Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten puetaan 2kk -20pakkasiin

Vierailija
10.01.2016 |

Eli miten vauva pitäiai pukea nyt -20 pakkasissa. Lapsi 2kk ikäinen, ja nyt jos ollaan nopeesti ulkona käyty (lähikauppa, parkkipaikalle, läheisellä bussipysäkille yms.) oon eka laittanut bodyn/ohuet housut, vähän paksumpi paita, villapuku, haalari, ja viellä lämpöpussi pipot lapaset jalkarukkaset, mutta silti tuntuu että kun vauvan riisuu on jotenkin viileä. Eli pitäskö nyt laittaa enemmän vaatetta? Tai viellä toinenkin peitto?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu viileältä niin kannattaa lisätä kerros vaatteita. Tai vaihtoehtoisesti tosiaan vaunuihin viltti tms.

Meillä on laitettu body, housut, sukat, villatakki ja villahousut (vaihtoehtoisesti käytetty myös fleecehaalaria), siihen vielä se äitiyspakkauksen villahaalari sekä toppahaalari. Ja toki alulakki, pipo, tumput ja ja tossut. Vauva vaunuissa lämpöpussissa ja kopassa. Ei ole tuntunut että olis ollut liikaa (eikä liian vähän). Sitten kun ei mahdu enää koppaan niin täytynee alkaa vuoraamaan vaunuja viltein tai jollain lampaantaljalla tms. 

Vierailija
2/2 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemalla selviää! Jos tuntuu viileältä, kannattaa kokeilla lisätä vaatetta. Lapsetkin ovat yksilöitä sen suhteen, miten pysyvät lämpöisinä (en tosin muista, ovatko vielä tuossa vaiheessa). Omani on aina ollut todella kuumaverisen oloinen, itse olen kunnon vilukissa ja toppaan itseäni lähestulkoon enemmän kuin lasta :D Tosin hän on kevätlapsi, eli koskaan vauvana ei ole pakkasia kokenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla