Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä aiheet on kielletty tai pitäisi kieltää Aihe vapaa -palstalla?

Masi Parjanen
12.01.2016 |

Mun mielestä maahanmuuttoon, seksiin, uskontoon ja rikoksiin liittyvät yms. "liian arat" jutut eivät kuulu tänne. Onneksi ylläpito siivoaa näitä minkä ehtii, mutta enemmän saisi luuta heilua ja banneja jakaa.

Eihän siitä nyt mitään tulisi, jos ihan mitä tahansa saisi mennä julkisesti sanomaan!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kai sarkasmia, Pasi Marjanen?

Vierailija
2/12 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito poistaa kyllä, mutta ilmoitukset asiattomuuksista tekee kyllä muut lukijat, jos et tiennyt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Suomen Virallisen Linjan ja EK:n vastaiset ketjut pitäisi kieltää (poistaa), onneksi niin myös tällä tapahtuu.

Vierailija
4/12 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no enpä tiedä, kun en edes ehdi mitään vastata, vaan jo ketju poistuu ja saan bännit. Luulen että haluavat karkoittaa kaikki lukijat ja palstailijat pois.

Vierailija
5/12 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jättäisin maahanmuuttoon liittyvät asiat esim.  MV-sivustolle. Aloituksia on ihan liikaa täällä, vaikka en henk. koh. ole mikään maahanmuuton puolustaja todellakaan. Myös lihavyytta käsittelevät provot ovat todella ärsyttäviä.

Vierailija
6/12 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe vapaa = Voit vapaasti valita aiheen.

Vierailija
7/12 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin jättäisin maahanmuuttoon liittyvät asiat esim.  MV-sivustolle. Aloituksia on ihan liikaa täällä, vaikka en henk. koh. ole mikään maahanmuuton puolustaja todellakaan. Myös lihavyytta käsittelevät provot ovat todella ärsyttäviä.

Mutta pakko on käydä lukemassa? Ja missään tapauksessa ei voi itse sitten tehtailla niitä tavattoman laadukkaita ketjuja? Ala tehdä niitä, äläkä valita

Vierailija
8/12 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masi Parjanen kirjoitti:

Mun mielestä maahanmuuttoon, seksiin, uskontoon ja rikoksiin liittyvät yms. "liian arat" jutut eivät kuulu tänne. Onneksi ylläpito siivoaa näitä minkä ehtii, mutta enemmän saisi luuta heilua ja banneja jakaa.

Eihän siitä nyt mitään tulisi, jos ihan mitä tahansa saisi mennä julkisesti sanomaan!!!

Pelkästään kivoja juttuja ja unelmahöttöä ettei tuu paha mieli. Pikkusen tulisi tylsä palsta jos kaikki mainitsemasi kiellettäisi. Mikä siinä sensuroinnissa niin viehättää?

Vierailija
9/12 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta pakko on käydä lukemassa? Ja missään tapauksessa ei voi itse sitten tehtailla niitä tavattoman laadukkaita ketjuja? Ala tehdä niitä, äläkä valita

Haha. Heti joku kiihkoilija provosoitui. Tiedoksi: en lue näitä mamualoituksia tai ulkonäköön liittyviä ketjuja.

Yst. terv. no 5

Vierailija
10/12 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka haluaa pitää unelmansa, voisivat jättää maahanmuuttokeskustelut lukematta. Enemmän minua ärsyttää kaikki pillunkarva keskustelut. Myös nuo mittojensa laittelijat ärsyttää varsinkin kun sitten aletaan väittelemään että kukahan nyt on parhaimman näköinen ja kenestähän miehet tykkää eniten. En nykyisin edes avaa noita keskusteluja.

Vierailija
11/12 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täysin asiallinen aloitus pakolaisten kotimajoituksesta poistettiin. Olisin ollut kiinnostunut kuulemaan kokemuksia :(

Vierailija
12/12 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään aiheita ei pidä kieltää. Sen sijaan jokainen kommentoija voi lukea oman viestinsä vaikka kahteen kertaan ennen lähettämistä ja miettiä, kannattaako se lähettää julkisuuteen, ventovieraiden ihmisten eteen. Voisiko puhua samaan tyyliin vieraille ihmisille kaupan kassajonossa? Millaisen kuvan antaa itsestään ja ajattelustaan jos tietoisesti rikkoo keskustelun sääntöjä, kuten "kriittiset" usein näyttävät tekevän?

Palstan taso on keskustelijoiden varassa ja vastuulla, ei ylläpidon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme