Te joilla kondomi ehkäisynä
Harrastatteko seksiä aina vain sängyssä ja kumit ovat yöpöydän laatikossa? Panetteko siis koskaan spontaanisti joissakin muissa huoneissa tai paikoissa?
Kommentit (21)
Kyllä, tosin nyt kun ollaan perheellisiä, niin se tietysti vähän rajoittaa. Mutta aika helppohan ne tarvikkeet on sieltä jemmasta napata. Miksi kysyt?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tosin nyt kun ollaan perheellisiä, niin se tietysti vähän rajoittaa. Mutta aika helppohan ne tarvikkeet on sieltä jemmasta napata. Miksi kysyt?
Koska visiooni hyvästä seksielämästä kuuluu yllätyspanot, jotka eivät ole mahdollisia, ellei kumi ole jommalla kummalla mukana 24/7. Myöskään spontaani vaihto suuseksiin kesken panon ei onnistu. Ap
säilytetään lähellä sänkyä. Ei oikeen muualla oo nyt harrastettu, kun uusi vauva ja lapsia talossa. Hyvä jos sängyssä on joskus tilaisuus :D
Myöhemmin haluan jonkun muun ehkäisyn
Kyllä harrastetaan ihan kaikkialla muuallakin kuin sängyssä. Jos ollaan kotona niin käydään sitten hakemassa ne kortsut makuuhuoneesta. Jos ollaan jossain muualla, niin kortsuja on mukana autossa ja meikkipussissa. Ihan älyttömän spontaanisti (tyyliin ollaan ostoksilla ja yhtäkkiä mentäisiin vessaan panemaan) ei seksiä harrasteta.
Kotona haetaan se kumi makkarista, ei ole kovin vaikeaa.
Kumeja ei ole mukana ihan 24/7, mutta yleensä jos lähdemme jonnekin, on miehellä kumit mukana. On yleensä tosi ihana yllätys aina kun tunnelma alkaa kuumentua jossain ja harmittelen kun ei ole kumia, ja mies kaivaa hymyillen kumin taskusta.
Vierailija kirjoitti:
Kumeja ei ole mukana ihan 24/7, mutta yleensä jos lähdemme jonnekin, on miehellä kumit mukana. On yleensä tosi ihana yllätys aina kun tunnelma alkaa kuumentua jossain ja harmittelen kun ei ole kumia, ja mies kaivaa hymyillen kumin taskusta.
Nössö mies. Varmasti panisi ennemmin paljaalla.
Kondomit säilytetään makkarissa ja yleensä seksiä harrastetaan sängyssä tai olohuoneen sohvalla, jolloin kondomi otetaan mukaan jo ennen esileikkiä. Emme harrasta spontaania seksiä kodin ulkopuolella, joka vaatisi jatkuvaa kondomien säilyttämistä mukana.
Jos tiedossa esim. kahden viikon reissu jonnekin yhdessä, niin silloin pakkaan kondomeja mukaan. Ei kovin hankala järjestellä mielestäni.
Mieskin tyytyväinen, kun minulla Oikeasti haluja seksiin vrt. pillereiden kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nössö mies. Varmasti panisi ennemmin paljaalla.
Miksi arvelet ettei kumi olisi käytössä miehen aloitteesta?
Kysymykseen. Juu kortsut on yöpöydällä tai sen laatikossa. Välillä niitä löytyy myös olohuoneen pikkutavaran säilytys laatikosta. Yleensä myös mun laukusta löytyy kortsuja pari. Jos reissuun lähdetään niin sinne pakataan aina omat kortsut mukaan.
Sitten kun miehille kehitetään ehkäisypillerit niin mies saa itse päättää haluaako napsia kyseistä (mahdollisesti) hormoonia kehoonsa. Siihen asti mennään kortsulla ja kun seuraavaa lasta aletaan miettimään niin varmaan taas aluksi keskeytetyllä/varmoilla päivillä kunnes aletaan yrittämällä yrittämään raskautua.
Eipä oo ollu miehellä ongelmaa meidän ehkäisyn kanssa.
Suurin ongelma oli ennemmin suuseksi kuin spontaanius. Kumi sai vehkeen maistumaan niin pahalta (oli maustettu tai ei, hirveitä ne mautkin, makuliukkarit yms. hyi hele) etten voinut ottaa suihin kesken kaiken. Ja sitten kun olisi pitänyt vielä ottaa kumi aina pois ja niitä olisi sitten mennyt aika monta per kerta. Lisäksi kun mieheltä meni liiaksi tuntoa, on muutenkin vähän hidas laukeamaan, niin seksi kesti aina reilusti yli puoli tuntia ja kumi oli pakko vaihtaa jo siksi kun ne eivät tahtoneet kestää edes niin pitkää jyystöä. Tai no, rajua rynkytystä että mies onnistui tulemaan niiden kanssa ja silloin minä olin jo hiertynyt pahasti. Vittu mitä paskaa. Mutta hyvä ehkäisy kun yhdyntää ei harrastettu enää ollenkaan vikoina aikoina ennen vasektomiaa.
Eikö teillä ole esileikkejä, jos kumi pitää olla päällä heti? Meillä on keittiön lääkekaapissa kumit.
ikivanhaan ketjuun.
Tämä on jännäjuttu. Oli vuosia etten voinut kuvellakkaan seksiä kotsulla. Nyt minulla on mies joka käyttää aina kortsua, jopa tarjoillessa suuseksiä, niin kyllä otas siis suihin kumilla, ja ei se nyt niin kamalaa ole kuin joskus ajattelin. Niin ne tavat muuttuu.
Kumit löytyy yöpöydän laatikoista. Eipä noita muualla tarviikkaan kun naista ei kiinosta.
Meidän perheessä riittää hyvin vuoteen pari pakettia sulttaania, multa ei ole kertaakaan otettu suihin.
Mua haluttas joka päivä, olen vaan tehnyt huonon valinnan.
Voi sitä spontaania seksiä harrastaa siltikin.
Makkarissa, vessassa ja eteisen liinavaatekaapista löytyy kumeja. Reissuun ne muistaa pakata siinä kuin hammasharjankin. Spontaanisti alkanut esileikki ei mene pilalle jos välillä täytyy noutaa kumi. Mieluummin näin kuin uusi kierros jälkikasvua :)
Meillä oli monta vuotta. Molemmilla tai ainakin miehellä oli itse asiassa aina kondomi mukana lompakossa, mutta ei taidettu käytännössä juuri harrastaa seksiä kodin ulkopuolella, paitsi matkoilla, jolloin hotellihuoneessa kondomit olivat toki lähellä.
Kotona harrastettiin kyllä eri huoneissa. Otettiin kondomi esille jossain vaiheessa. Meillä ei ole kovin iso asunto, joten ei tarvinnut lähteä esim. toisesta kerroksesta hakemaan. Ei ollut ongelma meille mutta ihmiset ovat erilaisia, ymmärrän kyllä että ei kaikille sovi.
Meillä seksielämä käytännössä kuollut ja osittain juuri kumin takia. Miehellä lerpahtaa heti kun tuo kumin lähellekään, mulle ei sovi hormonaalinen ehkäisy enkä saa sterilisaatiota. Tässä odottelen, että mies menisi laittamaan piuhat poikki, mut saan varmaan venata maailman tappiin asti.
Nyt viimeinen 23v kumin kanssa. Ei mikään propleema meille. aina saatavilla ja ei hidasta seksiä. Kumi laitetaan vasta juuri ennen sisään työntymistä joten ei häiritse suuseksiä eikä muuta hyväilyä. Ja on hyvä jos harrastaa peppuseksiä. Vaihtaa vaan uuden kun siirtyy pimppiin. Aina siis ns puhdas ja turvallinen.
En ymmärrä. Paneminen paljaalla ei ole liian väkevää. Kumi vie täysin nautinnon ja fiilikset, kun joutuu kesken kaiken räpläämään kortsupaketin kanssa.
Aika paska seksielämä, jos vain omassa sängyssä voi panna.