Syönkö muka oikeasti niin paljon? :(
Tapailemani mies kauhisteli syömäni ruoan määrää ollessaan viikonloppuna kylässä. Minulla on syömishäiriö taustaa joten asia luonnollisesti loukkasi kamalasti. Olen taistellut vuosia että saan syötyä edes jotain ja olen vasta pikkuhiljaa saavuttamassa normaalipainon. Tässä ruoat joita hän näki minun syövän:
Aamiainen - Lasi tuoremehua, kahvi rasvattomalla maidolla
Päivällinen - 4 munan munakas, puolikas raastettu lanttu, puolikas tomaatti, raastettu porkkana ja lasi piimää.
iltapala - Kaksi näkkäriä juustolla, kurkulla ja tomaatilla, lasi piimää.
Nyt mulla on ihan syöttöporsas olo ja en oo voinut syödä koko päivänä. :(
Kommentit (4)
Sinulla on vieläkin syömishäiriö jos itse pidät tuota määrää jotenkin riittävänä ruokamääränä. Ja tapailemasi mies on sairas jos pitää syömääsi määrää paljona. Mutta hänellähän on vain tarkoitus vahtia ettet liho.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on vieläkin syömishäiriö jos itse pidät tuota määrää jotenkin riittävänä ruokamääränä. Ja tapailemasi mies on sairas jos pitää syömääsi määrää paljona. Mutta hänellähän on vain tarkoitus vahtia ettet liho.
"Baby Steps" ollaan lähdetty liikkeelle viikkojen nälkäkuureista ja juoksulenkeistä pähkinän jälkeen.. Minulle tämä on aika iso asia.
Mieheltä täysin TURHA kommentti, sivuuta se äläkä ole tossun alla! Etköhän itsekin tiedä millaisilla kalorimäärillä ja kulutuksella paino nousee, pysyy samassa tai laskee ja että syöminen vain mahdollistaa elämän ja kannattaa hoitaa ns. siinä sivussa eläessä täysipainoisesti.
Tuosta tuli kilokaloreita noin vajaa 700, sun kulutus koomassa on noin 1200-1400, aktiivisesti liikkuessa 3000-4000, miehelläsi jopa selkeästi enemmän ja hän jopa saattaisi nauraa jätkäporukalla miten naiset ovat tyhmiä ja uskovat kaiken, jopa lihovansa parilla näkkärillä.
Mitä sä oikeasti haluat sun elämältä? Pomppia muiden sanomisten mukaan haitallisella ja sairaalla tavalla, myös tuhota keho kivuliaaseen aliravitsemukseen ennenaikaisella aydänkohtauksella vai tehdä elämästäsi itsesi näköinen? Matkustella, harrastaa, tehdä töitä ja opiskella, hankkia oma perhe ja HYVIÄ ihmissuhteita, nukkua ja syödä hyvin, liikkua ja urheilla yms - vai itkeä sängynpohjalla? Voimia<3
Jaa... minä syön paljon enemmän, ja olen ihan normaalipainoinen. Ei tuo minusta kuulostanut paljolta, vaan jopa melko niukalta. Hyvän kokoinen munakas tietty pitää nälkää poissa pitkään ja on ravitseva.