No niin apua synnytyksen edistämiseen
Olin lääkärillä maanantaina synnytystapa-arviossa ja vauva saisi tulla jo! Tutkimuksessa kohdunsuu kypsä ja 3 cm auki, kanavaa? 1cm. Lääkäri käski siivota, saunoa ja harrastaa seksiä. Ei auta, supistuksia on ja välillä koviakin muttei säännöllisiä.. Vuodan tiputtaen vaaleanpunaista vähän jotain limaa, mitähän se on? Nyt sit vinkit millä lapsi pihalle :D ap
Kommentit (24)
Okei! Viikkoa en kyllä millään jaksais odottaa :D ja siis viimeistään 19 neuvolassa jutellaan että lähdetään käynnistämään. Rv 37+4 ja painoarvio on tytöllä nyt 3800g. Ap
Vierailija kirjoitti:
Okei! Viikkoa en kyllä millään jaksais odottaa :D ja siis viimeistään 19 neuvolassa jutellaan että lähdetään käynnistämään. Rv 37+4 ja painoarvio on tytöllä nyt 3800g. Ap
Siis 19 päivä ap
Vyöhyketerapia. Parhaimmassa tapauksessa antaa ensin kunnon
yöunet ja sitten alkaa tapahtumaan.
Täytyykin tutustua tuohon vyöhyketerapiaan.. ap
Kunnon rentoutuminen..niin kyllä se siitä.. Ja jos ei lähde käyntiin, niin ei sitten.
Ei se käynnistys mikään maailmanloppu ole..kolmesti kokenut ja ilman puudutteita, hengissä olen ja lapsetkin ihan terveitä.
Ei siinä käynnistyksessä muuten mitään mut ei malttaisi odottaa. Olo on tukala jo ja olen vielä pieni kokoinen. Ap
Supistukset on tälle päivälle kadonneet täysin :( ap
Naftit on viikot....ei se välttis käynnistämälläkn heti käynnisty ;)
Lääkäri oli vaan tutkimusta tehdessä sitä mieltä että tuloillaan on..:/ ehkä kannattaa vaan lopettaa odotus ja keksiä jotain muuta ajateltavaa..:) vaaleanpunainen vuoto ei ole loppunut vaan tiputtaa koko ajan.. ap
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri oli vaan tutkimusta tehdessä sitä mieltä että tuloillaan on..:/ ehkä kannattaa vaan lopettaa odotus ja keksiä jotain muuta ajateltavaa..:) vaaleanpunainen vuoto ei ole loppunut vaan tiputtaa koko ajan.. ap
Lääkärit eivät usein osaa sitä ennustaa, koska se on aika vaikeaa.
Tosiaan, vaaleanpunainen "vuoto" voi olla limatulppaa, mutta se voi olla myös lapsivettä. Sinun pitää soittaa äitiyspolille ja mennä käymään siellä lapsivesitestissä. Vaarana on, että sinulla on reikä kohdussa ja kohtuun menee joku tulehdus.
Tosi iso vauva noille viikoille jo.
Vierailija kirjoitti:
Sul tulee limatulppa. Synnytys viim 1 viikon sisällä
Tämä väittämä ei kyllä pidä paikkaansa. Noilla viikoilla kun limatulppaa alkaa tulemaan niin vauvan syntymään saattaa mennä helpostikkin vielä 2-3 viikkoa.
Tarkista tietosi
Näytillä käyty ja paikat kysymässä, vuoto ei ollut lapsivettä. Ap
Kolme lasta synnyttäneenä, sain itse kaksi synnytystä käyntiin masturboimalla. En tiedä mikä tuossa sitten se "taika! oli, mutta muutaman tunnin kuluttua alkoivat voimakkaat supistukset. Olisikohan rentoutumisella syy?
Mulle kanssa lääkäri sano viikolla 35, että seiso päälläs ja älä tee mitään, et pysyis vielä pari viikkoa sisällä, on ihan tuloillaan. Noh oli joo tosi tuloillaan, meni viikolle 42 ja en tosiaan yrittänyt asiaa hidastaa, päinvastoin xD
Että ei se mitä lääkäri sanoo ole aina kiveen kirjotettu.
Ja niin mulle piti olla tulossa pieni siro vauva, noh jos 4620 g on pieni ja siro niin sitten.. ;D
Tsemppiä! Koita jaksaa, vaikka aika tuntuu pitkältä!
Eiköhän se vauva kk sisään synny. Ihan kohta tulee kun on tuloillaan.
Mä en usko pätkääkään että lääkäri ois KÄSKENYT sun siivota, saunoa ja harrastaa seksiä. Vitsillä on kertonut vanhan kansan uskomukset. Tai jos on niin mikä lie puoskari ollut.
Lapsi syntyy kun on sen aika ja se on yleensä viikolla 40, että varaudu siihen. Jos olet jaksanut odottaa tännekin asti, niin jaksat loppuunkin.
No tuu kertoon sit ku on syntyny :)
Sul tulee limatulppa. Synnytys viim 1 viikon sisällä