Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle miks naapurinmies pistää lapset ulos

Vierailija
11.01.2016 |

kun lähtee kauppaan? Miks siis ulkona on parempi ku kekenään sisällä. Ekakerran ku kuulin ni en kiinnittäny mitään huomioo mut nyt kuulin taas saman jutun eli "isi käski tulee ulos siksaikaa kun käy kaupassa."
Mä en keksi järkevää syytä. Tekeekö joku muukin noin, ja miksi, jos teet? En siis mitään valita vaan ihmettelen mikä pointti tossa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäiset lapset? Pakottiko näillä kovilla pakkasillakin ulos? Varmaan olisi aiheellista tehdä lastensuojeluilmoitus, ties mikä tyranni on siellä kodin seinien sisällä, jos lapset eivät saa jäädä kotiin/mennä mukaan kauppaan

Vierailija
2/14 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet tulkinnut naapuriasi liian kovalla kädellä, niillä on varmaankin vaan iltavälitunti pihan perillä ennen paapintaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no en todellakaan tee lasua tälläisen syyn takia! Nyt vähän järkeä kehiin. En vaan ymmärrä pointtia miksi hänen mielestään lapsilla parenpi ulkona ku sisällä kun hän kipasee kaupassa.

4/14 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy isältä suoraan?

Vierailija
5/14 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikka lapset on möllöttänyt sisällä pelaamassa koko päivän ja on välillä ulkoilu aika. Helppo aikaraja määrätä,että halukkaat nyt happea sen aikaa ku isä on kaupassa,sit saa taas touhuta sisällä..?

Vierailija
6/14 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. isänsä ja äitipuolensa kylmäverisesti kiduttama ja murhaama pikkutyttö ajettiin kanssa jatkuvasti ulos kotoaan, kunnes sitten tukehdutettiin siellä kotona

Vierailija
7/14 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kertokaa mulle miks naapurinmies pistää lapset ulos"

Miten kukaan täältä voisi semmoista kertoa? Eihän me hänen pääkopassa olla. Kysy hältä itseltään!

Vierailija
8/14 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos vaikka lapset on möllöttänyt sisällä pelaamassa koko päivän ja on välillä ulkoilu aika. Helppo aikaraja määrätä,että halukkaat nyt happea sen aikaa ku isä on kaupassa,sit saa taas touhuta sisällä..?

No olivat just olleet ulkona meidän muksujen kanssa. Nyt tuli uudelleen hakee. Ei mua edelleenkään haittaa toi eikä tässä oo mitään laiminlyöntejä kyllä. Ajattelin vaan et jos joku muukin tekee noin niin oisin pointtia kysynyt mut siis mysteeriksi jää :)

En todella mee kysyy mitään tällästä. Toivottavasti se iskä ei oo av-mamma ettei saa tietää että mä oon.

Vierailija
9/14 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan täältä voisi semmoista kertoa? Eihän me hänen pääkopassa olla. Kysy hältä itseltään!

Lukisit loppuun pöljä

Vierailija
10/14 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että kun kodeissa tapahtuu lapsille paljon tapaturmia, ei halua jättää kotiin ilman aikuista. 

Vierailija
11/14 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukisit loppuun pöljä

No no..äläs nyt.... *hali*

Vierailija
12/14 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että kun kodeissa tapahtuu lapsille paljon tapaturmia, ei halua jättää kotiin ilman aikuista. 

Jaa, no totta. Täähän voi hyvinkin olla tähäntapaukseen sopiva selitys. Ovat kyllä sellasia hääröilijöitä. Ihania sellaisia kyllä :)

Vierailija
13/14 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää että lapset saa jotain pahaa aikaiseksi kotona. Meidän naapurin isä oli tuollainen ja on sillä pakko-oireita. Nykyään lapset saa olla sisällä, kun ovat 12 ja 17v.

Musta aika törkeetä. Jos kävi jossain niin edes teinillä ei ollut asiaa sisälle.

Vierailija
14/14 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis luota lapsiinsa ja ilmeisesti parempi tehdä pahaa ulkona kuin omassa kodissa. Voi olla vikaa lapsissa tai sitten vaan isän omaa mielikuvitusta. 13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi