Keksikää mulle ammatti!!
Tykkään palvella, toisaalta tykkään myös tehdä käsillä. Olen introvertti, mutta tykkään ihmisistä.
Kommentit (22)
Palvelualoilla on noilla specseillä mistä valita!
Vierailija kirjoitti:
kirurgi
En ole tarpeeksi ahkera tai itsevarma.
Selvästi joku käsityöläisammatti jossa teet yksilöllisiä tilaustöitä asiakkaille: huonekaluentisöijä, kultaseppä, suutari. Voisit työskennellä jossain osuuskunnassa jossa olisitte yhdessä vuokranneet työtilat.
Hammashygienisti: töitä riittää ja palkkakin on koulutukseen nähden hyvä. Saat olla paljon tekemisissä asiakkaiden kanssa. Ainakin oma hammashygienistini välillä puhua papattaa niin paljon että hommat meinaa jäädä tekemättä.
Maalari. Se on asiakaspalvelua, mutta saa olla suurimman osan ajasta yksin. Saa tehdä käsillä ja näkee heti tuloksen. Saa halutessaan välillä jutella työkavereille/asiakkaalle, jos haluaa.
Mä olen introvertti ja sopii mulle hyvin.
Käsityöläisammatit jos haluat tehdä työtä ilman palkkaa ja leimaantua siinä sivussa yrittäjäksi, hammashygienisti jos kiinnostaa tehdä töitä rahaa vastaan. Ja onhan siinä uuden kruunun muotoilussa tai hampaiden oikomisessa jotain käsityöläisyyden elementtejä.
Jos riittää lähinnä se että tekee niillä käsillä jotain, niin kannattaa mennä toteuttamaan putkiremontteja, siellä tarvitaan käsiä ja töitä riittää ainakin pks-seudulla.
Vierailija kirjoitti:
Hammashygienisti: töitä riittää ja palkkakin on koulutukseen nähden hyvä. Saat olla paljon tekemisissä asiakkaiden kanssa. Ainakin oma hammashygienistini välillä puhua papattaa niin paljon että hommat meinaa jäädä tekemättä.
Taidanpa hakea suuhygienistikouluun :) Taitaa olla vaan aika vaikeaa päästä.
T. ap
Toimintaterapeutti.Työtilanne o myös hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa hakea suuhygienistikouluun :) Taitaa olla vaan aika vaikeaa päästä.
T. ap
Vaikeaa on, vain muutama prosentti pääsee opiskelemaan.
Hieroja, lyhyt koulutus. Tai jos haluat opiskella pidempään ja saada monipuolisemman ammatin, fysioterapeutti
Vierailija kirjoitti:
tajuutko että puhut nyt nisteistä? hygieNISTI? Tuskin ap haluaa sulta poliittisia neuvoja
Miksi täällä suositellaan aina naistentöitä. Eikö nainen voi tehdä lvi töitä?
Korutaiteilija. Textiilitaiteilija. Suutari. Pyöräkorjaaja. Floristi. Somistaja. Askarteluohjaaja. Työterapeutti. Teatteripukuompelija/suunnittelija.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään palvella, toisaalta tykkään myös tehdä käsillä. Olen introvertti, mutta tykkään ihmisistä.
Vaimo.
Ei mitään yrittäjä-ammatteja ap:lle, koska hän ei ole ahkera. Ei siis kultaseppää, taiteilijaa...
kirurgi