Mitä mieltä tästä sormuksesta?
Kommentit (12)
Nätti on mut jää varmaan joka paikkaan kiinni esim neule ja villavaatteet
Minusta sormus pienellä timantilla on paljon kauniimpi kuin sormus "lasitimantilla". Makuasioita.
Hä. Mitä on tapahtunut av:lle.
Minäpä korjaan tilanteen.
Ihan saakelin ruma. Jotkut persaukiset wt-siiderivalaslaardiläjät käyttävät tuollaisia. Minä en käytä sormusta jos se ei maksa vähintään 15000€ (arkikäyttöön) ja juhlaan sitten kalliimpia.
Vierailija kirjoitti:
Hä. Mitä on tapahtunut av:lle.
Minäpä korjaan tilanteen.
Ihan saakelin ruma. Jotkut persaukiset wt-siiderivalaslaardiläjät käyttävät tuollaisia. Minä en käytä sormusta jos se ei maksa vähintään 15000€ (arkikäyttöön) ja juhlaan sitten kalliimpia.
No nyt on oikea asenne! Hanaa!
Kaunis, mutta varmaan aika epäkäytännöllinen
Oikein kaunis:) itse ottaisin tuon keskimmäisen timantin ilman pieniä, ehkä. Toisaalta tuo on näyttävämpi.
Kihlasormukseksi (tai jos antaa lahjaksi naiselle ylipäänsä) haluaisin mieluummin aidon kuin lasisen feikkisormuksen. Ei ole hinnasta kiinni, mieluummin tosiaan pelkkä rinkula ilman kiveäkin kuin että on tekotimantti. Mutta makuja on monia. Muuten nätti sormus.
Jos se olisi aito valkokultainen timanttisormus, niin hinta olisi varmaan 7000-9000 tonnia, ja ottaisin.
Eli en kelpuuttaisi tuollaista feikin näköistä räpellystä minun sormeeni edes arkena.
7-9 tonnia, 7000-9000 euroa, siis :D
Ihan ok. Ei oikein mitään mieltä, koska itse en ostaisi isokivistä sormusta.
Mihin tarkoitukseen? Ihan nätti.