Vierailija

Kuin nainen joka saa emätinorgasmin yhdynnässä?

Kommentit (16)

Vierailija

Ei millään muotoa. Kyllä muut asiat vaikuttavat paljon enemmän kuin se millä tavalla laukeaa tai laukeaako aina mitenkään.
M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huonompi pano??

Voiko keskustelu vielä tästä alemmas vajota

Miten niin? Kyllä ihmisen panokelpoisuutta voi arvioida varsin hyvin, ei se tarkoita sitä ettei arvostaisi ihmistä muista(kin) syistä tai ole arvostamatta. Ap

Vierailija

Jos nainen saa orkun niin mies ei välttämättä nauti niin paljon koska tällöin nainen ei ole selkeä esine. Monet miehet saavat kovimmat nautintonsa kun nainen on tunnevammainen lahna joka antaa miehelle palvellakseen tätä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonompi pano??

Miten niin? Kyllä ihmisen panokelpoisuutta voi arvioida varsin hyvin, ei se tarkoita sitä ettei arvostaisi ihmistä muista(kin) syistä tai ole arvostamatta. Ap

Olen aina ajatellut seksuaalisuuttani osana sitä kokonaisuutta, jonka ihmisenä  muodostan, mutta ilmeisesti minun olisikin pitänyt arvioida omaa panokelpoisuuttani. huokaus. No, aina sitä näköjään jotain uutta oppii...

T. N36

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huonompi pano??

No kyllä tämä on samaa sarjaa kuin ne pienikullisten naureskeluketjut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos nainen saa orkun niin mies ei välttämättä nauti niin paljon koska tällöin nainen ei ole selkeä esine. Monet miehet saavat kovimmat nautintonsa kun nainen on tunnevammainen lahna joka antaa miehelle palvellakseen tätä.

No nyt on löytynyt taas uusi kohta AV-mamman käsikirjaan.

Vierailija

Miten se naisen kokemus vaikuttaa miehen tyydyttymiseen yhtään mitenkään? Paitsi jos mies tarvitsee sen naisen tyydyttymisen merkiksi onnistumisestaan, jolloin on vain noloa että mies haluaa hoitaa sen mahdollisimman kivuttomasti, eli siinä sivussa kuin itse tyydyttyy...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
heteromiehenä minua ei kiinnosta yhtään että saako nainen nautintoa, joten ei ole väliä vaikkei saa orgasmia kun häntä panen.

Sinäpä se oletkin sitten varmaan tavoiteltu rakastaja naisten keskuudessa.

Ai anteeksi, onhan sinulla se vakikumppani, Barbara taisi olla nimi...?

Vierailija

Olen miettinyt, että kun ominaisuudet usein periytyvät ristiin sukupuolilta toiselle, tyyliin äidiltä pojalle. Voisiko tässä päteä sellainen onnenkantamoinen, että minuuttimunaisen miehen tytär saattaisi hyvinkin olla tuollainen unelmien orgasmiherkkä nainen? No, eipä varmaan ihan niin yksinkertaista vaan myös anatomia vaikuttaa. 

Kyllä se olisi ihanaa että nainen ja mies tulisivat yhdynnässä helposti kumpainenkin, mutta sitä en tajua, miksei todella monikaan nauti siitä toisen kiihottamisesta vaikkei samalla saa itse muuta stimulaatiota. Ihme hommeli toi kun miehet vinkuu että "sittenhän meijän pitää tehä kaikki duuni makkarissa jos nainen ei viitsi edes hinkata itelleen orgasmia samalla kun mä niin kovin työskentelen omani eteen työntelemällä pippeliä ineen.". Toki joskus viitsiikin mutta tietty se on ihana saada sitä erikoishuomiota. Eikös se pimppi kumminki vähä paremmalta tunnu ku oma käsi? Ni miten sit nainen joutuis tyytyy aina siihen omaan käteen? Ei kaikki naiset vaan laukee silleenkään että ratsastaa miehen päällä. 

...Että  voihan olla että sen nopeasti laukeavan naisen tuleva poika onkin minuuttimuna. 

Ei riipu tuosta asiasta onko henkilö "hyvä pano" vai ei. Seksissä kun on niin paljon muutakin kuin vain pelkkä yhdyntä. Itse olisin pettynyt, jos seksikumppani olisi kiinnostunut vain yhdynnästä. Ja jos tuollaisen ihmisen kanssa elää pitkää suhdetta niin silloin jossakin vaiheessa elämää esimerkiksi stressin tai iän vuoksi ilmaantuva miehen erektiohäiriö on suuri tragedia. Klitan kiusaamisesta kivaa saavan kanssa voi tuollaisessa tilanteessa harrastaa suuseksiä mutta yhdyntäliikkeet tarvitseva jäisi tyydyttämättä.

Ensimmäisenä seksikumppanina pelkästä yhdynnästä orgasmin saava nainen voi epätyypillisenä tapauksena opettaa miehelle vääriä tapoja. Jos tämä ensimmäinen nainen ei ole kiinnostunut klitoriksen sormetuksesta tai nuolemisesta vaan pelkästään yhdynnästä niin niiden loppujen 80 % naisista kohdalla mies menee häneltä oppimansa kanssa auttamattomasti metsään. 

Arvelisin, että tuollaista panojen luokittelua harrastava mies ei itsekään ole kovin hyvä pano naisten mielestä. Harva donjuan on onnellinen elämässään panojen lukumäärästä riippumatta. Määrä ei korvaa laatua.

Vierailija

Suurin osa naisista ei voi saada pelkässä yhdynnässä, koska orkku lähtee klitoriksesta ja useimmilla se sijaitsee kauempana vaginasta niin, ettei yhdyntä stimuloi sitä. Perustietoa. Eihän mieskään ole huono pano, jos hän ei saa orkkua, vaikka nainen silittää sisäreidestä läheltä penistä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat