Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ruveta näyttää kunnon äijältä.
Miltä kuulostaisi?

Kommentit (8)

Vierailija

Joo minäkin taidan kasvattaa. Mies taas valitti lavuaariin jääneistä partakarvoista, vaikka olen yrittänyt jälkeni siivota.. Eipä arvannut että ne on minun. Eiköhän asia muutoman viikon päästä selviä. Lavuaarikin kiiltää ja mies kiittää. N24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minäkin tahtoisin. Oikein muhkeat mursuviikset kun saisi kasvatettua niin elämä hymyilisi, ja minä myös. Valtaisa partakin olisi hyvä kun voisi piilottaa ruman pärstänsä sinne karvojen joukkoon. No, ei auta kuin juoda maitoa ja toivoa, että jonain päivänä kasvan isoksi ja karvatkin kasvaa.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä kasvata. Viikset ja parta pilaa jokaisen miehen ulkonäön.

Vain jos naisella on pedotaipumuksia tai mies on hollywood-tasoa ulkonäöltään. 

90% miehistä kyllä komistaa mitä enemmän naamaa on peitossa. 

Vierailija

Nykyään tehdään myös parransiirtoja jos oma karvankasvu on heikkoa. En kyllä hiuksia antaisi siihen hommaan kun niistäkin voi tulla pulaa sitten myöhemmin, mutta esim. munakarvoista riittäisi  :D

Vierailija

Kuulostaa asialliselta, kasvata vaan jos siltä tuntuu, äläkä välitä muiden mielipiteistä. Minulla on ollut viikset nyt noin viitisen vuotta, minulle ei edes kunnolla parta kasva, vähän vain tuohon leuankärkeen mutta posket ovat siloiset :D. Minulta kyseltiin Alkossa papereita monesti vielä silloin, kun olin 26- vuotias, mutta kun sain nämä viikset kasvatettua, niin tuo papereiden kysely loppui. Minulla nämä viikset kuuluvat heavy metal- elämäntyyliin myös, monien vanhojen metallibändien jäsenillä on tyylikkäitä viiksiä, mutta nykyään näkee uudempien bändien jäsenillä myös viiksiä. Festareilla ja keikoilla näkee myös tyylikkäitä viiksiä, ja ihan nuorilla jätkillä myös. Työpaikallakin olen tuntenut kuuluvani porukkaan, kun vanhemmilla työkavereilla on myös viiksiä. M34

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat