan ikinä harrastanut yhdenillan juttuja. Jos mies vetoaa, niin se vetoaa syvemmin kuin vain seksiseurana. Ja jos ei kiinnosta lainkaan, niin sitten ei kiinnosta myöskään seksi. Mihin sitten kiinnitän huomiota: mielellään pitkä, parta tai sänki, mukava luonne, ystävällinen ja huomioiva. Dominoiva tai treenattu ei kyllä kiinnosta, mutta toki täytyy näkyä että itsestään pitää huolta (puhdas ja hyvinvoivan näköinen).

Vierailija
2/12 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti yhdenillanjuttuun etsii mieluusti komeaa, treenattua ja isokaluista pelimiestä joka tietää miten naiset otetaan :) Luonne on aina plussaa muttei pakollista. Aviomies materiaali on juuri päinvastainen, eli ulkonäkö siisti ja terveen näköinen, mutta luonteen pitää olla juuri oikea. Itse kaipaan mieheltä aikuismaista käytöstä, vastuuntuntoa mutta myös leikkisyyttä ja huumoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekäs mutta feministi.

Uraohjus, mutta kotiorja.

Herkkä naista ymmärtävä runopoika, mutta samalla karski miehekäs mies.

Hyväksyy naisten vähättelyn miehiä kohtaan, mutta kantaa naista kuin kukkaa kämmenellä.

Psykologin ominaisuudet, mutta ei käytä niitä naisen mielentilan arviointiin.

Metsästäjä-kalastaja-luonnonsuojelija, joka kokkaa kotona kukkaessussa.

Pitää itsestään ja ulkonäöstään huolta, mutta aika ei saa olla naiselta pois, ettei olisi itsekeskeinen narsisti.

Tässä alkuun näitä loputtomia ristiriitaisuuksia, mitä miehen tulee olla.

Tuuliviirit tuskin itsekään tietävät mitä mieheltä haluavat.

Ja se näkyy tälläkin palstalla.

Vierailija
4/12 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuule aivan kierron vaiheesta. Ovulaation aikana sytyttää mielikuva nuoresta (22-25 v.), timmistä, hieman itsekkäästä miehestä, ruskettunut, atleettinen, lippis ja sänki, lupaava katse, seksi mielessä, innokas ja kestävä, loputtoman kiinnostunut seksistä sen eri muodoissaan.

Parisuhteeseen tahdon todellakin sen kiltin, empaattisen, suurinpiirtein ikäiseni miehen, saa olla dad-body, mieluummin kuin liian laiha ja timmi. Komeus ei ole mikään yleismaailmallinen totuus, mutta tietysti omaa silmääni miellyttävä. Toki tämänkin miehen täytyisi sitten osata kaiken kiltteytensä keskellä olla myös vaativa sängyssä. Ja hyvin varusteltu on aina plussaa.

N38 (ja en muuten petä suhteessa, vaikka kuinka eteeni heitettäisiin tuollainen ensin kuvatun kaltainen)

Vierailija
5/12 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa kuvailtiin palstamammojen unelmamies.

Pelkkä kulli , josta sojottaa kädet kaikkien kotitöiden tekemiseen naisen puolesta, sekä naisen hyväilyyn ja hemmotteluun.

Sylkee lisäksi tasaisesti seteleitä ja kolikoita naisen käyttöön.

Vierailija
6/12 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisessa ketjussa kuvailtiin palstamammojen unelmamies.

Pelkkä kulli , josta sojottaa kädet kaikkien kotitöiden tekemiseen naisen puolesta, sekä naisen hyväilyyn ja hemmotteluun.

Sylkee lisäksi tasaisesti seteleitä ja kolikoita naisen käyttöön.

=D

Vierailija
7/12 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava, huumorintajuinen ja luotettava. Edes vähän kiinnostunut luonnonsuojelusta, eikä ole jumittunut johonkin "naisten työt ja miesten työt, tytöt tykkää pinkistä ja pojat sinisestä.." -ajatteluun.

Miellyttävä ulkonäkökin on toki tärkeä, mutta mulla ei oo mitään tiettyä makua. Pitkähkö, ns. normaali vartalo eli ei mikään kamalan lihaksikas mutta ei myöskään todella ylipainoinen ja parta tai lyhyt sänki on plussaa.

Mutta sanotaan sitten että jännämies jolla on maailman isoin kyrpä sekä romaanin pituinen rikosrekisteri, sen te kuitenkin haluatte kuulla ettekä muuta usko :D

Vierailija
8/12 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava, huumorintajuinen ja luotettava. Edes vähän kiinnostunut luonnonsuojelusta, eikä ole jumittunut johonkin "naisten työt ja miesten työt, tytöt tykkää pinkistä ja pojat sinisestä.." -ajatteluun.

Miellyttävä ulkonäkökin on toki tärkeä, mutta mulla ei oo mitään tiettyä makua. Pitkähkö, ns. normaali vartalo eli ei mikään kamalan lihaksikas mutta ei myöskään todella ylipainoinen ja parta tai lyhyt sänki on plussaa.

Mutta sanotaan sitten että jännämies jolla on maailman isoin kyrpä sekä romaanin pituinen rikosrekisteri, sen te kuitenkin haluatte kuulla ettekä muuta usko :D

Ainiin, olen 20v ja tällä hetkellä sinkku.

Vierailija
9/12 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni seurustelu ei kiinnosta vaan mies etsitään loppuelämä varten eli siksi oma aviomiesmateriaali on seuraavanlainen.

Kivannäköinen että jaksaa katsella (pituudella ei mitään väliä kuhan miellyttää silmää eikä läski)

Fiksu että voi keskustella myös ajankohtaisista asioista kuten politiikasta, uskonnosta, kulttuurista..

Olen yliopistokoulutettu joten haluan mieheni olevan myös jotta voin ns katsoa häntä ylöspäin itselleni kunnioitus on yksi tärkeimpiä asioita avioliitossa

Kiltti ja luotettava

Thats it :)

Vierailija
10/12 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni seurustelu ei kiinnosta vaan mies etsitään loppuelämä varten eli siksi oma aviomiesmateriaali on seuraavanlainen.

Kivannäköinen että jaksaa katsella (pituudella ei mitään väliä kuhan miellyttää silmää eikä läski)

Fiksu että voi keskustella myös ajankohtaisista asioista kuten politiikasta, uskonnosta, kulttuurista..

Olen yliopistokoulutettu joten haluan mieheni olevan myös jotta voin ns katsoa häntä ylöspäin itselleni kunnioitus on yksi tärkeimpiä asioita avioliitossa

Kiltti ja luotettava

Siis n23

Vierailija
11/12 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti ja luotettava

Siis n23

Kyllä tuohon toki pitää lisätä, kohtuulliset sänkytaidot, mutta ei kovin isolla kalulla. Pienellä on kiva ratsastaa. Pitää titysti osata muutakin sängyssä. Kyllä pienet imaisut sieltä alhaalta on ihan kiva kokemus, ei kuitenkaan joka viikko välttämättä.

Tämä on minulla vielä löytämättä.

N24

Vierailija
12/12 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän söpöistä miehistä, jotka hymyilee paljon ja joilla on hyvä huumorintaju. Yhdenillanjutuissa tärkeää on itsevarmat otteet myös sängyssä, mutta pidemmissä jutuissa on enemmän aikaa reenata yhdessä :)

N28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän