Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lähihoitajat!

lh
12.01.2016 |

Olen 2 v sitten valmistunut lähihoitaja ja erikoistunut vanhustyöhön. Olen kuitenkin sijaisena päiväkodissa. Minulta viedään palkasta 4 % puuttuvasta tutkinnosta. Kuuluuko olla näin? En nimittäin ole kuullut että missään olisi näin tehty.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. Otappa yhteys luottamusmieheen.

Vierailija
2/6 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu. Otappa yhteys luottamusmieheen.

Ajattelin kysyä asiasta kyllä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, kuulostaa ihan normaalilta, koska sulla ei oo asiat hallussa kuten lapset ja nuoret -puolen käynneillä. Mut jos esim työskentelisit vammaistyössä tai vaikka TK:ssa, niin palkka ois mun käsittääkseni sama, koska perushoito on perushoitoo. Päiväkodis tulee vastaan sitte kaikki kasvatus ja lakiasiat enemmän. Mut tarkista ihmees. :)

Vierailija
4/6 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, kuulostaa ihan normaalilta, koska sulla ei oo asiat hallussa kuten lapset ja nuoret -puolen käynneillä. Mut jos esim työskentelisit vammaistyössä tai vaikka TK:ssa, niin palkka ois mun käsittääkseni sama, koska perushoito on perushoitoo. Päiväkodis tulee vastaan sitte kaikki kasvatus ja lakiasiat enemmän. Mut tarkista ihmees. :)

Missään työ ei ole pelkkää perushoitoa. Kaikissa suuntautumisissa täytyy tietää paljon juuri siitä omasta alasta. Myös lakiasiat käydään läpi kaikissa. Mutta lähihoitajakoulutuksen perusopinnoissa jokainen oppii kuitenkin perusjutut kaikista, pystyy tekemään töitä muuallakin.

Vierailija
5/6 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että on oikein, sultu puuttuu erikoistuminen lapsiin. Tarkista asia KVTES.

Vierailija
6/6 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään työ ei ole pelkkää perushoitoa. Kaikissa suuntautumisissa täytyy tietää paljon juuri siitä omasta alasta. Myös lakiasiat käydään läpi kaikissa. Mutta lähihoitajakoulutuksen perusopinnoissa jokainen oppii kuitenkin perusjutut kaikista, pystyy tekemään töitä muuallakin.

Kyllä se on just noin et lasten puolella pitäö olla lanu-koulutus tai voi löhtee palkasta mutta muuten voi töydellä palkalla tehä lähihoitajan töitä alalla kuin alalla tai ainaki lähes poikkeuksetta