Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko millaisia kokemuksia?

Kommentit (9)

Vierailija

Mistä se pankki tietää käynkö enää töissä vai en? Ei mulla mitenkään vaikuta pankkiasioihin työnteko tai tekemättömyys...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä se pankki tietää käynkö enää töissä vai en? Ei mulla mitenkään vaikuta pankkiasioihin työnteko tai tekemättömyys...

Jos ei tule tilille rahaa, soittavat ja kysyvät miksi ja miten asiakkuustasoa nyt pidetään yllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos ei tule tilille rahaa, soittavat ja kysyvät miksi ja miten asiakkuustasoa nyt pidetään yllä.

Oikeastiko? Olin 3 kk työttömänä, ei tullut mitään soittoa pankista. Tilillä oli koko ajan rahaa.

Vierailija

Ei ne soittele jos jäät työttömäksi, eihän ne sitä mistään näe...niin kauan kun tili ei mene miinukselle, pankki ei huomaa...työttömänä saa päivärahaa...

Vierailija

Eipä ole soitellut,kun palkan siirsin toiseen pankkiin ja vain lapsilisät jäi tuohon pankkiin. Kymmenisen vuotta aikaa..

Kun lomauttivat, eivät soitelleet sieltäkään pankista.

Lainat olen hoitanut, kuten ennenkin. Ei pankki taviksia kaipaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No eiköhän nykyään tietokone ohjelmat määrittelevät asiakkuustason. Eikä kukaan pankkitäti käy yksitellen ihmistä ja pankkiliikennettä läpi. Ja kunhan hoidat lainasi ajallaan, eikä tili toistuvasti miinuksella ei se pankki ala perään soittelemaan. Toki uuden lainan taikka luottokortin saamiseen vaikuttaa työttömyys

Vierailija

Tarkennan: soittelevat jos olet superasiakas ja siihen liittyy ehtoja kuten tulot/säästöt tjsp. Jos tuot vain hiekkaa lattialle, ne ei soittele.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat